Koulutyttö

Onko palstalaisilla mitään fetissejä koulutyttöleikkeihin? Jos on ollut roolileikkinä koulutyttö-opettaja niin mitä kaikkia esineitä on ollut mukana?
Ilmianna
Jaa

17 Vastausta

Vanhanajan karttakeppi on hyvä jota käyttää monella eri tavalla:)
Ilmianna
Jaa
Karttakeppi ja vihko :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Minä haluan olla koulupoika joka saan maistaa kartakeppi!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
kynä
Ilmianna
Jaa
Olen ehkä prv?,mutta kyllä vanhempikin nainen 'koulupuvussa'
=esim. minari,kauluspaita,solmio ja hiukset leteillä,saa,no,ainakin mielikuvituksen laukkaamaan...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Meillä on koulutyttö kerran pari kuukaudessa. Mies laittaa etukäteen viestin, milloin on nuhtelua tulossa. Aina ei ole nuhtelua, rooli voi olla muukin. Meillä vähän vaihtelee, mitä roolia leikitään. Tuhman koulutytön lisäksi Drindl-saksalainen ammattilainen tai tuhma ope. Eli yleensä to-su välillä jokin näistä, kun on aikaa. Viikolla vaniljaa, joka myös on ihanaa. Mutta kyllä mun pillu ja peppu vähintään yhden kunnon session viikossa tarvitsee. Ja miehen munaklekaan ei viikon hempeät riitä.

Viikon takaisen tuhman koulutytön kurituksen kirjoitin seksinovelleihin. Mutta meillä siis realityä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Vaimon fetisissi on saanut alkunsa kun hänen äitinsä oli kansakoulun ope ja muistelee kun nuorena tyttönä tuli kirkonkylän koulusta. Äiti oli ovella vastassa vihaisena ja sai heti komennon lähteä hakemaan vitsavärkit ulkoa. Äiti kuori koivun lehdet pois ja itse piti ottaa pikkarit pois ja nostaa hameenhelma ylös ja mennä vatsalleen pöytää vasten.
Nykyisin roolileikkiimme kuuluu et minä puen opettajaksi ja vaimo pukee vieläkin teiniajan kouluasun ja hiukset letitettynä. Myönnän et kyllä keski - ikäinen nainen on koulutyttö asussa seksikäs ja kun ei sitten mikään helläpiiskaus kelpaa vaan punaset jäljet pitää tulla.
1
Ilmianna
Jaa
Minä fantasioidaan että se olisi joku nainen joka pukeudu pitkä,jotain tummanruskean eli mustan hamen päällä ju sellainen en tiedä mitä suomen nimi on,tukka joku solmu pään päällä ja hän on oikein ankara ja annaa minulle piiskaa ja minä olen se laiska tottelematon koulupoika!
Ilmianna
Jaa
Fantasioit lapsiin liittyvästä seksistä (koulutytöt)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Miksi fantasioitaan pitäisi hävetä? Ne eivät ketään vahingoita, toisin kuin teot. Oletko ajatellut ajatuspoliisin viran perustamista?

Moralisoit palstalla, hyi häpeä!
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ei se on mitä hyi jos fanasion että me olemme lapsia ja saan vitsa!Ei se ole sexiä eli pedofil juttua!
Ilmianna
Jaa
Kyllä kävisi koulutyttö minihameessa, mutta toisaalta myös ankara? vanhempi opettajakin... 😏

Komsii/komsaa...?
1
Ilmianna
Jaa

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Ja em. leikeistä kiinnostununeet ja mielikuvitusrikkaat Hesalaisnaiset voi ottaa yhteyttä.... Nahkakahleetkin löytyy...😉
Ilmianna
Jaa
Olen koulutyttöasussa usein itse, joka on brittimallia. Lyhyt vekkihame, mustat yms. sukkahousut ja matalat kengät esim. ballerinat. Naisopettaja pitäisi vielä olla, niin olisi vielä hauskempaa.
1
Ilmianna
Jaa
Meillä on vanhanajan pulpetti. Sitä vastaen kun pyllistää essu-mekossa niiin miehen on hyvä survaista joko karttakeppiä tai kyrpää sisälle. Myös piiska pepulle onnistuu hyvin pulpettia vasten. Nurkkaan saattaa joskus joutua seisomaan. Ja tuhma ope kourii. Alkaa tekemään mieli panoa, kun näitä kirjoittaa.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Uusi
Te joka osaa ruotsia ja halua lukea jotain pulpetista ja koivuniemenherra voi lukea smisksajten söndagsritualen!Ensin koivuvitsa paljalle pyllylle ja sitten istua paljalle pyllylle istua ja lukea ulkoa monta tuntia !
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Uusi
Se on näin että kun kirjoitan näin pitkä tarina kuin sinä tulen minäkin kiimainen!
Ilmianna
Jaa

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Koulutyttö

Onko palstalaisilla mitään fetissejä koulutyttöleikkeihin? Jos on ollut roolileikkinä koulutyttö-opettaja niin mitä kaikkia esineitä on ollut mukana?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta