Mitä fetissejä?

sweetpiece85

Mua kiinnostaa hirmu paljon fetissit. Millaisia fetissejä jengillä on ja mistä ne on saanu alkunsa? Onko niitä pystynyt toteuttamaan vai onko ne jäänyt fantasiointi-asteelle?
Asiallista keskustelua toivoisin. Ja niitä omia kokemuksia mieluiten, ei naapurin Penalta kuultuja juttuja.

133

5729

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KaulaPantaTissiVako

      Naapurin miähen mature whore..... nahkoissa ja reisisaappaissa, kyrvänkuva korviksissa, autossa imuttaa ajaessani ! On toteutettu useasti !
      Aina se miästään moittii notta ei nussi.

    • Feederismi. Haluaisin löytää naisen joka haluais lihoo ja päästä lihottamaan tätä. Toistaiseksi jäänyt vaan fantasiointi-asteelle. Verkossa tullut juteltua muutaman feedeen kanssa.

    • Fettari

      Sadeasut ja kumisaappaat, mutta vaan ulkoleikeissä, ei sisällä.

      Lisäksi bokserit ja myös sitominen.

      • MustatKontiot

        Kumpparit ja sadeasut on kyllä kova juttu.


      • Gummimies

        Haisaappaat ja punaiset kontiot sekä kumiasut on mun fetissi.


    • Paljaspylly

      En tiedä onko se fetissi ,mutta kun mieheni kavereita tai tuttava pariskuntia tulee kylään niin pukeudun lyhyehköön hameeseen ilman housuja ja minulla on pakottava tarve vilautella ja istua niin että muka vahingossa ja tietämättäni pilluni voi nähdä ,kiihotun valtavasti jo silloin kun valmistaudun iltaan ja olen märkänä koko illan ,pointti on että katselia ei tiedä että näyttelen itseäni tarkoituksella.

      • kjkjkjkjkjkjk

        Kyllä sä.....oot jos et tajua, ett kyllä se joka ton näkee tasan tarkkaan tietää sun asian tiedostavan, jos ei tietäs pitäisi sua vähän jälkeen jääneenä.


      • Itselläni on satiinishortsifetissi, kuten monella muullakin. Huomasin netissä, että myytävänä on ns. gladiaattorityyppisiä shortseja, joista yhdet heti ostin. Ratkoin niistä sisähousun pois. Kerran olin ne päälläni ulkona, ja oli ihana tunne, kun viileä ulkoilma hyväili munaskuitani, ja pystyin kopeloimaan niitä milloin vain. http://public.fotki.com/finnfungi/miscellaneous/20160404-144942.html Jos pukeudut julkisesti varsinkin vekkihameeseen, niin sulle naureskellaan, mutta näihin gladiaattorihousuihin, varsinkin joksien kanssa, voit vapaasti pukeutua, esim: http:/public.fotki.com/finnfungi/miscellaneous/mtf-s-071-front.html


    • Milloin ja miten olette huomanneet, että teillä on jokin fetissi? Onko ollu joku yksittäinen tilanne vai pidemmän ajan saatossa?

      • Mulla on fetissi naisiin jotka pukeutuvat naisellisesti ja kengät tietenkin tärkeät.
        Nuorena poikana jo kattelin juhlissa naisia joilla oli hame ja korkkarit. Salaa ihailin. :)
        Ensimmäisen tyttöystävän kanssa huomasin että kiihotuin sängyssä eniten kun sain nostaa hameen lanteille ja päästää menemään.
        Jossain vaiheessa kiihotuin eniten siitä että naiseni pukeutui vaan hameeseen ja tiukkaan neuletakkiin.
        Suhteellisen isot rinnat hyppivät ihanasti neuleen alla. :)

        Koko ajan tuli ostettua kaikkea pientä lisää ja sitten olin siinä tilanteessa että halusin että tyttö ystävä pukeutuisi mekkoon/hameeseen mustiin alusvaatteisiin, mustiin stay upeihin, sukkanauhaliiveihin ja korkokenkiin.
        Tyttöystävä pukeutuikin kun halusi mielyttää miestään. Joskus vähä nupisi mutta joskus vähä yllättikin.
        Minulla on tälläinen fetissi tykkään että nainen pukeutuu minulle seksikkäästi ja mustat sukkahousut on mun heikkolenkki ja korkeat korot... Erityisesti platform kengät korkeilla koroilla. ;)


      • Bootedlegs

        Minun fetissini on naisellisesti pukeutunut nainen ylipäätään: Hame, mekko, mustat tai ihonväriset ohuet sukkahousut. Hyvin istuvat , hieman tiukat/sirot ohutnahkaiset saappaaat 70-luvun tyyliin ovat minun "heikkolenkkini" (en tarkoita tässä keinonahkaisia stretsch-saappaita). Tällaisia saappaita ei taida nykyisin olla enää myynnissä, puhumattakaan liikenteessä.


      • Oi oi kun kuulosti hyvältä. :)


      • Enkelivaatteet
        Mipe83 kirjoitti:

        Mulla on fetissi naisiin jotka pukeutuvat naisellisesti ja kengät tietenkin tärkeät.
        Nuorena poikana jo kattelin juhlissa naisia joilla oli hame ja korkkarit. Salaa ihailin. :)
        Ensimmäisen tyttöystävän kanssa huomasin että kiihotuin sängyssä eniten kun sain nostaa hameen lanteille ja päästää menemään.
        Jossain vaiheessa kiihotuin eniten siitä että naiseni pukeutui vaan hameeseen ja tiukkaan neuletakkiin.
        Suhteellisen isot rinnat hyppivät ihanasti neuleen alla. :)

