Eikö tämän pitäisi olla Harjavallan palsta?

Joskus.järki.puuttuu

Miksi tänne kirjoitetaan niin paljon avauksia, jotka ovat aivan väärällä palstalla.
Luulisi kaikilla olevan sen verran älliä päässä, että osaisi valita oikean palstan.

15

128

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työntekijä

Työnnä sinä vaan pääsi pensaaseen. Ja keskustelee vaan sinä harjavallan asioista..! Harmittaa varmaan mitä maahanmuuttajat tekee?

• Kaikkieivaanosaa

Pitäisi. Mutta täällä on yksi pälli, joka ei osaa muutakuin jakaa uutisia ja kirjoitelmia, jotka ei liity Harjavaltaan.

• Liekö sama pälli joka linkittää Kauhavan ja Seinäjoen palstoille viiden linkin ryppäissä kymmeniä postauksia joka viikko?

• samateksti

Ja monilla muillakin palstoilla.

• työntekijä

Harjavalta on osa nyt maailmaa. Ei me nyt olla mikään
        "lintukoto" :)

Hallitsematon pakolaisten ja turvapaikanhakijoiden virta Suomeen on saanut aikaan sen, että turvallinen ja rauhallinen ”lintukoto”, joksi Suomea on nimitetty, on syytä unohtaa.

Turha nyt valittaa kun ei puhu juuri sinun asuinpaikasta..!

• vääräpalsta
        työntekijä kirjoitti:

Harjavalta on osa nyt maailmaa. Ei me nyt olla mikään
        "lintukoto" :)

Hallitsematon pakolaisten ja turvapaikanhakijoiden virta Suomeen on saanut aikaan sen, että turvallinen ja rauhallinen ”lintukoto”, joksi Suomea on nimitetty, on syytä unohtaa.

Turha nyt valittaa kun ei puhu juuri sinun asuinpaikasta..!

Siihen on oma palsta tai useampiakin sopivia.
        Esim. "maailman menoa", "maahanmuutto", "rasismi" ja politiikan puoleltakin löytyy.
        Siis kannattaa lukea palstan otsikko.

• työntekijä
        vääräpalsta kirjoitti:

Siihen on oma palsta tai useampiakin sopivia.
        Esim. "maailman menoa", "maahanmuutto", "rasismi" ja politiikan puoleltakin löytyy.
        Siis kannattaa lukea palstan otsikko.

Asun kuitenkin Harjavallassa.. niin kirjoitan juuri Harjavalta palstalle.. koita kestää..!

• ikävä.asia
        työntekijä kirjoitti:

Asun kuitenkin Harjavallassa.. niin kirjoitan juuri Harjavalta palstalle.. koita kestää..!

Et ole ymmärtänyt Suomi24 palstajaon tarkoitusta.
        Valitettavasti osallistujat kaikkoavat Harjavalta-palstalta kaltaisesi häirikön takia.

• työntekijä
        ikävä.asia kirjoitti:

Et ole ymmärtänyt Suomi24 palstajaon tarkoitusta.
        Valitettavasti osallistujat kaikkoavat Harjavalta-palstalta kaltaisesi häirikön takia.

Terve menoa vaan. :)

• Pliipattu

Mikähän ravintola porissa on vauhtipaikka näin keskellä viikkoa. Pitäs lähtee vonkaamaan pilluu.

• kwkwkwkw

Sää mitää saa. Omin käsin onneen vaa.

• Ålhyl

Porin palstalta H-vallan asiat,mut Porin sivulla enemmän sinne liittyvää vai kuntaliitoksiiko odotettavissa???

• Vituttaatommonen

On kyllä rasittavaa kun olisi hauska turista oman kylän juoruja, mutta joka ketjuun pitää käydä jonkun laittamassa jotain helvetin rasismi paskaa, vaikkei juttu liity mitenkään keskusteluketjuun! Vituttaa.

• työntekijä

"Juoruja" kateellisten ihmisten tapa päteä..! Säälittävää..!

No kohta saat juoruta maahanmuuttajista ;)

• ihmetouhuu

Toivottavasti nämä sekopäät lakkaavat häiriköimästä, kun vokkikin muutti pois.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      137
      2415
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      346
      1880
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1557
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1383
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1310
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      850
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      752
    Aihe