voiko puhelimen myydä jos on ostanut sen suomalaisesta verkkokaupasta klarna osamaksulla ja maksettavaa n puolet jäljellä? tai voi mutta onko se niinkun laillisesti minun ja laillisesti myytävissä?
puhelimen myynti
5
143
Vastaukset
- tolkkuaelämänhallintaa
Noin se alkaa luottotietojen menettäminen. Olet ottamassa ensimmäisen askeleen? Tiedätkö mitä on menettää luottotiedot? Voin kertoa että yhtä helvettiä. Pärjäät vanhalla puhelimella ihan helvetin hyvin. Velkaa velan päälle huono tie. Kannattaa herätä nyt ettet joudu 350t ihmisen joukkoon.
- osamaksumyynti
kyse myynnistä,en ostamassa uutta
- Eieesliikaa
Olisiko täällä innokkaita Nokia 5230 ostajia, hinta olis tommonen 250€
- puhelininsinööri
Juu tuommoinen Nokia kiinnostaisi, tarjoan 300€
- älypuhelinkoje
Voiko puhelinkojeen myydä jos on ostanut sen suomalaisen kerrostalon verkkohäkistä markka-osamaksulla ja pyöritettävällä valintalevyllä sekä kierteisellä luurin johdolla, värinä myrkynvihreä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211791
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241488Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1731320Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1601290- 1481265
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.631078