        Koko ajan tuli ostettua kaikkea pientä lisää ja sitten olin siinä tilanteessa että halusin että tyttö ystävä pukeutuisi mekkoon/hameeseen mustiin alusvaatteisiin, mustiin stay upeihin, sukkanauhaliiveihin ja korkokenkiin.
        Tyttöystävä pukeutuikin kun halusi mielyttää miestään. Joskus vähä nupisi mutta joskus vähä yllättikin.
        Minulla on tälläinen fetissi tykkään että nainen pukeutuu minulle seksikkäästi ja mustat sukkahousut on mun heikkolenkki ja korkeat korot... Erityisesti platform kengät korkeilla koroilla. ;)

        Nourena jo tykkäsin kun nainen piti jotain vaatteita päällä sängyssä rakastellessa. Ensin se oli joku toppi tai rintsikat. Myöhemmin paita ja hame. Sitten rakastuin sukkahousuihin tyttöystävän päällä. Ensin oli rintsikat ja sukkahuosut mieluiten mustat ja revin reijän haaroihin. Oli ihanaa kun koko rakastelun sai hyväillä sukkkahuosun pintaa.
        Myöhemmin tyttöystävä oli ostanut ruskean neuletakin ja ruskeen kuvallisen kesähameen. En tykännyt yhtään ruskeasta väristä mutta kun näin ne tyttöystävä yllä olin ihan myyty. Sen jäkeen halusin että hän pukee vaatteet mutta ei laittaisi mitään alle sanoin asua enkeli vaatteiksi. Olihan ihanaa!!! pitkä hame ensin ylös kun hän tuli päälleni ja ratsastaessa sain kosketella neuletakin läpi hänen upeita rintojaan ja välillä paljaita ja katsoa kun ne ihanan vapaasti hyppi.
        Asu oli upee mutta myöhemmin ostin ensimmäiset stayup sukat ja sukkanauhaliivit lisäksi.
        Tyttöystävä oli minua yllättämässa tuossa asussa , upeissa alusvaatteissa ja korkokengissä kun tulin töistä illalla. Napit ei meinanneet pysyä kiinni neuletakissa kun rintaliivit suurentivat ja nostivat isoja rintoja ulos neuleen kaula aukosta. Iso rintaisille naiselle tiukkahko neuletakki on upea ja seksikäs vaate.


    • lirauttelija

      Housuun pissiminen(tiukat farkut!!!) julkisella paikalla,niin et joku nainen sen huomaa(oon siis mies).

      • Kuten myös. Myös spermat, sähköstimulaatiolla julkisella paikalla. Kostea läikkä, jota ei voi peittää. Sitten vielä pissat päälle.


    • sdfsdfsdfsdfsdf33

      eläinseksi... ois kiva päästä panemaan hiehoa ja antaa vasikan imeä kullia.. joskus kauan sitten maatilalla asuessani teininä tästä pääsi nauttimaan mutta nyt aikuisena ei enää ole mahdollista kun asuu tylsässä työssä kaupungissa kerrostalossa.. pääsispä vielä joskus takaisin maalle

      • suumyrsky

        Hurwja tunne,kun vasta syntynyt "juottovasikka" imee hurjasti(kovaa) kyrpää !!! Ei kukaan ime niin ihanasti,kuin vasikka !!!!!Aaaaaauuuuhhhh


    • b-82

      Minua kiihottaa eniten satiini. Satiini kiiltää kauniisti, ihanasti ja seksikkäästi naisen päällä. Satiini myös tuntuu ihanalta. Tahtoisin halata ja hyväillä naista, jolla on satiinia yllään.

      Minua kiihottavat eniten seuraavanlaiset vaatteet naisten päällä (kiihottavuusjärjestyksessä):

      1. Satiini-iltapuvut: https://www.flickr.com/photos/paulasatijn/5563953304/
      2. Satiinijakkupuvut: http://www.zimbio.com/photos/Verona Pooth/Felix Burda Award Gala 2009/Zw-y9MrAERN
      3. Satiinipaitapuserot: https://www.youtube.com/watch?v=BhOAQ5D7m4w
      4. Pukuliivit, joiden takakappale on satiinia, varsinkin jos takana on soljella säädettävät nauhat: https://www.youtube.com/watch?v=WAQct-ItZoU

    • Pyörätuoli

      Vammainen nainen. Voi, kunpa pääsisin joskus tutustumaan. Älkää ujostelko.

    • moimoi9282i3

      Sitomis jutut ja just bondage tyyliset jutut ;D

      • 50mHki

        bondage naka,latex...


      • 50mHki
        50mHki kirjoitti:

        bondage naka,latex...

        Siis:nahka


    • Satiini on myös fetissini. Satiini kiiltää ja näyttää hyvältä naisen päällä. Parhaat kicksit saa kun pääsee harrastamaan seksiä satiiniin pukeutuneen naisen kanssa.

    • ylriikka

      Käytän vaippahousuja. Ihan oikeaan tarpeeseen, mutta olen ruvennut myös nauttimaan tilanteesta, että voi antaa lirahtaa missä vaan, milloin vaan. Äsken istuin kahvilassa ja rentouduin ja nautin siitä, kun lämmintä nestettä valui vaippaan.

      • lirauttelija

        Voi sitä ilman vaippaakin antaa lirahtaa missä vaan ja milloin vaan...Ite oon myös kahvilassa istuessani laskenut alleni ja kivasti lirisi tuolin reunalta lattialle kun farkut eivät pystyneet imemään kaikkea pissaa...


      • Anonyymi
        lirauttelija kirjoitti:

        Voi sitä ilman vaippaakin antaa lirahtaa missä vaan ja milloin vaan...Ite oon myös kahvilassa istuessani laskenut alleni ja kivasti lirisi tuolin reunalta lattialle kun farkut eivät pystyneet imemään kaikkea pissaa...

        Yök


    • Mulla on napafetissi. Ollut ihan lapsesta asti. Kiihotun ihan järjettömän paljon jos joku koskee mun napaan. Samalla kuitenkin ujostelen näyttää sitä enkä ole koskaan kertonut miesystävilleni tästä koska koen sen nolona juttuna. Nyt olen sinkku eikä oo ketään kuka siihen koskisi. Youtubesta tulee katsottua usein pillu märkänä navan räpläysvideoita :D

      • Niin ja kiihotun myös ihan helvetisti jos mies alistaa. Myös "isä-tytär" leikit kiihottavat. Enpä ole koskaan päässyt miehen kanssa leikkimään näitä...


