HD=menneisyys

paluutulevaisuuteeen

Jäin tässä pähkäilemään, kun kaikkialla tapahtuu kehitystä. Tulee uusia parempia laitteita kaikilla elämän aloilla, jotka tekee elämästä helpompaa ja turvallisempaa.
Niin miksi Harrikka on suosittu?
Ikivanha konstruktio edelleen tuotannossa.
Eihän kukaan mene autokauppiaalta kyselemään T-Fordia?

16

167

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KingJaSpora

Otan osaa ongelmaasi, koska pähkäilet asiaa puolelta öin, kun pähkäilemättömät motoristit nukkuvat.

• SporaJaKing

T-Fordia ei kukaan mene kyselemään autokauppiaalta, koska se ei ole tuotannossa, joten vapauta pääsi pähkäilyltä.
      Arvelen, että mikäli T:n tuotanto aloitettaisiin tekniikalla joka tuolloin oli ja paranneltaisiin esim. HD:n tasolle, kauppa olisi vilkasta.
      PÄÄPÄHKÄILIJÄ VASTANNEE KUN HERÄÄ.

• PalasinTulevaisuuteen

Hei Kingi ja Spora.
      Menin pähkäilyni jälkeen nukkumaan ja näin unta että minullakin olisi moottoripyörä.
      Minulla ei ole munaa enään tänne pähkäillä.

• PalasinTulevaisuudesta

Heihei kaikki motoristit.
      Olen tässä pähkäillyt mikä minuun meni, kun kirjoitin pähkäilyni.
      Päätin lopettaa pähkäilyni asiasta, josta en ymmärrä mitään.
      Aurinkoisia syksyn ajokelejä teille, joilla on moottoripyörä.

• tulevaisuutesikotämä

Kaikille HD pähkäiliöille lohdun sana. Alzheimer korjaa lopulta kaiken, saapuu helpotus ja rauha.

• pähkäilyä

Samoin voisit pähkäillä miksi antiikkiset huonekalut ovat joillekin "se juttu" ja toiset "tulevaisuuden ihmiset" hake romunsa ikeasta.
      Pähkäilysi loppuu kun tajuat että ihmiset on erilaisia ja pitää eri asioista.

• OlenTulevaisuudessa

Älkää enää kiusatko minua pähkäilijää, olen ymmärtänyt että minun ei tule kirjoitella pähkäilyjäni muille kuin äidilleni, jolla on Sporster millä minun ei ole lupa ajaa edes pihallamme, vaikka olen jo 40 vuotias ja asun äitini kanssa kahden.

• MinullaOnTulevaisuus

Pähkäilin äitini kanssa tulevaisuuttani.
      Äitini pyysi minua lopettamaan pähkäilyni T-Fordista ja kertoi että minut on pantu aluilleen T-Rodin etulokasuojaa vasten takaapäin, ja tekniikka oli mitä parhain.
      Edelleenkin äitini kielsi minua istahtamasta hänen Sporan penkille, koska pyörä on erityisen henkilökohtainen hänelle sen johdosta, että siihen on asennettu takarenkaaksi saman levyinen rengas, kuin hänen perseensä leveys.
      Pähkäiltiin, että minä myyn AmisBemarini jolloin saan rahaa ja meidän autotalliin syntyy tilaa myös toiselle moottoripyörälle.
      Äiti pähkäili minulle luvan ostaa kasikasikolmonen jolla voin talven yli autotallissa kuivaharjoitella ja pähkäillä sen tekniikkaa.
      Olen niin onnellinen, kun minullakin on nyt ihan oikea elämä ja tulevaisuus, joten voin lopettaa pähkäilyni.

• PähkäilijätMC

Meillä täälä kylällä on kerho, johon kuuluu äidin kanssa asuvat.
      Pähkäilimme että perustamme moottoripyöräkerhon.
      Sen nimeksi tulee Pähkäilijät MC.
      Minut valittiin presidentiksi, koska olen pääpähkäilijä.
      Jäseniksi kelpuutetaan kaikki joilla on Pappatunturi tai joku tuttu, jolla on HD.
      Päätimme myös että kun ekat jäsenmaksut on kirjaantunut osuuskaupan rahastoon, minä saan niillä hankkia tatuoinnit.
      Vasempaan hauikseen otan sen punaisen T-Rodin johon äitini nojailee minua tehdessään ja oikeaan kuivaharjoitteluajelukuvani autotallista.
      Olemme jo myös tilanneet kaikki räjäytyskuvat Tunturilta ja Amerikasta, niin voimme pähkäillä tekniikkaa talven yli odotellessamme ekaa ajokautta.
      Kerhotila on myös hakusessa, mutta aloitamme toiminnan Kärrynpyöräkaljakuppilan pyöreässä vakipöydässämme, johon puujakaroita voi lisätä täysjäsenien nahlatuolien väliin, kun prospekteja ilmaantuu.
      Mukava pähkäillä porukalla samanhenkisten kanssa.

• TatskaTulevaisuudessa

Tuli pähkäilyongelma.
      Päätettiin jäsenmaksun olevan euro jokaista oman pyörän kuutiota vastaavaksi.
      Kolmella on pappatunturi, eli jäsenmaksutulot 150 euroa.
      Sihteerillä on HondaManki, jota me tossumopoksi kutsutaan.
      Vaikka se on vaihtanu siihen 80 kuutioisen pytyn, se ei suostu maksamaan, koska Honda ei oo Tunturi.
      Kaikki muut tuli jäseneks, koska ne tuntee mun äidin, mutta jäsenmaksua ei huomattu sitoa tuttujen Harrikoiden kuutioihin.
      Mun tatskat jää tulevaisuuteen, koska 150 eurolla en niitä saa.
      Äiti kuitenkin lupasi tulla kerhoiltaan opettamaan tekniikoita, miten ikivanhallakin konstruktiolla pärjää.

• ÄitiniTulevaisuus

Päätettiin heti pitää kerhon eka saunailta ja mun äiti lupas tulla antamaan tekniikkaopetuksen etu-ja takapytyn toiminnasta ja imuäänistä.
      Pähkäilen tapahtumista sitten huomenna.

• SainTulevaisuuden

Saunailta sujui liukkaasti.
      Meitä oli 7 ja saunaan kerralla äitini kanssa mahtui 3.
      Pähkäiltiin 2 saunavuoroa ja äänestettiin satanolla, että minä olen tarjoilija jolla ei lupaa saunaan.
      Eka vuoro paneutui pyttyihin ja toisella varvilla imuihin.
      Kaikki ilmoittautui illan päätteeksi isäpuoliksi minulle.
      Äiti tuumasi noteeraavansa sen joka menstyksekkäimmin kyselee autokauppiaalta T-Fordia, siis sellaista jossa etulokasuojaan voi nojailla ja jossa ikivanha konstruktio on pähkäilty Harrikan suosion tasolle.
      Mukavaa kun minullakin on nyt oma elämä, eikä minun ymmärtämättömänä tarvitse enään pähkäilyvittuilla tälle palstalle Harley Davidson moottoripyörästä tuntemattomille ihmisille, joiden kiinnostuksen kohteena vastoin minun kiinnostustani on yksi mailman PARHAISTA JA ENITEN VALMISTETUISTA TEKNISISTÄ TUOTTEISTA, JOKA ON TUOTANNOSSA AINAVAAN JA EDELLEENKIN TILAUSKANNAN YLITTÄEN TUOTANTOKAPASITEETIN.
      Nyt pähkäilen mitä tarkoittaa aloituskirjoitukseni MENNEISYYS ja TULEVAISUUS, sekä pyrin synkronoimaan sen nykytekniikalla palvelemaan saamaani OMAA ELÄMÄÄNI omaa napaani laajemmalle kunnioittaen ja kumartaen jokaista HD-miestä ja äitinikin kiinnostusta.

• KurkonTulevaisuus

Honda on päättänyt aloittaa ikivanhan tossu-apina-mankin tuotannon.
      Sellaisen jolla HondaKurko keulii Sotkamossa.
      Pähkäiltiin, että myös apinan omistajat pääsee täysjäseniksi.
      KurkoHonda kuitenkin pääasiassa jopoilee, joten prospektiksi pähkäiltiin pääsevän myös jopon omistajat, jos ne on maalattu mattamustaks oranssein liekein, niinku Kurkolla.

• KurkonÄiti

Kerho lopetettu koska Kurko joutui pakkohoitoon.

• HondaKurko

Kuka meistä Kurkoista joutus hoopolaan?

• KurkojenKingi

Kaikki Kurkot olet sinä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      60
      1049
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      98
      1024
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      882
    4. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      60
      810
    5. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      135
      802
    6. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      124
      795
    7. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      25
      689
    8. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      45
      666
    9. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      52
      664
    10. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      14
      625
    11. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      620
    12. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      607
    13. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      83
      586
    14. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      578
    15. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      575
    16. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      128
      573
    17. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      35
      570
    18. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      47
      568
    19. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      48
      527
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      9
      523
    Aihe