Olen aloittemassa suhdetta dominani kanssa. D ei ole tyttöystäväni tai vaimo. Kuitenkin alistun tämän naisen käyttöön ilman ehtoja. Nainen saa vapaasti tavata muita miehiä. Itse elän lukittuna siveysvyöhön jonka avain on dommella. Erityisesti kiinnostaa kuulla naisten mielipiteitä mutta kaikki otetaan vastaan
fem dom suhde
11
245
Vastaukset
- Orja7
Lisäksi meillä ei ole seksiä keskenään
- orja7
Siivoan, laitan ruuat, otan vastaan piiskan iskut. Kun D sextaa putsaan hänet. En maksa
Mm...saatko siivota ranskalaisen sisakon univormussa korsetissa ja korkkarit jalassa?
- orja7
Lähinnä mulla on aatamin asu. Ainoastaan kalu on lukossa
orja7 kirjoitti:
Lähinnä mulla on aatamin asu. Ainoastaan kalu on lukossa
Olen kaatellinen sinua!Minäkin haluan olla orjakin ja ottaa vastaan piiskaniskuja!
- Aikaoutooo99
Entä jos hän estää sinua tapaamasta kavereitasi ja sukulaisiasi? ''Ilman ehtoja'' ei kuulosta kovin fiksulta.
- orja7
Muiden tapaamisesta on sovittu säännöt
- uteliasnainen_
Etkö halua lainkaan laueta vai missä vaiheessa tai kuinka usei/harvoin se tapahtuu?
Minä en ymmärä ollenkaan tuo että pitäisit pidä kulli lukossa?Me joka harrastaa tällaista seksiä olemme hyvin paljo kiimaisia ja halua runkata paljon!Minä ainakaan en hyväksyi tuo että en saisin runkata kun olen kiimainen!
- orja7
Ihanaa. Ensimmäinen palvelu viikonloppu takana. Nyt odottamaan ens viikonloppua. Ja siveysvyön avain dommella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin5910945Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh174591Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r333977Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4412228Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142180Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2601638FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01421Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu771230Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101165- 391126