HD=menneisyys

paluutulevaisuuteeen

Jäin tässä pähkäilemään, kun kaikkialla tapahtuu kehitystä. Tulee uusia parempia laitteita kaikilla elämän aloilla, jotka tekee elämästä helpompaa ja turvallisempaa.
Niin miksi Harrikka on suosittu?
Ikivanha konstruktio edelleen tuotannossa.
Eihän kukaan mene autokauppiaalta kyselemään T-Fordia?

16

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KingJaSpora

      Otan osaa ongelmaasi, koska pähkäilet asiaa puolelta öin, kun pähkäilemättömät motoristit nukkuvat.

    • SporaJaKing

      T-Fordia ei kukaan mene kyselemään autokauppiaalta, koska se ei ole tuotannossa, joten vapauta pääsi pähkäilyltä.
      Arvelen, että mikäli T:n tuotanto aloitettaisiin tekniikalla joka tuolloin oli ja paranneltaisiin esim. HD:n tasolle, kauppa olisi vilkasta.
      PÄÄPÄHKÄILIJÄ VASTANNEE KUN HERÄÄ.

    • PalasinTulevaisuuteen

      Hei Kingi ja Spora.
      Menin pähkäilyni jälkeen nukkumaan ja näin unta että minullakin olisi moottoripyörä.
      Minulla ei ole munaa enään tänne pähkäillä.

    • PalasinTulevaisuudesta

      Heihei kaikki motoristit.
      Olen tässä pähkäillyt mikä minuun meni, kun kirjoitin pähkäilyni.
      Päätin lopettaa pähkäilyni asiasta, josta en ymmärrä mitään.
      Aurinkoisia syksyn ajokelejä teille, joilla on moottoripyörä.

      • tulevaisuutesikotämä

        Kaikille HD pähkäiliöille lohdun sana. Alzheimer korjaa lopulta kaiken, saapuu helpotus ja rauha.


    • pähkäilyä

      Samoin voisit pähkäillä miksi antiikkiset huonekalut ovat joillekin "se juttu" ja toiset "tulevaisuuden ihmiset" hake romunsa ikeasta.
      Pähkäilysi loppuu kun tajuat että ihmiset on erilaisia ja pitää eri asioista.

    • OlenTulevaisuudessa

      Älkää enää kiusatko minua pähkäilijää, olen ymmärtänyt että minun ei tule kirjoitella pähkäilyjäni muille kuin äidilleni, jolla on Sporster millä minun ei ole lupa ajaa edes pihallamme, vaikka olen jo 40 vuotias ja asun äitini kanssa kahden.

    • MinullaOnTulevaisuus

      Pähkäilin äitini kanssa tulevaisuuttani.
      Äitini pyysi minua lopettamaan pähkäilyni T-Fordista ja kertoi että minut on pantu aluilleen T-Rodin etulokasuojaa vasten takaapäin, ja tekniikka oli mitä parhain.
      Edelleenkin äitini kielsi minua istahtamasta hänen Sporan penkille, koska pyörä on erityisen henkilökohtainen hänelle sen johdosta, että siihen on asennettu takarenkaaksi saman levyinen rengas, kuin hänen perseensä leveys.
      Pähkäiltiin, että minä myyn AmisBemarini jolloin saan rahaa ja meidän autotalliin syntyy tilaa myös toiselle moottoripyörälle.
      Äiti pähkäili minulle luvan ostaa kasikasikolmonen jolla voin talven yli autotallissa kuivaharjoitella ja pähkäillä sen tekniikkaa.
      Olen niin onnellinen, kun minullakin on nyt ihan oikea elämä ja tulevaisuus, joten voin lopettaa pähkäilyni.

    • PähkäilijätMC

      Meillä täälä kylällä on kerho, johon kuuluu äidin kanssa asuvat.
      Pähkäilimme että perustamme moottoripyöräkerhon.
      Sen nimeksi tulee Pähkäilijät MC.
      Minut valittiin presidentiksi, koska olen pääpähkäilijä.
      Jäseniksi kelpuutetaan kaikki joilla on Pappatunturi tai joku tuttu, jolla on HD.
      Päätimme myös että kun ekat jäsenmaksut on kirjaantunut osuuskaupan rahastoon, minä saan niillä hankkia tatuoinnit.
      Vasempaan hauikseen otan sen punaisen T-Rodin johon äitini nojailee minua tehdessään ja oikeaan kuivaharjoitteluajelukuvani autotallista.
      Olemme jo myös tilanneet kaikki räjäytyskuvat Tunturilta ja Amerikasta, niin voimme pähkäillä tekniikkaa talven yli odotellessamme ekaa ajokautta.
      Kerhotila on myös hakusessa, mutta aloitamme toiminnan Kärrynpyöräkaljakuppilan pyöreässä vakipöydässämme, johon puujakaroita voi lisätä täysjäsenien nahlatuolien väliin, kun prospekteja ilmaantuu.
      Mukava pähkäillä porukalla samanhenkisten kanssa.

