Hei Cherry!
Minulle on useampi ennustaja nähnyt vauvan syntyväksi viimeistään vuonna 2006. Miten sinä näkisit tämän?
Entä suhteen herra L:n kanssa, mitä osaisit siitä kertoa?
Kiitollisin mielin odotteleva iria
Cherrylle
2
130
Vastaukset
Hei iria! Joku tuolta toiselta puolelta olisi todellakin halukas syntymään lapseksesi, mutta minä näkisin ajankohdan sijoittuvan pikemminkin vuoden 2006 loppupuolelle. Sitä ennenkin saattaa raskaus saada alkunsa, mutta tämän vuoden puolella on keskenmenon vaara vielä melkoinen, kaikki ei ole aivan valmista siellä eikä täällä puolella.
Herra L:n ja Sinun välillä aistin lämpöä mutta myös varauksellisuutta. Jokin vielä jarruttaa etenemistänne, ehkä menneisyyteen liittyvät käsittelemättömät tunteet ja ajatukset jommalla kummalla? Kun nämä esteet (olisivatko alitajunnaisia pelkoja) on poistettu, näen teillä kyllä hyvät mahdollisuudet kasvaa tyydyttävään ja rakkaudelliseen kumppanuuteen, kenties koko eliniäksikin.. Eli missään tapauksessa ei kannata hylätä tätä suhdetta, vaikka tunteet olisivatkin vielä aika ajoin melko ristiriitaiset. Mahdollisuuksia tässä on vaikka mihin!
Lumisateen keskeltä hyvää viikonjatkoa toivottelee cherry :)- iria
Hyvää viikon jatkoa myös Sinulle ja suuret kiitokset!
Olisipa se tuo herra L halukas tämän lapsen isäksi, joka olisi halukas syntymään vuoden 2006 lopulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262486- 1142106
- 1221779
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?911732Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91527Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161271086Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891001Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959