Sahalahti tunnettiin noin 30 vuotta sitten koko Suomessa siitä, että siellä tehtiin eniten itsemurhia kunnan väkilukuun verrattuna. Nykyisin Sahalahti tunnetaan paitsi Kangasalan peräkylänä, myös siitä, että siellä sijaitsee juoruämmien paratiisi, jonka vertaista voi hakea mistä tahansa maailman kolkasta, mutta ei vain löydy. Mistä paikkakunnan ämmien juoruilu saa kaiken voimansa ja tarmonsa? Sosiologi selittäköön tarkemmin, mutta paikkakuntalaisena epäilen, että juoruilu kumpuaa oman elämänarvontunnon romahduksesta, jolloin on valmis heittämään kaiken pahan kiukkunsa muiden niskoille. Sillä ei ole väliä, onko juoruissa hiventäkään perää, kunhan saa juoruilla ja yrittää tehdä sillä tavoin muiden elämästä niin vaikeaa kuin suinkin mahdollista.
Sahalahti, juoruämmien valtakunta
21
3690
Vastaukset
- juoruilija
Kerro nyt joku hyvä juoru.
- Tiia..T
Mene kurvis-höllintielle sahalahdessa. Kuulet niin paljon juoruja et niistä sais novellin. Sinne vaan parvekkeelle juoruaan kaikkien asioita
- Luuppinen
Paskan jauhajia riittää nois pikkukunnis!
- Minnak
Samanlaisia ihmiset on joka pikkukylässä..sahalahdessa vaan sattuu asuun ne kaikista ärsyttävimmät..johtunee ehkä sisäsiittoisuudesta...
- Lento
Luuppinen kirjoitti:
Paskan jauhajia riittää nois pikkukunnis!
Pirkkalassa paskanjauhajia,miespuolisiä vielä.
- Anonyymi
Yks pantiin poies ja hän muutti kuhmalahteen jatkamaan sitä toimintaa.
- Ei_oo_ainut_paskapaikka
Tuolla kaukana Päijät-Hämeessä on semmonen pikkukylä kuin Villähde. Se sijaitsee 10 km Lahdesta itään ja kuului Nastolan kuntaan, kunnes Nastola pakkoliitettiin Lahteen.
Asuin siellä 1980-luvulla, ja siellä sitä kyttäämistä ja juoruja riitti. Siihen asti menee elämässä ihan mukavasti, kunnes erehtyy Villähteelle muuttamaan. - Lesta
Sahalahti kuhmalahti insesti kyliä.
- Anonyymi
Ensiksi kyllä aika monet romanit käy töissä mutta on monia jotka ei tee töitä.aika paljon johtuu siitä kun te valkoiset ette ota romaneita töihin.
- Anonyymi
Mannet järkeviä porukkaa,mutta nuo kyylät vasta ovat erikoisia.Tiedän paljon tapauksia esim kuhmalahdessa siellä on oma kyttä Seura,
- Anonyymi
Ainahan voi soittaa keskellä yötä häiritä ja juoruta.Tuollaiset
ne pekat ovat,eikä uskalla sanoa suoraan vaan puhua selän takaa.Perhanan akat. - Anonyymi
No, en ihmettele
- Anonyymi
Nuin kovilleko ottaa kun net ISÄT tekköö parempata safkata ! TÄH?
- Anonyymi
Juoru-pekat ja - akat ovat alempiarvoisia ihmisyydeltään.
- Anonyymi
On se hyvä että voi naapurilta kysyä milloin tulin yöllä kotiin.
- Anonyymi
Jortsella on ihan jäätävän kokonen kulli
- Anonyymi
Laita valot päälle et näet paremmin ja mene puhelimeen juoruamaan kansalle.
- Anonyymi
Löytyykö fiksuja , vapaita naisia sahalahdesta ?
- Anonyymi
saarioinen imenyt naisista mehut.
- Anonyymi
Mä äitin kansa pian 40 ja ootan ikkunassa kunnon pukkia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279