    • TatskaTulevaisuudessa

      Tuli pähkäilyongelma.
      Päätettiin jäsenmaksun olevan euro jokaista oman pyörän kuutiota vastaavaksi.
      Kolmella on pappatunturi, eli jäsenmaksutulot 150 euroa.
      Sihteerillä on HondaManki, jota me tossumopoksi kutsutaan.
      Vaikka se on vaihtanu siihen 80 kuutioisen pytyn, se ei suostu maksamaan, koska Honda ei oo Tunturi.
      Kaikki muut tuli jäseneks, koska ne tuntee mun äidin, mutta jäsenmaksua ei huomattu sitoa tuttujen Harrikoiden kuutioihin.
      Mun tatskat jää tulevaisuuteen, koska 150 eurolla en niitä saa.
      Äiti kuitenkin lupasi tulla kerhoiltaan opettamaan tekniikoita, miten ikivanhallakin konstruktiolla pärjää.

    • ÄitiniTulevaisuus

      Päätettiin heti pitää kerhon eka saunailta ja mun äiti lupas tulla antamaan tekniikkaopetuksen etu-ja takapytyn toiminnasta ja imuäänistä.
      Pähkäilen tapahtumista sitten huomenna.

    • SainTulevaisuuden

      Saunailta sujui liukkaasti.
      Meitä oli 7 ja saunaan kerralla äitini kanssa mahtui 3.
      Pähkäiltiin 2 saunavuoroa ja äänestettiin satanolla, että minä olen tarjoilija jolla ei lupaa saunaan.
      Eka vuoro paneutui pyttyihin ja toisella varvilla imuihin.
      Kaikki ilmoittautui illan päätteeksi isäpuoliksi minulle.
      Äiti tuumasi noteeraavansa sen joka menstyksekkäimmin kyselee autokauppiaalta T-Fordia, siis sellaista jossa etulokasuojaan voi nojailla ja jossa ikivanha konstruktio on pähkäilty Harrikan suosion tasolle.
      Mukavaa kun minullakin on nyt oma elämä, eikä minun ymmärtämättömänä tarvitse enään pähkäilyvittuilla tälle palstalle Harley Davidson moottoripyörästä tuntemattomille ihmisille, joiden kiinnostuksen kohteena vastoin minun kiinnostustani on yksi mailman PARHAISTA JA ENITEN VALMISTETUISTA TEKNISISTÄ TUOTTEISTA, JOKA ON TUOTANNOSSA AINAVAAN JA EDELLEENKIN TILAUSKANNAN YLITTÄEN TUOTANTOKAPASITEETIN.
      Nyt pähkäilen mitä tarkoittaa aloituskirjoitukseni MENNEISYYS ja TULEVAISUUS, sekä pyrin synkronoimaan sen nykytekniikalla palvelemaan saamaani OMAA ELÄMÄÄNI omaa napaani laajemmalle kunnioittaen ja kumartaen jokaista HD-miestä ja äitinikin kiinnostusta.

    • KurkonTulevaisuus

      Honda on päättänyt aloittaa ikivanhan tossu-apina-mankin tuotannon.
      Sellaisen jolla HondaKurko keulii Sotkamossa.
      Pähkäiltiin, että myös apinan omistajat pääsee täysjäseniksi.
      KurkoHonda kuitenkin pääasiassa jopoilee, joten prospektiksi pähkäiltiin pääsevän myös jopon omistajat, jos ne on maalattu mattamustaks oranssein liekein, niinku Kurkolla.

    • KurkonÄiti

      Kerho lopetettu koska Kurko joutui pakkohoitoon.

    • HondaKurko

      Kuka meistä Kurkoista joutus hoopolaan?

      • KurkojenKingi

        Kaikki Kurkot olet sinä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      195
      7687
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4412
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2155
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2089
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1905
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1726
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1716
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1659
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe