Sen sijaan lähitulevaisuuden ajankohtaiset asia ahdistavat ja huolettavat.
Lääkkeitä käyttämällä olisin "normaalimpi", mutta pelkään lääkkeiden sivuvaikutuksia.
Tapasin tänään kolme hyvää ihmistä. Nuorehko mies kysyi, voinko olla avuksi. Sanoin pärjäileväni, kiitoksia.
Ihka tuntematon nainen hymyili synkeälle olemukselleni. Jopa puhuttiin.
Ihmiset näkivät että tuo mies on melko "ulkona".
Hyvältä ihmisten toisistaan välittäminen tuntuu. Kuin olisi selviytynyt taas kerran autiomaan halki..
Sosiaaliset pelot vähenevät
2
74
Vastaukset
- kukin-tyylillään
Elämä alkaa pelottaa usein silloin kun ei ole paljon tekemistä.
Aidosti kiireisellä ihmisellä ei ole aikaa miettiä syntyjä syviä, aavistella pahinta, epäröidä mahdollisuuksiaan ja aiheuttaa siten itselleen pelkotiloja omien ajatustensa voimin.
Koettu on.
Aktiivisuus pitää mielen möröt poissa ainakin meikäläisen elämässä. Ei tarvi syödä mitään lääkkeitä kun porskuttaa vaan menemään ja osallistuu, vaikka ensin vähän epäröiskin.
Me ihmiset ollaan pohjimmiltamme kaikki ihan samanlaisia.
Jopa itsevarminkin tyyppi tuntee joskus pelkoa ja epätoivoa, se ei vain anna tunteen alkaa hallita elämäänsä.- ihmiseterilaisia
Minäkin olin aika varma kunnes tauti alkoi sen jälkeen olenkin sitten ollut erittäin epävarma,elämä on ja sen huomaa,kun kokee ei ennen hyvä sulle huono mulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?144576Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3473781Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363446Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk182980Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122543- 2792323
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3161772- 981743
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi461459Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81173