Linkit eivät ole tarkoitettu avattavaksi. Ne ovat ainoastaan esimerkkejä homo sluttus käytöksestä, ja päättelykyvyn puutteesta
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14464881/miksi-pillu-tuntuu-vaan
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14449334/jere-on-200-euron-mulkero
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14451492/raamattu-kehottaa-lasten-murhaamiseen
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14458110/kreationistin-risusavotta
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14450243/mina-haluan-kuoleman
nuo valtavat oivallukset ketjuissa jyrifiksaatio jne..
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14440805/tiedatteko-millaista-on-olla-kreationisti
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14441722/oh-ph-yh-toh
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14422967/kaksi-hirvea-homosteli
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14421392/jeesus-olikin-lisko
Lisää sluttusaloituksia:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14469234/kreationistit-on-homoja
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14469218/matteuksella-viesti-kretardeille
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14469193/raamattu-ei-kiella-aborttia
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14467648/kretut-haluavat-naiset-burkhiin
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14468953/kiitos-jumalalle-orgasmista
Tässä vaikuttaisi olevan jälleen näitä tieteenystäviä osoittamassa ymmärryskykyään.
Edelleenkään eivät fiksut yksilöt availe tuollaisia
Epätieteellisiä sluttus aloituksia
4
57
Vastaukset
Aloittaja. Olet Allerin palkkaama palstantäyttäjä.
- Bibliaaaaaa
Niinkö. Arviosi menee pieleen. Eikä sinulla niinollen tuollaisen väitteen tukesi ole pyhää henkeä. Minä toivon jokaisen havaitsevan millaista älämölöä evoluutioon uskominen tuottaa ja siksi ilmaisen näitä asioita.
Saat vapaasti toimia mussuttelijana, mutta suosittelen kuitenkin tutkimaan itseäsi.
Pitäsikö minun päätellä että joku noista aloituksista on sinun tekemäsi?
- Bibliaaaaaa
http://www.suomi24.fi/profiili/yurki1000jc?&page=1
Pääset palstantäyttäjänä uttin ateistin ja kumppaneiden kanssa sivuutettavien kirjoittajien joukkoon.
Mutta päästäksesi ristiriitaisuudestasi, suosittelen että etsit Jumalaa - NSA_Nasahoax_NoPlanes
Ihanaa. Kaksi vainoharhaista fundamentalistia kohtaa toisensa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654