Enligo.com onko muut kokeillu? ei kannata

sepipo

Pomppas eteen ja kävin kokeilee, mutta en yhtään tykänny. Ei löydy edes kikanttia taikka verkkistä, pysyn vielä hintaseurannassa

10

2281

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TohtoriP

      Omat kokemukseni sivusta olivat seuraavat, tietokoneen osista ei löytynyt tarpeeksi vertailua, johtuen jimmsin, multitronicin webhallenin ja muiden samankaltaisten kauppojen puutteesta. Muisteista kuitenkin löyty hintavertailua HDD/SDD/USB/SDHC osalta, ja vieläpä ihan kohtalaiseen hintaan.

      Videokonsoleiden ja videopelien vertailussa onkin parempaa sanottavaa. Ovat saaneet hyvät kaupat mukaan kuten kotimaisista Konsolinet, VPD, Puolenkuunpelit, Game House ja Gamelife. Tietenkin listasta puuttuu muutama kuten Pelaajashop, Gametown, Stargame24, Pelipojat, Pelimies ja Reloadshop. Positiivista kuitenkin, että ovat tuoneet ulkomaalaiset kaupat mukaan vertailuun, varsinkin brittikaupat, joilta yleensäkin löytyy parempia hintoja syynä varmaa kovempi kilpailu ja kevyempi verotus.

      Itse tykkäsin että näyttävät tuotteiden hinnan lisäksi toimituskulut ja toimitusajan Suomeen. Sivun haussa oli hieman puutteita, haku ei antanu riittävästi tuloksia jos etsi tuotteita suomen kielellä, englanniksi tuloksia tuli paljon enemmän. Odotan innolla tähän parannusta. Itse voin suositella sivua muillekin Hintaseurannan ja Vertaan ohella

    • annaelsa1

      Palveluhan toimii just silleen et se hakee eri verkkokaupoista tuotteita yhdelle verkkosaitille, mikä on ainakin mun mielestä helpompaa kuin surffailla verkkokauppojen sivuilla erikseen tuotteita metsästämässä......

    • Malm

      Aivan älyttömän hyvä sivu, hyvännäköinen ja toimii... mun mielestä selkeä kun näyttää kaiken oleeellisen tiedon jo ennenkuin tarvii siirtyä kaupan sivulle. Ehdottomasti parempi kuin esim hintaseuranta.fi.... nyt siel näyttäisi olevan ne puuttuvatkin kaupat 👍🏻

    • Iiro.kk

      En voi muuta kuin kehua sivua. Eksyin tähän sivustoon googlen kautta ja sitten vietinkin siellä tovin aikaa. Paljon kosmetiikkatuotteita ja hintavertailua monien tuotteiden osalta, kävin sivuston ansiosta noutamaan Sokoksesta muutaman NYXin huulipunan, kun postikulut ovat turhan kalliita muutamalle tuotteelle. Tulen jatkossakin käyttämään sivua, iso peukku tälle.

    • Xem

      Näyttäi saavan kännyköitäkin hyvään hintaan, mutta en tiedä uskaltaako tilata. Onko kuinka luotettava ja mistä kamat tulee???

    • uusitaikäytetty

      Uuden puhelimen ostossa ainakin itse olin tyytyväinen ja ostin hinnan takia. Tosin jos edullisesti haluaa luurin, suosittelen ostamaan käytetyn mielummin jostain siihen erikoistuneesta kaupasta. Ainakin Swappie Suomessa myy näitä: https://www.swappie.fi/iphone-6s-ja-iphone-6s-plus/

      • Xem

        jes kattelin noita hintoja, ei kylla oo hirvean paljon halvempia jos uutena ostaa esim. jos tsekkaa enligon sivuilta i7 32gp 695e sis pk VS swappie i7 32gp 635e sisältääkö posteja?


    • Kiti83

      Joo mä käytän nykyään aina. Kaikkiin tuotteisiin. Paras kaikista ja niin HELPPO!!!

      • Kiti83

        Mulle tullut kaikki aina super nopeasti. Luotettava, ystävätkin käyttäneet ja kehuvat vain.


    • Amina1111

      Mäkin käytän enligoa aina eka jos aion ostaa netistä mitään. Helppo ja selkeä, en voi kuin suositella! Ja siis toi enligo on hintavertailu sivusto, sieltä sit klikataan kaupan omille sivuille :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8564
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe