Kuka on tämä ainainen valittaja?

SuvaitaanKaikkia

Hän osallistuu jokaiseen polkuun, mutta ei keskustele aiheesta. Hänellä tuntuu olevan hiekkaa piIIussa (Kyllä, jos hän on mies, hänellä varmasti on vagina) tai henkisiä ongelmia sillä järkevän keskustelun sijaan hänen ainoa murheensa on ilmoittaa kuinka yksi ja sama vajakki osallistuu taas keskusteluun useilla minimerkeillä ja höpisee itsekseen.

No mitä h3lvettiä sen on väliä, jos joku vastailee keskustelijoiden puutteessa omiin kysymyksiin? Antaa kaikkien kukkien kukkia.

Eli tämä yksi ja sama apina terrorisoi itse useilla nimimerkeillä. Kuka tämä vatipää on? Kaivakaa nimi esiin ja julkaiskaa se, tämä terrorisoija on napattava ja häpäistävä!

20

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kura.pyllystä

      Hoikkalan Jampe se on.Se luulee että joku sama vajakki vastailee ja kysyy.oisko skitso?Aamu tuimaan se kommaa seur. että vajakki kysy ja vastas itte.Elämä on,,

      • Kulttuurisihteeri

        Toi sun oikeinkirjoitustaito on sitä luokkaa, ettei sunkaan tarvitse kirjoitella mihinkään jos haluat säilyttää edes hitusen kunniaa.


      • kura.pyllystä

        kunniaa ei tarvita jos tulee kuraa pyllystä.


      • SuvaitaanKaikkia

        Hoikkis, sua syytetän. Miten vastaat?


      • Anonyymi
        kura.pyllystä kirjoitti:

        kunniaa ei tarvita jos tulee kuraa pyllystä.

        Hei! Etkö sinä olekkin se nimmari joka kertoi hupsusta kakkavahingosta sierassa?


    • Analsexs

      Joku anaalivastainen täällä huutelee vajakkia kokoajan. Tuhoaa koko palstan kirjoituksillaan.

    • LäskiRahtari

      Kyllä se vajakeista valittaja on Mikko.

      • tiukka.pipo

        Siinä vajakki taas runoili koko ketjun koska hänen
        vedätyksensä paljastetaan aina.


    • ToriAmos

      Nyt, ystävät, ollaan kavereita. Älykkään tuottavat lisää älyä, kirjoittajat kirjoja, joita kustannetaan ja rasistit vihaavat muita. Filosofoin, että rasistia tarvitaan siten, että rasismi on viha tunnetta, eikä tunnetta oikein voi poistaa ihmisen elämästä. Ehkä, ajattelen siten, viha tunne on tarpeellinen mm. se tuo valmiuksia toimia, synnyttää aietta, puolustusta. Mutta vihaa ei kannata viljellä tahallisesti kun sitä ei ole, muuten syyllistyy pahuuteen. Moraali on universaalista, niinpä ihmisinä - ja Suomessa ihmisyyden paras anti on (metsä) Rauha, me haluamme päästä viha tunteesta eroon. Viha kuluttaa nopeasti jätkää kuin jätkää, eikä auta sätkä, eikä pampun pätkä. Olkaa laupiaita, Globalismiin laita, omaa panoksesi; synny ihmiseksi. Ole hyvää, hyvää tulee. Suomalainen reipas kaveri on oikein nautinnollinen kaveri, kun se on maailman kansalainen ja valaistunut. Silloin ei ole rajoja keskustelussa, silloin ei ole tarvetta aivan tuhraalle väärydelle, joka vie vain kallisarvoisesta elämästä aikaa. Ei kannata hukata aikaa, kaverit!!

      Tehkäämme jotakin hyvää, yksinkertaisesti toisten ihmisten eteen! Ja minä rakastan teidät tästä.

      • ToriAmos

        emme polta, emme juo, olemme elämässä manuaalisia ja palvelualtiita, emme tuhlaa siemen nestettä, emme eroaa vaan opiskelemme Rakkautta!


    • Minun mielestäni hän voisi pitää turpansa kiinni. Tällä tyypillä ei ole mitää annettavaa keskustelulle.

      • Olen vain kirjoittanut palstalla. Suustani ei kuulu pihaustakaan koska olen imeväinen.


      • lapsi.astialla
        äiiiteeepyyyhkiiin kirjoitti:

        Olen vain kirjoittanut palstalla. Suustani ei kuulu pihaustakaan koska olen imeväinen.

        Tuollainen sininimmareilla leikkiminen ei ole keskustelua
        vaan vajakkilässytystä.


      • lapsi.astialla kirjoitti:

        Tuollainen sininimmareilla leikkiminen ei ole keskustelua
        vaan vajakkilässytystä.

        Kehitysvammaisuus on sellainen asia jota ei voida lääketieteellisesti parantaa.


      • Anonyymi

        Se on tämä tyyppi, jonka mielestä ”teki niin tai näin, aina väärinpäin” eli aina vali vali vali.


    • Pirkkalalainen

      En se minä ollut, se oli Pirkka.
      Niin, mistä olikaan kyse?

      • Anonyymi

        Rikollinen poliisi, joka vuotaa.


    • Anonyymi

      Supo äijä, joka vuotaa. Tai sitten se saksalais-suomenruotsalaisjuuret omaava vakooja, joka lörpöttää kaiken nettiin. Tai tanskalais-jenkkkläis mielinen joka ajaa paskafirman asiaa

    • Anonyymi

      Nämä Ikaalislaisten jutut painivat kyllä ihan omassa sarjassaan, ihan kuin olisivat eri planeetalta ruikkujuttuineen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      46
      3167
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2033
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      18
      1492
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1375
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1351
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1261
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1171
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1105
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1054
    10. 22
      1047
    Aihe