Sen sijaan lähitulevaisuuden ajankohtaiset asia ahdistavat ja huolettavat.
Lääkkeitä käyttämällä olisin "normaalimpi", mutta pelkään lääkkeiden sivuvaikutuksia.
Tapasin tänään kolme hyvää ihmistä. Nuorehko mies kysyi, voinko olla avuksi. Sanoin pärjäileväni, kiitoksia.
Ihka tuntematon nainen hymyili synkeälle olemukselleni. Jopa puhuttiin.
Ihmiset näkivät että tuo mies on melko "ulkona".
Hyvältä ihmisten toisistaan välittäminen tuntuu. Kuin olisi selviytynyt taas kerran autiomaan halki..
Sosiaaliset pelot vähenevät
2
73
Vastaukset
- kukin-tyylillään
Elämä alkaa pelottaa usein silloin kun ei ole paljon tekemistä.
Aidosti kiireisellä ihmisellä ei ole aikaa miettiä syntyjä syviä, aavistella pahinta, epäröidä mahdollisuuksiaan ja aiheuttaa siten itselleen pelkotiloja omien ajatustensa voimin.
Koettu on.
Aktiivisuus pitää mielen möröt poissa ainakin meikäläisen elämässä. Ei tarvi syödä mitään lääkkeitä kun porskuttaa vaan menemään ja osallistuu, vaikka ensin vähän epäröiskin.
Me ihmiset ollaan pohjimmiltamme kaikki ihan samanlaisia.
Jopa itsevarminkin tyyppi tuntee joskus pelkoa ja epätoivoa, se ei vain anna tunteen alkaa hallita elämäänsä.- ihmiseterilaisia
Minäkin olin aika varma kunnes tauti alkoi sen jälkeen olenkin sitten ollut erittäin epävarma,elämä on ja sen huomaa,kun kokee ei ennen hyvä sulle huono mulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005027513- 2302630
- 262571
- 1601897
- 1141758
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357- 761173
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145