peruSSnatsit eivät häikäile mitään

nuo.Aatun.oppipojat

10

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naiset.vaarassa
    • aivankauheaa

Inohttavaa, kun on vielä alueita jotka eivät ole persuvapaita. Eihän kantasuomainen enää uskalla edes liikkua näillä alueilla.

• Puhistuksiin_asti

Puhistukset alotettava!

• Kyl tää persukysymys on otettava vakavasti. On etsittävä lopullinen ratkaisu.

• pois-ps-pimeydestä

Onneksi seuraavien kunnallisvaalien jälkeen alaa olla myös persuvapaita alueita. Toivon, että kotikunnastanikin tulee sellainen. Ellei tule, muutan oitis persuvapaalle alueelle. Riitaa haastavien ja vihaa lietsovien rasistipersujen kanssa ei ole pakko elää ja vielä vähemmin heitä tarvitsee hyysätä.
      Koskahan muuten media lopettaa vaalipetos-Soinin puhtaaksi harjaamisen???!!

• Vasemmisto pettää perusduunarit. Heidän unelmansa stalinismin ja jihadismin maailmanvallasta on torjuttava. Kunnallisvaaleissa kokoomus on ainoa järkevä ratkaisu. Kokoomus nuoriso herätkää. Trump presidentiksi ja suomi puhtaaksi vasemmisto-anarkisteista. Maahanmuutto ja Eu:sta ero ovat suomen etu.

• AtasenSakka

Missä tuossa lukee, että kyseessä olevat ovat perussuomalaisia? Ei missään! Ei saa puhua potaskaa

• cjigzxv

Perpanssin porsaat on suomen huonoin puolue!!!

• Vokpersu

Kauheeta perssut soluttautuneet vokkeihin ja aivopesevät matuja parhaansa mukaan.

• PersuVok

Persut eivät pese itseään. Mikä lemu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      101
      1175
    2. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      40
      880
    3. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      37
      864
    4. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      102
      858
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      56
      698
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      44
      697
    7. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      33
      584
    8. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      56
      583
    9. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      60
      563
    10. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      52
      516
    Aihe