HIV ja särkynyt kondomi

Toinenjalkahaudassa

Hei,
Mulla kävi pikku haaveri. Olen etelä-Afrikassa visiitillä ja satuin harrastamaan seksiä erään tyttösen kanssa. Kondomi oli, mutta tukevan humalan takia en huomannut, että kondomi oli posahtanut paskaksi. Sessio oli aika pitkä, joten voi olla että se on posahtanut hyvinkin alkuvaiheessa. Kysyin sitten aamulla, että onko sillä mitään tauteja ja kovasti vakuutteli että ei oo. Jostain syystä luottoo ei kuitenkaan ole, kun kuullut miten paljon täällä on kumminkin HIV:ä.

Kuinka herkästi HIV tarttuu suojaamattomassa seksissä? Onko joku harrastanut seksiä HIV henkilön kanssa ja selvinnyt säikähdyksellä? Tässä on nyt pieni jännitysmomentti, että joutuu venaamaan sen 3kk ennenku voi mennä edes testeihin. Vai voiko luotettavan tuloksen saada aiemminkin? Olen niin häpeissäni ja vituttaa kun matkakaveri kuittailee nyt jatkuvasti HIV:stä. En koe hirmu hauskaksi asiaksi tätä.

6

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kollegasi

      Yritä ottaa jatkossa maltilla ja laita nämä ajatukset pois mielestäsi. Mielesi alkaa temppuilemaan ja sinulla on kohta kaikki HIVin ensioireet vaikka itse tautia ei oikeasti olisikaan tarttunut sinuun.

      Saat varmuuden 3 kuukauden päästä, joten mene silloin testeihin. Hyvä uutinen on se, että HIV tarttuu erittäin heikosti normiseksissä. Jos olette naineet niin että munasi on nirhautunut verille tai mimmin toosa ja tullut verikontaktia niin sitten riski nousee paljon. Muussa tapauksessa ei kannata huolestua, koska
      1) tyttö voi olla terve
      2) HIV tarttuu heikosti. Tosin klamydia ja muut sukupuolitaudit tarttuvat herkemmin, joten niiden varalta kannattaa käydä testeissä muutaman viikon jälkeen vaikka mitään oireita ei tulisikaan.

      HIV tarttuu helpommin miehestä naiseen kuin toisinpäin. Silti esim. Charlie Sheenin lukuisista kumppaneista kukaan heistä ei tainnut saada tartuntaa vaikka ovat naineet kuin kanit kokaiinin voimalla

    • 67543

      Toivo parasta, pelkää pahinta.

    • jussstussss

      HIV-tukikeskuksen mukaan Hivin vasta-aineet voidaan yleensä havaita testeissä jo 3-8 viikon kuluttua riskitilanteesta. Itse menisin testiin n. 1,5 kuukauden kuluttua, että saisin mielenrauhan ja sitten uudelleen 3 kuukauden kohdalla.

    • qwearsdgtfh

      Vain ja ainoastaan testi kertoo onko tartuntaa vai ei. Liian aikaisin otetun testin negatiivinen tulos ei ole luotettava, mutta useamman kuukauden jälkeen otettu negatiivinen on jo luotettava.

    • weegrtrjhgkhk

      kerro lisää oliko kuinka vanha tyttö, missä asennossa ajoit sitä, oliko pilluamputaatio tehty sille

    • 01O3

      Heh heh... Mutta oli se sen arvoista. Eikös ollutkin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1509
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      18
      1133
    3. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1021
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1019
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1018
    6. 4
      922
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      918
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      911
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      899
    10. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      880
    Aihe