Nyt olisi vinkit tarpeen ennen rakennuslupahakemuksen jättämistä käsittelyyn. Ruovedelle olisi tarkoitus rakentaa 50-80m2:n mökki 2200m2:n kokoiselle alalle järven rannalle. Tie pitäisi myös tehdä.
Tehokkuusluku kiinnostaisi?
Miten hyvin/huonosti rakennusvalvonta Ruovedellä toimii?
Myönnetäänkö alueelle lupia vai meneekö taisteluksi?
Onko valvojilla asenne kunnossa vai onko jokainen ulkopaikkakuntalainen vaaraksi kyläyhteisölle?
Tuleeko mieleen jotain mistä olisi hyvä tietää etukäteen?
Kannattaako Ruovedelle mökittyä vai olisiko parempi pysyä poissa?
Mökki Ruovedelle?
20
447
Vastaukset
- RuovedelläMökki
Mukavaa seutua. Kaunista maisemaa ja hyvät kalastusmahdollisuudet esim. :)
- Jaa467y
Oi Ruovesi on mitä parhain mökkikunta. Siellä entisen lossin tilalle tehdyn ison sillan saaren leirikeskuksen vieressä elämäni parhaat mökkireissut tehnyt. Ikävä jäi
- rajurakastelija
Olen monet kerrat rakastellut lossimatkan aikana autossa syvingissä.
- Kaksminuuttia
Jo oli pikapano
- kulimees
Et taida kestä itsekään pitempä,sinä suomi mees huono pane ja laukea nopea. Ja vilä piku piku kuli.
- missäsäoothani
olen nainut nimim. jaa467y:n kanssa syvinginsillan rakennustyömaalla. Teki todella hyvää,mieleni tekisi ottaa uusinta. Mutta en tiedä missä oot.
- laskettelijamies
Kysyttiinkös tässä jotain naimisesta? Minun mielestä alottaja asiallisesti kysy mökin rakentamisesta.
- Ihanaruovesi
Vastauksista jokainen voi itse päätellä kannattaako rakentaminen Ruovedelle vai ei. Ei siinä, että aiheissa olisi mitään vikaa, luetun ymmärtäminen vaan tuntuu olevan hankalaa. Noh, onhan noita muitakin ihania paikkoja joissa saa seksin lisäksi myös muulla tavalla elämäänsä rikkautta.
- laskettelijamies
Kannattaa tänne mökki laittaa ,hienot maisemat puhtaat vedet ja kalaisat myös. Ei täällä kaikki ole hörhöjä :) Tervetuloa vaan joukkoon mukavaan
- Ori69
Runkkuveteläiset kiihkeänä :DD
- Tummabarbara
Ruovesi muuttaa kohta nimensä bagdadiksi! Jos haluaa mökkeillä noiden loisten kanssa ni sinne vaan.
- realmann
Ruovedellä myös paljon kallioita joilla kiva nusutella kesäisin.
- mökinrakentaja
Kalliolle kukkulalle minä pesäni sitten rakennan. Kiitoksia hyvistä vinkeistä.
- rukusutsaustulos
Ei kannata ruovedella on tapana naida naapurien morsiamia. Mikäli se sua haittaa. Taidatte olla hivenen kevyt kengäisiä kun suomi24 palstalta kyselette tietoja paikkakunnasta. Täällähän kaikki puhuu asiaa. Jos mökkinaapureiksi tulette ensimmäisenä ehdotan kun tavataan tuota parinvaihtoa.Tuota tuota kyllähän naapuri ja sukulaiset pitää kokeilla.
- Vesiläinen
Älä misääntapauksessa rakenna mökkiä tänne.Näethä jo noista kommenteista mikä on meininki, ainakin puheissa
- Eiperseaukisille
Rahamiehet tekee mitä tahtoo kihniollä.
- Parimökkiä
Olen nussinut perseeseen rakennusvalvontaa jo monta vuotta. Lupa heltiää kun antaa tarkastajalle huulihölkkää ja nielee lastit. Esim. Tampereella homma on paljon vaikeampi, mutta se on eri juttu sitten.
- Tarpeekseensaanut
Minusta olisi paras pysyä poissa. Jos muutatte tänne on hyvä tietää paikalliset pelisäännöt. Vetten tuomat eivät saa kirjoitella juttuja lehtiin eivätkä arvostella kuntapäättäjiä. Paikkakunnan patuja ei saa suututtaa, jos aikoo asua paikkakunnalla. Siitä voi pahimmasssa tapauksessa saada tappouhkauksen. Lähes kymmenen vuotta yritin oppia paikallisille tavoille. Sitten luovutin ja muutin muualle. Olisi kannattanut lähteä aiemmin.
- NaminamiPoitsu
Muuta vaan ni pidetään kunnon gayorgiat kallioisella rantatontilla jonka ostat. Ruoveden miehistä yli puolet on todistetusti stand with pride porukkaa. Joten sekaan vaan.
- Jopppe
OMG Minä taas meinasin ostaa sieltä omakotitalon eläkepäiville. Pitäisköhän vielä harkita....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768