Enligo.com onko muut kokeillu? ei kannata

sepipo

Pomppas eteen ja kävin kokeilee, mutta en yhtään tykänny. Ei löydy edes kikanttia taikka verkkistä, pysyn vielä hintaseurannassa

10

2747

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TohtoriP

Omat kokemukseni sivusta olivat seuraavat, tietokoneen osista ei löytynyt tarpeeksi vertailua, johtuen jimmsin, multitronicin webhallenin ja muiden samankaltaisten kauppojen puutteesta. Muisteista kuitenkin löyty hintavertailua HDD/SDD/USB/SDHC osalta, ja vieläpä ihan kohtalaiseen hintaan.

Videokonsoleiden ja videopelien vertailussa onkin parempaa sanottavaa. Ovat saaneet hyvät kaupat mukaan kuten kotimaisista Konsolinet, VPD, Puolenkuunpelit, Game House ja Gamelife. Tietenkin listasta puuttuu muutama kuten Pelaajashop, Gametown, Stargame24, Pelipojat, Pelimies ja Reloadshop. Positiivista kuitenkin, että ovat tuoneet ulkomaalaiset kaupat mukaan vertailuun, varsinkin brittikaupat, joilta yleensäkin löytyy parempia hintoja syynä varmaa kovempi kilpailu ja kevyempi verotus.

Itse tykkäsin että näyttävät tuotteiden hinnan lisäksi toimituskulut ja toimitusajan Suomeen. Sivun haussa oli hieman puutteita, haku ei antanu riittävästi tuloksia jos etsi tuotteita suomen kielellä, englanniksi tuloksia tuli paljon enemmän. Odotan innolla tähän parannusta. Itse voin suositella sivua muillekin Hintaseurannan ja Vertaan ohella

• annaelsa1

Palveluhan toimii just silleen et se hakee eri verkkokaupoista tuotteita yhdelle verkkosaitille, mikä on ainakin mun mielestä helpompaa kuin surffailla verkkokauppojen sivuilla erikseen tuotteita metsästämässä......

• Malm

Aivan älyttömän hyvä sivu, hyvännäköinen ja toimii... mun mielestä selkeä kun näyttää kaiken oleeellisen tiedon jo ennenkuin tarvii siirtyä kaupan sivulle. Ehdottomasti parempi kuin esim hintaseuranta.fi.... nyt siel näyttäisi olevan ne puuttuvatkin kaupat 👍🏻

• Iiro.kk

En voi muuta kuin kehua sivua. Eksyin tähän sivustoon googlen kautta ja sitten vietinkin siellä tovin aikaa. Paljon kosmetiikkatuotteita ja hintavertailua monien tuotteiden osalta, kävin sivuston ansiosta noutamaan Sokoksesta muutaman NYXin huulipunan, kun postikulut ovat turhan kalliita muutamalle tuotteelle. Tulen jatkossakin käyttämään sivua, iso peukku tälle.

• Xem

Näyttäi saavan kännyköitäkin hyvään hintaan, mutta en tiedä uskaltaako tilata. Onko kuinka luotettava ja mistä kamat tulee???

• uusitaikäytetty

Uuden puhelimen ostossa ainakin itse olin tyytyväinen ja ostin hinnan takia. Tosin jos edullisesti haluaa luurin, suosittelen ostamaan käytetyn mielummin jostain siihen erikoistuneesta kaupasta. Ainakin Swappie Suomessa myy näitä: https://www.swappie.fi/iphone-6s-ja-iphone-6s-plus/

• Xem

jes kattelin noita hintoja, ei kylla oo hirvean paljon halvempia jos uutena ostaa esim. jos tsekkaa enligon sivuilta i7 32gp 695e sis pk VS swappie i7 32gp 635e sisältääkö posteja?

• Kiti83

Joo mä käytän nykyään aina. Kaikkiin tuotteisiin. Paras kaikista ja niin HELPPO!!!

• Kiti83

Mulle tullut kaikki aina super nopeasti. Luotettava, ystävätkin käyttäneet ja kehuvat vain.

• Amina1111

Mäkin käytän enligoa aina eka jos aion ostaa netistä mitään. Helppo ja selkeä, en voi kuin suositella! Ja siis toi enligo on hintavertailu sivusto, sieltä sit klikataan kaupan omille sivuille :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      279
      18452
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      101
      10590
    3. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      87
      7673
    4. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      433
      7187
    5. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      42
      4688
    6. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      41
      4291
    7. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      85
      3504
    8. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      124
      3038
    9. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      97
      2595
    10. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      39
      2411
    Aihe