      • 50mHki
        BlackScorpio kirjoitti:

        Niin ja kiihotun myös ihan helvetisti jos mies alistaa. Myös "isä-tytär" leikit kiihottavat. Enpä ole koskaan päässyt miehen kanssa leikkimään näitä...

        Voi kunpa oltaisiin tavattu jossain/joskus...😉


      • Anonyymi

        Ootko tänä päivänä sinkkuna? Mitä kautta suhun sais yhteyttä?


    • bi3some

      mua kiihottaa älyttömästi jos nainen käyttää isoa metallista rannekelloa. kultainen on paras, mutta hopeinenkin käy. kun tällainen nainen vielä tykkää käyttää strap on -dildoa niin olen taivaassa. siihen vielä vähän molemminpuolista bdsm:ää. näillä ominaisuuksilla varustettu nainen on harvinaisuus, harmi sinänsä, saisi shoppailla kelloja, vaatteita ja varusteita niin paljon kuin haluaa, minun piikkiin. :D

    • Se kun saa pidellä kädessään toisen nytkähtelevää kalua kun sperma lentää,kasvoille ,liiveille tai suuhun.Siinä omakin kalu sitten tulee helposti.Ulkona tyttöily kun aurinko lämmittää liivejä. Joskus on ollut huikean kiimaista työnnellä flesuun kun mies on katsellut vieressä runkaten omaansa

    • laihanystävä

      Mua kiihottaa kovasti laihat naiset. Ei kuitenkaan ihan luurangot. Siitä on tullut päähänpinttymä. Aina kun näen laihan naisen mietin miltähän tuntuisi pitää vähän kiinni, tuntea töröttävät lantioluut ja hoikka peppu käsissä. Onko se nyt sitten fetissi vai fantasia mutta laihaa pikkupeppua, lantioo ja reittä kun saisi katsella ja koskea niin..ah. Tätä kirjoittaessakin kalu kasvoi jo pelkästä ajatuksesta..

      • minä_myös

        Sama juttu.
        Ehkä tämä ei kuitenkaan ole varsinaisesti fetissi.
        Kuka tykkää minkäkinlaisesta naisvartalosta - toiset runsaammasta ja toiset taas hoikista "laiheliineistä".


    • haluun_haistella

      Mua kiinnostaa kovasti ajatus haistella naisten pyllyjä. Siis vaikka housun päältä, tuntemattoman tiukkafarkkuisen naisen somaa pyllyvakoa, salaa, nuuhkaista ja nuuhkia, niin pitkään kun uskaltaa.
      Mitä jos tuoksu tyrmää..kiihottava ajatus juuri tuo yllätyksellisyys.
      Kaupoissa on vaikea pitää silmiä irti nätin tytön pyllystä. Etumuksiakin on pakko tuijotella kaupoissa. Myös etupuolta haluaisin nuuhkia, farkun päältä. Ei onnistune salaa..
      Löytyisikö ketään joka auttaa miestä mäessä? Olisit vaan vaikka katseltavana ja/tai nuuhkittavana.
      Kiitos naiset kun käytätte tiukkoja farkkuja.

    • Junssi

      Naisten pillunkarvojen ajelu ja runkkaaminen naisen katsellessa on mun fetissit. Molempia on päässyt säännöllisesti toteuttaan. Sen parempi mitä karvaisempi pillu on kun pääsee sitä parturoimaan niin mälli lentää...

    • Pikkaritv

      Haistella naisten pikkuhousuja. Jättää vaimoni likaiset pikkuhousut esille vessaan kun kaverit tulee käymään.

    • Haluaisin löytää naisen joka tykkää kun mies lihoo. Kyseinen nainen alkaisi järjestelmällisesti lihottamaan minua ylipainoiseksi. Olisi ihana myös kun nainen seuraisi painoni kehitystä punnitsemalla, mittaamalla masun kasvua ja palkitsisi minut seksillä aina kun olen saanut painoa hyvin. Tärkeintä olisi että nainen nauttisi lihomisesta henkisesti ja fyysisesti.

    • Ratsaille

      Ratsupiiska ja kannukset.Erityisesti sellaiset piikki kanukset.Kiihottaa ajatus että saisi laittaa sellaiset saappaisiin.

    • chatjokke

      Hei minua kiihottaa pukea pelkät sukkikset (ei piksuja) ja nahkaiset tiukat voikkatossut varma seisokki onko muita?

    • m7442

      Wetlook leggarit, kiiltävät tiukat farkut, nahka... Valkoinen sperma mustalla nahalla tai leggareissa aktin jälkeen on niin upeen näköstä... :)

    • Suskitv

      Sukkahousut, pikkarit, legginssit ja terveyssiteet :)

    • Latex Pvc Kumi Bdsm

    • salafetis

      Odotan kun vaimo lähtee matkalle, niin salaa puen vaimon stayupit, korkea korkoiset korkkarit, sortsit tai minihameen, vaaleat pitkät helmet ja meikkaan itseni. Sitten vietän iltaa ja esiinnyn jossain caht kamerassa ja lopuksi tyydytän itseni hänen korkkariin.
      Tämä sai alkunsa aikoinaan kun seurustelin nykyisen vaimon kanssa ja hänen tyttökaveri oli mustasukkainen vaimolle minusta. Niin yks kerta kun tulin tapaamaan nykyistä vaimoa yllättäin niin hän ilmoitti että on tyttöjen ilta ja minun pitää pukea naiseksi ja siitä sain tämän fetissin. Miksi vaimolta salaa, se vaan tuntuu jännältä ja kun tämä tilaisuus ei satu joka kuukausi.

      • Pukkujouluhupi

        Minäkin menin lankaan kun vaimo kavereittensa kanssa keksi, että miehet tulisivat iltaa istumaan naisiksi pukeutuneena. Meitä oli neljä pariskuntaa ja vietimme pikkujoulua yhden parin suuressa talossa. Vaimo vaati (ja kuulin, että muidenkin vaimot olivat niin tehneet), että naisten vaatteen on oltava ihan alusta alkaen siis myös alusasut. Siinä oli sitten todella kaikki. Rintaliivit, joihin naiset olivat tilanneet jostain vielä silikonitäytteet, vyötäröliivit, pikkuhousut, nailonit ja olipa ostanut vielä jostain kirppikseltä jopa korkkaritkin, kun vaimon korkkarit eivät sopineet minulle. Hänellä oli kenkäkoko 39 ja minulla 41, mutta kyllä se sitten meni. Ensin vähän miesten kanssa häpeiltiin toisiamme, mutta muutaman paukun jälkeen kaikki meni jo mukavasti. Pruukki minulta pari kertaa putosi tanssiessa, mutta ei se menoa haitannut. Kun menimme ystäviemme luo, olin jo täydellisesti tällätty naiseksi. Taksikuski kyllä katsoi vähän hitaasti lievästi ylimeikattua "missiä". Sain niistä asuista sellaisen virikkeen, että halusin sitä enemmän ja enemmän. Vaimonikin huomasi, että seksikin maistui paremmalle, kun olin tyttönä ja nyt se on jo tavallista, että viikonloppuisin hän jo asettaa hepenet valmiiksi minulle. Yksi niistä kavereistakin oli ihastuinut hommaan. Hänen vaimonsa oli siitä vaimolleni kertonut. Nyt en osaa enää olla ilman ja menemme vaimoni kanssa usein yhdessä ostoksille. Varsinkin kun olemme Tukholmassa, Siellä on muutama liike, missä myyjätär kehottaa heti kokeilemaan, vaikka olenkin miesten asuissa. Ne ovat vähän avoimempia siellä.


    • baltsu

      Koulupuvut ja etenkin pukuun kuuluva lyhyehkö vekkihame. Ja sen kanssa tietysti sukkahousut, vähän peittävämmät. Jotkut matalat kengät myös. Yleensäkin sukkahousut kiihottaa, ja niitähän on helppo hankkia. Hameet piti tilata Englannista. Nytkin on päällä, ja hameen kanssa tietysti sukkahousut.

      • khfds

        Sukkahousut mäelle. Pitää olla sukat ja lantioliivit sukkanauhoilla


      • baltsu
        khfds kirjoitti:

        Sukkahousut mäelle. Pitää olla sukat ja lantioliivit sukkanauhoilla

        Ei sukkiksia mäelle. Käytän sukkahousuja muutenkin, ja yhä enemmän balettisukkahousuja. On kokeiltu sukkanauhaliivit ja liivisukat. Turhan hankalat. Sukkahousut paljon helpompi sujauttaa päälle.


    • oikeat.housut

      Vanhanaikaiset lahkeelliset naisten alushousut. Pitää olla rypyttävä kuminauha lahkeissa ja vyötäröllä. Lahkeet vähän alle puoleen reiteen ja täysin puhtaat, valkoiset, vähän löysät housut. Voi olla myös ns raappahousut kuminauhalahkeilla.

      • hfredd

        Muuten hyvä, mutta housuissa vähän lyhyemmät lahkeet, n. 1/3 reiden pituudesta


      • Anonyymi

        Lohenpunnaista trikoota tai myös vaaleanpunainen paras väri. Lahkeet polviin tai liki, reilunkokoiset. Jos vielä paita, siis kerrastosta kyse, niin ihanan mummomainen olo. Olen itse iäkäs mies.


    • telewelli

      Pikkarifetissi jo nuoresta pojasta lähtien.Anopin pikkareista alkaeen ja naapurin rouvat. Oon myös tilannu pikkareita että silleen! harmiton harrastus kai vähän perverssi!

      • xxx58

        samoin naisten pikkarifetissi ollut nuoresta lähtien, kyllä hyppää pystyyn kun näkee ja saa laittaa ylleen. Siihen vielä alushame ja minihame. Olisipa toisen saman omaavan kanssa leikkiä kiikutella.


    • alistujanainen

      Ikäerofetissi. Fysioterapeutit ja hierojat. Kurvikkaat dominoivat naiset. Dominoivat miehet. Pomot, opettajat ja muut auktoriteetit :-).

    • Diididiididi

      Mua kiusattiin ja nöyryytettiin lapsena piereskelemällä naamaan tai istumalla naamalle, koska olin aina pienin.. aloin jo joskus 10-vuotiaana oikeasti pitämään siitä. Nautin siitä alistumisen tunteesta. Olen siis nainen ja todella onnekas koska olen löytänyt luotettavan kumppanin jolle kertoa tuo.. hän on muutenki dominoiva ja piereskelee mielellään naamaani. Oon kauheasti häpeilly sitä et kiihotun pieruista (miehillä tää fetissi on yleisempi) mut mun mies on ihanasti saanu mut tuntemaan oloni hyväks :) ja mies on sanonut, että on kiva ku mulla on tollanen juttu, et mut on nii helppo saada ihan litsläts-märäks :D ei tarvi ku pierasta naamaan :D

      • Könignahkaa

        Olen onnellinen puolestasi kun olet löytänyt ymmärtäväisen kumppanin, itsellä vielä hakusessa kumppani joka pitäisi jalassaan todella kuluneita nahkaisia ratsastussaappaita.


