Pomppas eteen ja kävin kokeilee, mutta en yhtään tykänny. Ei löydy edes kikanttia taikka verkkistä, pysyn vielä hintaseurannassa
Enligo.com onko muut kokeillu? ei kannata
10
2575
Vastaukset
- TohtoriP
Omat kokemukseni sivusta olivat seuraavat, tietokoneen osista ei löytynyt tarpeeksi vertailua, johtuen jimmsin, multitronicin webhallenin ja muiden samankaltaisten kauppojen puutteesta. Muisteista kuitenkin löyty hintavertailua HDD/SDD/USB/SDHC osalta, ja vieläpä ihan kohtalaiseen hintaan.
Videokonsoleiden ja videopelien vertailussa onkin parempaa sanottavaa. Ovat saaneet hyvät kaupat mukaan kuten kotimaisista Konsolinet, VPD, Puolenkuunpelit, Game House ja Gamelife. Tietenkin listasta puuttuu muutama kuten Pelaajashop, Gametown, Stargame24, Pelipojat, Pelimies ja Reloadshop. Positiivista kuitenkin, että ovat tuoneet ulkomaalaiset kaupat mukaan vertailuun, varsinkin brittikaupat, joilta yleensäkin löytyy parempia hintoja syynä varmaa kovempi kilpailu ja kevyempi verotus.
Itse tykkäsin että näyttävät tuotteiden hinnan lisäksi toimituskulut ja toimitusajan Suomeen. Sivun haussa oli hieman puutteita, haku ei antanu riittävästi tuloksia jos etsi tuotteita suomen kielellä, englanniksi tuloksia tuli paljon enemmän. Odotan innolla tähän parannusta. Itse voin suositella sivua muillekin Hintaseurannan ja Vertaan ohella - annaelsa1
Palveluhan toimii just silleen et se hakee eri verkkokaupoista tuotteita yhdelle verkkosaitille, mikä on ainakin mun mielestä helpompaa kuin surffailla verkkokauppojen sivuilla erikseen tuotteita metsästämässä......
- Malm
Aivan älyttömän hyvä sivu, hyvännäköinen ja toimii... mun mielestä selkeä kun näyttää kaiken oleeellisen tiedon jo ennenkuin tarvii siirtyä kaupan sivulle. Ehdottomasti parempi kuin esim hintaseuranta.fi.... nyt siel näyttäisi olevan ne puuttuvatkin kaupat 👍🏻
- Iiro.kk
En voi muuta kuin kehua sivua. Eksyin tähän sivustoon googlen kautta ja sitten vietinkin siellä tovin aikaa. Paljon kosmetiikkatuotteita ja hintavertailua monien tuotteiden osalta, kävin sivuston ansiosta noutamaan Sokoksesta muutaman NYXin huulipunan, kun postikulut ovat turhan kalliita muutamalle tuotteelle. Tulen jatkossakin käyttämään sivua, iso peukku tälle.
- Xem
Näyttäi saavan kännyköitäkin hyvään hintaan, mutta en tiedä uskaltaako tilata. Onko kuinka luotettava ja mistä kamat tulee???
- uusitaikäytetty
Uuden puhelimen ostossa ainakin itse olin tyytyväinen ja ostin hinnan takia. Tosin jos edullisesti haluaa luurin, suosittelen ostamaan käytetyn mielummin jostain siihen erikoistuneesta kaupasta. Ainakin Swappie Suomessa myy näitä: https://www.swappie.fi/iphone-6s-ja-iphone-6s-plus/
- Xem
jes kattelin noita hintoja, ei kylla oo hirvean paljon halvempia jos uutena ostaa esim. jos tsekkaa enligon sivuilta i7 32gp 695e sis pk VS swappie i7 32gp 635e sisältääkö posteja?
- Kiti83
Joo mä käytän nykyään aina. Kaikkiin tuotteisiin. Paras kaikista ja niin HELPPO!!!
- Kiti83
Mulle tullut kaikki aina super nopeasti. Luotettava, ystävätkin käyttäneet ja kehuvat vain.
- Amina1111
Mäkin käytän enligoa aina eka jos aion ostaa netistä mitään. Helppo ja selkeä, en voi kuin suositella! Ja siis toi enligo on hintavertailu sivusto, sieltä sit klikataan kaupan omille sivuille :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364414- 451639
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151609Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2491592Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2361499Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891110Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481093Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331087Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671041- 631030