Hei Cherry!
Minulle on useampi ennustaja nähnyt vauvan syntyväksi viimeistään vuonna 2006. Miten sinä näkisit tämän?
Entä suhteen herra L:n kanssa, mitä osaisit siitä kertoa?
Kiitollisin mielin odotteleva iria
Cherrylle
2
128
Vastaukset
Hei iria! Joku tuolta toiselta puolelta olisi todellakin halukas syntymään lapseksesi, mutta minä näkisin ajankohdan sijoittuvan pikemminkin vuoden 2006 loppupuolelle. Sitä ennenkin saattaa raskaus saada alkunsa, mutta tämän vuoden puolella on keskenmenon vaara vielä melkoinen, kaikki ei ole aivan valmista siellä eikä täällä puolella.
Herra L:n ja Sinun välillä aistin lämpöä mutta myös varauksellisuutta. Jokin vielä jarruttaa etenemistänne, ehkä menneisyyteen liittyvät käsittelemättömät tunteet ja ajatukset jommalla kummalla? Kun nämä esteet (olisivatko alitajunnaisia pelkoja) on poistettu, näen teillä kyllä hyvät mahdollisuudet kasvaa tyydyttävään ja rakkaudelliseen kumppanuuteen, kenties koko eliniäksikin.. Eli missään tapauksessa ei kannata hylätä tätä suhdetta, vaikka tunteet olisivatkin vielä aika ajoin melko ristiriitaiset. Mahdollisuuksia tässä on vaikka mihin!
Lumisateen keskeltä hyvää viikonjatkoa toivottelee cherry :)- iria
Hyvää viikon jatkoa myös Sinulle ja suuret kiitokset!
Olisipa se tuo herra L halukas tämän lapsen isäksi, joka olisi halukas syntymään vuoden 2006 lopulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292538- 1322385
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti141931Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151733Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731287- 171282
- 1061244
- 93977
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks136901Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20883