      • Werkkup

        Itse kans joskus ala-asteiässä sain kokea useamman kerran kun esim. painimatsin yhteydessä kaveri tulee istumaan naaman päälle. Välillä tuli ihan tarkoituksella annettua kaverille tämä mahdollisuus :D
        Varmaan osasyy tämän mieltymyksen laukaisemiseen oli se kun minulla oli ihan pienestä asti ollut fetissi verkkareihin, niitä tuli pidettyä melkein aina ja samaten lähes kaikki muutkin kaverit pitivät verkkareita. Jos kaveri tuli farkut jalassa haastamaan painiin, niin en silloin ollut kiinnostunut :D


      • Anonyymi

        Voe saateri


    • promaski

      Kaasunaamari ja kumi fetissi alkoi jo aivan teininä luulin ensin että oon ainut maailmas mutta onhan meitä muitakin

    • Kurahaalarit

      Kumpparit, kuravaatteet ja myöskin kura- ja lumileikit.

      Jo ihan lapsena vatsanpohjassa ja haarovälissä kihelmöi aina, kun veti kurahousut jalkaan ennen ulkoleikkejä. Sama tunne tuli myös silloin, jos kumisaappaat sattuivat juuttumaan kiinni savilölliin tai talvella lumihankeen. Tällöin tuntui myös jotain kummia lihaskouristuksia, jotka sitten aikanaan joskus 11-vuotiaana johtivat tahmeaan tunteeseen alkkareissa...

      Teininä touhut hävetti kovasti ja vasta vanhempana outoutensa on oppinut jotenkin hyväksymään.

    • Metallikorot

      Piikkikorot, etenkin metallikärkisillä tai kokometallisilla stilettikoroilla. Kiihottavan näköset naisen jalassa ja ääni mikä niistä lähtee kivilattialla saa kalun paisumaan räjähdyspisteeseen. Jos vielä nainen kävelee em. koroillaa puulattioilla jättäen jälkiä lattiaan niin on vaikea piilotella pullotusta housujen etumuksessa. Kokeilkaapa naiset metallikorkojen vaikutusta miehiin, en usko olevani ainut jolla tämä fetissi.

      • spermashine

        Vähän saman tyylinen fetissi mulla.Piikkikorkosaappaat parhaat ja erittäin paljon käytetyt/kuluneet sekä likaiset päältä.Korot nauloille kuluneet..uponneet maahan jne. Niiden puhdistelu sitten sellaista hommaa että pullotus taattu ja lopuksi kiillokeet omastatakaa ;)...


    • Miksu67tku

      Olisi ihanaa, jos olisi oma nainen, joka tykkäis pissata pikkareihin. Tosi kiihottavaa. Myös naisten pissaamista on kiva katsella, ja jos saa vielä kädellä kokeilla. On myös kivaa räplätä pissaista pimppiä. Kaikenkaikkiaan naisten pissa ja pissailu kiihottaa suunnattomasti.

    • Miksu67tku

      Myös kellastuneet puuvillapikkarit on ihanat. Nam...

    • Kokopaikkaiset ratsastushousut ja kiiltävät kouluratsastussaappaat, mielellään vähän likaisina. Aivan mielettömän kiihottavaa.

    • Minua kiinnostaa kurin pitäminen ja piiskan antaminen "tuhmalle" naiselle. Myös muutenkin valtaleikit ja roolileikit. Kaikenlainen nöyrryyttäminen piiskauksen ohella, kuten nurkassa seisottaminen pylly paljaana ja vaippoihin pakottaminen rangaistukseksi. Samoin myös kiihottaa naiset koulupuvuissa: veikkihame jonka alla valkoiset puuvillaiset pikkuhousut ja jaloissa valkoiset polvisukat. Kauluspaita ja solmio. Aijai, kun pääsisi tuollaiseen pukeutuneelle "nuorelle naiselle" pitämään ankaraa jälki-istuntoa.

    • vogox

      Ois upeata leikkiä naisen kanssa pissaleikkejä...olla alla kun nainen pissaa päälle ja suuhun..ja kiva ois myös pissata naisen päälle

    • Posliinipaljaana

      Ajella autolla sukkahousuissa ilman pikkuhousuja ja tiukassa vaaleassa t-paidassa, jonka alla olsi musta liivit. Kalu olisi ajeltu posliiniksi.

    • pyllynrakastaja

      Minulla on fetissi naisten persereikien nuolemiseen ja haisteluun. Kiihotun valtavasti jos persettä ei ole vähän aikaan pesty, ainoastaan pyyhitty (ei paskaista persettä). Olen tämän saanut toteuttaa eksäni kanssa ja tunsin olevani taivaassa. Eniten kiihottanee se kun nainen istuu kasvoilleni, saan "tukehtua" pyllyyn, nuuhkia ja nuolla mieleni mukaan ja samalla saan käsihoitoa loppuun asti :).

    • sidontaote

      Mä haluaisin painia naisen kaa ja joutua sit selätetyksi, ja alistetuksi. Kiihottaisi kun nainen puristaisi pään reisien väliin tai ottas kuristusotteen ja runkkais spermat, vois myös naida mua perseeseen tekokyrvällä. Tää on ikävä kyllä vielä toteutumaton fantasia.

    • eräs-subi

      zoof***, ab/dl/sissy, puut, muu "luonnollinen".

    • Mua jotenkin kiehtoisi ajatus jos vaimoni ja vieras (mahdollisesti vanhempi) mies leikkisivät ja touhuisivat uikkareissa. Jotenkin ne asetelmat ym...

    • sukkisfanittaja

      Voisiko joku nainen lähettää muutamia sukkiskuvia itsestään. Olisin suunnattoman kiitollinen! Miehetkin käy hyvin! Kiitos!

    • Noo, ainakin pissaleikit, märät vaatteet, itseni ja toisen sotkeminen ruualla ja mudalla, tiukat ja värikkäät vaatteet, farkkuhaalarit, ratsastushousut -sukat ja saappaat, cosplay, fursuitit, tummaihoiset ja aasialaiset naiset

    • Kylmänfetissi

      Olen mies ja tykkään tytöistä jotka ulkoilevat talvella kauniissa urheilu/villa/teknisissä vaatteissa. Heillä on ehkä myös kumisaappaat ja hiukset palmikkoletillä. Kylmän ilman ja lämpimien vaatteiden yhdistelmä on kiihottavaa. Sisälle tultua tyttö riisuutuu ja menee vaahtokylpyyn. Kirja kuitenkin unohtui olohuoneeseen. Se sattuu olemaan sen nojatuolin takana, jolla itse istun. Tyttö tulee kylvystä alastomana, vaahtoa ihollaan ja joutuu kumartumaan ylitseni. Sitten... - Tässä sekoittui fetissejä ja fantasiaa, mutta näillä mennään!

      • 21vpoju

        Tämä kyllä kiihottaa. Söpöt tytöt paksuissa talvivaatteissa ja ehkä pieni pakkasen antama poskipuna! :3


      • tytöt_talvella

        Kyllä! Kerran tuli samaan bussiin muutama opiskelijatyttö suoraan pulkkamäestä (oli ollut joku opiskelijarieha). He olivat kyllä ihaninta koskaan. Enää olisi pitänyt nähdä, miten pehmoiset villapaidat untuvatakkien alla lämmittivät.


      • Karvahuppu

        Talvitakki jossa on karvahuppu näyttää mielettömän hyvältä. Fetissini karvahuppuihin sai alkunsa luultavasti siitä kun eräs nainen kutitti minua tälläinen karvahuppu päässään kun olin lapsi.



      • Karvahuppuu

        En itse viitsi käyttää karvahuppuja. Minulle kun aina turkikset ja karvahuput on ollut niin kiehtova ja kiihottava asia että en edes halua sitä kaikkialle kantaa mukanani. Joskun kiinnitän jopa vähän liikaa huomioni turkishuppuihin että kauppa reissutkin menee ihan karvahuppujeb tiirailuksi. Onneksi kuitenkin omistan muutamia turkiksia niin voin peuhata niillä yksinäni sekä tyttöystäväni kanssa. Nainen karvahupussa ottamassa suihin saa minut hulluksi. Jos turkikset olisivat halvempia minulla olisi varmaan kaapit täynnä niitä. Ehkä parempi että on vielä fantasioitavaa muhkeista turkiksista ja karvahuppu takeista kun en vielö kaikkea ole saanut hankittua.


    • JaneTarzan

      Kädenvääntö voimakkaan naisen kanssa. Kun nainen ehdottaa kädenvääntöä ja väännettäessä kiusoittelee sopivast ja lopuksi ihan oikeasti voittaa minut.
      Tämän kun koin, niin sytyin ja räjähdin. Ennen tämän tapahtumista en osannut moista aavistaakaan.

    • Pissathousuun

      Tahallaan housuun pissaaminen. yleensä laitan hiusuihin äitini pikkuhousun suoja ja siihen sitten vähitelle lurauttelen ja lopulta kun hätä käy ylitsepääsemättömäksi nii lasken koko lastin housuun. Kiihottaa. Aivan helvetisti. Tekisin muuten myös julkisilla paikoilla mutta pokka ei riitä siihen eikä se pokka riitä myöskään vaippojen ostoon (14v poika)

      • Onnistuisko tilata ne vaipat netistä ja toimitus pakettiautomaattiin?

        Improvisoidut vaipat voi tehdä myös niin, että pukee päälle kahdet alushousut ja laittaa väliin jotain imukykyistä. Se pikkuhousunsuoja vaikkapa ihan talouspaperilla tai puuvillavanulla terästettynä toiminee kohtalaisesti.


    • lirauttelija

      Ois kiva saada seuraa naisesta jolla ois sama fetissi eli siis housuun pissailu.Jos löytyy niin ota yhteyttä s.postiin [email protected]

    • kumisaapasukko

      Itselläni on fetissi naisten kumisaappaisiin.Haluan rakastellessa vaimoni pitävän jaloissaan kumisaappaita.
      Tai jos seksiä ei ole tarjolla,runkkaan vaimoni kumisaappaille tai kumisaappaaseen.

    • RubPerv

      Naiset sadevaatteissa ja kumisaappaissa. Fantasia olis joutua kahden suoja-asuun pukeutuneen naisen raiskaamaksi. Straponia peppuun ja naisila kumisaappaat , pitkät kumihansikkaat käsissään sekä PVC-kurahousut ja kaasunaamarit. Suolentyhjenyslääkettä naamaan ja nainen vain panisi perseeseen vaikka paskaa tulisi vastaan ja naiset olisi suojassa mun eritteiltäni.

    • Essut

      Muoviessut ja muoviset sadevaatteet.

    • 31vuotias-ujopojumies
    • julkkisrunkkari

      Mulla on julkkisfetissi. Himoitsen julkkisnaisia. Keräilen paljastavia kuvia heistä, myös feikkikuvia, ja runkkaan ihan kiimassa.

    • Rouva29

      Outo lesbo fantasia.

      Olen kyllä naimisissa oleva nainen, mutta haluaisin, että vanhempi lihava nainen antaisi piiskaa ja tyydyttäisi minut dildolla.

      Hän laittaisi geishakuulat minulle ja lähettäisi kauppaan.

      Tämän jälkeen hän hyväisi rintojani ja sanoisi, että viikonpäästä uudelleen.

    • Upeaaaa

      Minua kiehtoo miehet, jotka ovat käärineet kauluspaidan hihat melkein kyynärpäähän asti, niin että heidän voimakkaan näkäiset kyynärvarret näkyvät. Jos kättä koukistaa, niin hauis kiristää kankaan ihan kireäksi. Tietenkin kravatti kuuluu kauppaan. Tyyli ja voima, siinä sen salaisuus.

      • Lahkeelliset housuliivit,tavalliset housuliivit,lantioliivit sukkanauhoin,korseletit ja pitkät rintaliivit. Näitä on kiva pitää päällä ja kävellä ulkona painavat "tissit"paidan alla heiluen kävelyn tahtiin . Myös tuntuu hyvältä kun on isoksi topattu perse ja leveä lantio housuliivien puristaessa ja antaessa muotoa .Tietysti nämä alusvaatteet muhkean kypsän naisen päällä myös,olen ollut onnekas kun olen tämänkin saanut kokea.


    • Outotyttö

      Napafetissi (lapsesta asti)
      Miehet univormuissa. Poliisit, sotilaat...
      Siistit viikset.
      En tiedä onko se fetissi, ei varmaankaan, mutta kiihotun jos mies pitää musta kiinni enkä pääse karkuun.

    • j0nk

      Ikäerofetissi nuoret&vanhat
      Saunafetissi
      Julkiset paikat
      Ja kiihotun varsinkin siitä kun naiset katsovat etumustani etenkin jos on löysät housut jalassa. Tämä tuottaa vain vähän ongelmia, koska tulee samantien erektio ja olen hyvinkin ujo. Haaveena olisi jos tämä johtaisi vielä pidemmälle (kiusoittelua, koskemista tai seksiä)
      Mies 20vuotta

      • j0nk

        Tarkennus vielä, että alaikäiset ei kumminkaan kiinnosta. Oletuksena että kohta joku tulee kauhistelemaan.


    • nauttisinkunnayttasin
    • Olisi-tosi-kiimasta
    • jopo65

      sylki suoraan suuhun odotan suu auki

    • PEPPUMIES60

      PIDÄN ISOSTA PEPUSTA JOKA ON VERHOTTU SUKKAHOUSUILLA , SITTEN TEHDÄ REIKÄ HAAROIHIN JA NAIDA SIITÄ TAKAA JA EDESTÄ

    • Anonyymi

      Ja vittuako yhtään miköän sulle kuuku

    • Minun retissi on että joku nainen alistaa ja nöyryyttää minua!Annaa minulle piiskaa!

      • fetissi


    • Anonyymi

      Nuorena miehenä bussireitti, jota käytin, vei myös ratsastustalleille. Ne ratsastajatytöst tiukkoine housuineen ja piiskoineen ja tallintuoksuineen jäi mieleen. Ja kun sitten kerran satuin erääseen katukahvilaan samaan jonoon sellaisen kanssa, oli pakko tunkea sitten ihan viereen sitä kahvia juomaan. Tyttö kääntyi sitten minuun päin ja alkoi juttelemaan ja tuli sitten ihan lähelle. Nämä tapahtumat ovat pysyneet mielessä ja tietty kiihtymys valtaa mielen, kun näen ratsastushousuisen naisen.

    • Anonyymi

      Lyhyt hame ja sukkahousut/ stayupit. Aloittaa varpaiden nuolemisella ja siitä ylöspäin kohti markkinarakoa. Sääriä hyväellen , välillä jalkahoitoa pikkuveitikalle ! Saattaa lastit lähteä ennen patjamamboa..

    • Sukkahousut naisen päällä, ilman pikkareita vielä. Naisen peppu ja kevyesti treenattujen reisien sisäkaaret, nämä asiat saavat himot kattoon. Tosin sukkahousuleikeistä nauttivaa/ kiihottuvaa naista on todella vaikea löytää. Olisi hyvin kiihottavaa, jos nainen ymmärtäisi fetissini ja kiihottuisi itsekin siitä niin, että kiima valuisi sukkisten läpi. Ehkäpä nauttisi vielä istua naamalleni ja nuolettaa sukkisten läpi tms

      • Anonyymi

        Moi taas... Miten ois peppuprinsessan peppu 😉 Tykkään olla ilman pikkareita, sukkiksetkin voisin mieliksesi vetää jalkaani. Minkä värisistä tykkäät... Tykkäisitkö laueta pepulleni, jos pyllistäisin sulle sukkiksissa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi taas... Miten ois peppuprinsessan peppu 😉 Tykkään olla ilman pikkareita, sukkiksetkin voisin mieliksesi vetää jalkaani. Minkä värisistä tykkäät... Tykkäisitkö laueta pepulleni, jos pyllistäisin sulle sukkiksissa?

        Tykkäisin laueta kaikkialle sinuun….tuskin malttaisin odottaa pepulle laukeamista vaan laskisin sukkikset ja työntyisin peppuusi.
        Nuden väriset sukkikset ovat parasta, näkee kaikki ihanat muodot ja kosteuden sukkisten läpi


      • Anonyymi
        UteliasUkm40 kirjoitti:

        Tykkäisin laueta kaikkialle sinuun….tuskin malttaisin odottaa pepulle laukeamista vaan laskisin sukkikset ja työntyisin peppuusi.
        Nuden väriset sukkikset ovat parasta, näkee kaikki ihanat muodot ja kosteuden sukkisten läpi

        Pepustani valuisi spermaa sukkisten haaroihin. Nosta ne takaisin ylös, sormeta ja nuole niiden päältä pilluani. Tee pieni reikä ja työnnä siitä sormesi tai kielesi sisääni. Fetissit ja fantasiat on kivoja ja niiden toteuttaminen tuo väriä elämään....


    • Anonyymi

      Anopin alushousut, rintaliivit, sukkahousut, uimapuvut, bikinit. Kaikki anopin vaatteet, mitkä ovat suorassa kosketuksessa ihoon. Haistelen ja maistelen niitä ja ruiskutan spermat niihin.

    • Anonyymi

      Olen ristiinpukeuja.
      Naisten satiknipaidat, ruutu- ja vekkihemeet, neuleet. Nyt h&m neulehousut jotka ihanan kiihottavat. Tilasin useammat. Joustavat voi seisottaa alla ja runkku tuntuu hyvältä, sperma lentää neuleen läpi.

      • Anonyymi

        Hauska kuulla että nautit neuleista - neulehousuihin on tosiaan upea runkata, mulla on useammat sellaiset. Samoin pitkähelmaisiin neulepuseroihin, pitkiin neuletakkeihin tai vaikka pehmeään pipoon. Ja mahtava tunne kun sperma lentää neuleeseen ja tulee siitä läpikin! Tule juttelemaan chatissa jos niissä liikut - arvaat mun chat-nimmarista :)


    • Minulla on fetissi karvattomaan päälakeen. Ihan kaikki kaljun asteet käy, mutta parasta on iso kontrasti tuuhean tumman (myös pitkän) hiuksen ja paljaan päänahan välillä.
      Parasta on, jos on selkeä kalju vain takaraivolla, mutta koko päälakikin saa olla paljaana. Mieluiten ihan paljas ja kiiltävä, mutta myös selvästi harventunut on ok. Että lohduksi kaikille kaljuuntuville miehille, olette erittäin hyvin seksikkäitä!
      Näin naisena houkuttelevia miehisiä päälakia on ihana ihailla, mutta unelmani on, että saisin jonkun NAISEN kanssa leikkiä vaikka pitkän viikonlopun ja pikkuhiljaa leikata hiukset ihan kaljuksi partahöylällä ja vielä öljytä ja hieroa liukasta kiiltävää kaljua. Aaaah!
      Hyöläisin ensin takaraivolle pienen kaljun kohdan, jota suurentaisin pikkuhiljaa.

    • Anonyymi

      Minulla on fetissinä tuulipuvut ja erityisesti tuulihousut. Tykkään niistä naisen päällä, mutta yhtä paljon myös itseni päällä.

      Jo lapsena huomasin tykkääväni tuulihousuista ja niiden sotkemisesta. Hiljalleen housuja kertyi ja nyt niitä on jo aikamoinen määrä. Olen päässyt kokeilemaan kaikenlaista fetissiini liittyen.

    • Anonyymi

      U­­­u­­s­­­i sek­si­­tea­­tteri ava­utu­­­u Suome­­en! Ku­­tsu­­­mme kai­kki. Il­moit­­­tau­­tum­­­ine­­­n ry­hmä­ämm­e tä­­­äll­ä - http://4900049.com/H/1cR7 👈

    • Anonyymi

      Minulla on fetissi nuorempiin naisiin . Hyväilyjä , rintojen imemistä ja muuta kivaa m 62v

    • Anonyymi

      Rehevän vanhan leskianopin alushousujen kiiman tuoksuttelu ja niiden spermaaninen. t.60ukm

    • Anonyymi

      Fetissinä/fantasiana ittelle ois ¨äiti-suhde¨ johonkin mua vanhempaan naiseen, oltais muiden nähdessä normaali äiti ja poika. Mut ku pääsee kahestaan kotiin ni sit alkais pervoilu..

    • Anonyymi

      H­e­­i! Ku­­­ts­­umme sinu­­­t käymään u­udessa chatis­­sa! Mei­tä on yli mil­jo­­­ona! 👉 http://2533444.com/H/f7YE 👈

    • Anonyymi

      Tulla naisen sitomaks ja käyttämäks.. Mielellään puuman.

    • Naisten peput! Hyväily, haistelu, nuoleminen. Todella kiihottavaa. Joskus ajatellut et olis kiihottavaa tavata joku esim. Metsässä kenen kaa olis treffit sovittu. Ilman turhia jorinoita. Hän laskisi huosut minä polvilleen ja nuolisin peppua tai et kävisin maahan selälleen ja nainen istuisi naaman päälle . Ei vältämättä edes panoa . Jos jotain kiinnostaa täällä olis innokas etelä- savossa päin

    • Anonyymi

      Fetissini on naisten punaiseksi lakatut varpaankynnet, erityisesti julkkisten varpaat. Nyt juuri katselen netissä olevaa kuvaa, missä Jutta Urpilaisella on sandaalit ja punaiseksi lakatut varpaankynnet näkyvät, ihanaa!

      -nuori poju

    • Anonyymi

      Minun fetissini liittyvät erilaisiin työvaatteisiin (etenkin umpihaalareihin), suojaimiin, saappaisiin sekä moottoripyörävarusteisiin. Jo lapsena huomasin, että haalarien pukeminen tuntui "oudon kivalta", ja erilaiset kamppeet ovat olleet osa seksuaalisuuttani teini-ikäisestä lähtien. Häpeilystä olen päässyt nautintoon ajan kanssa. Rakastan sitä tunnetta, kun laitan hyvin liukastettuun peppuuni ensin anustapin ja lähden sitten pukemaan hiljalleen varusteita päälleni. Usein päälläni on yksiosainen jääkiekkoilijan alusasu, kiiltäväpintaiset työhaalarit, hengityssuojain, kumihanskat ja metsurin kypärä. Kiima yltyy kamppeita kosketellessa ja peilistä katsellessa järisyttäväksi. Lastin annan tulla toisinaan kondomiin ja toisinaan saappaiden tai prätkäkypärän päälle, josta nuolen vielä lopuksi spermani :)

    • Fetissejä ollut monia. On golden showeria, sidottu ulkona puuhun ja leikitty nokkosilla, straponia koirapuistossa, fistattu takapuoleen jne.
      Ei oikeastaan mitään mihin sanoisi ettei käy vaan mieluummin tehdään mitä nainen haluaa.

    • Alistamista(golden shower, takapuoleen fistaus, strapon, nokkosia ym)

    • Anonyymi

      Fetissini on naisen karvaiset kainalot, karvaiset sääret ja karvainen vittu.

      • Anonyymi

        Ihanan kiihottavia varsinkin täysin mustat karvat.


    • Anonyymi

      Minua kiihottaa erityisesti yksiosaiset moottoripyöräilijöiden nahkapuvut (esim dainese, alpinestars). Olen teini ikäisestä asti katsellut ihailevasti moottoripyöräilijöitä ja nahkapuvut vaikuttavat erittäin kiihottavilta. Nahkapukujen kiilto ja natina saavat viisarin heti värähtämään, ja koko kroppa vaikuttaa suojatulta. En ole vielä päässyt toteuttamaan fetissiäni eli se on jäänyt vain fantasioinnin asteelle, mutta sain palstalta rohkaisua ja tilasin yksiosaisen mp-alusasun itselleni.

    Ketjusta on poistettu 144 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1957
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1692
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1609
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe