Ihmetellyt kun naisia ei käy kehumassa iso kullia koskaan, vaikka niistä naiset unelmoivat. Voinee päätellä´, että koolla on merkitystä niin paljon ettei siitä viitsitä edes puhua. Jos koolla ei olisi väliä, eivät naiset suosisi isostakullista kuuluisia miehiä. Koska suurin osa miehistä on normi ( nykynaisille pieniä) kulliltaan, asiasta ei pidetä kovaa meteliä paitsi kehuessa sitä miehen yli 20cm kullia että se pysyy terhakkaasti pystyssä.
tai sitten koolla ei ole mitään väliä ja siksi kukaan nainen ei puhu mitään.
jospa koko on tosi tärkeä tai merkityksetön?
12
<50
Vastaukset
- Iso-iisakki
Naiset on tunteellisia olentoja ja ei niille mulkun koko mitään merkitse. Toki on tunnottomia ja tunteettomiksi katkeroituneita naisia, jotka yrittää hakea tuntumaa isosta ja saattavat puhua siitä. Itse olen yhden nähnyt: ei hänkään isosta puhunut, mutta arvuutteli mulkkuni kokoa. Oli niin selvä mielenterveystapaus, että en viitsinyt edes suihin antaa. Jos on kopsakka nainen ja pää kunnossa, niin kyllä saa isoa munaani suihin ottaa ainakin.
Että oikein saa ottaa suuhun munaasi? Heh heh. Päivän paras :D
Iso? Tirskis.
Aika hyvä tämäkin: "Naiset on tunteellisia olentoja ja ei niille mulkun koko mitään merkitse. "
Hah hah haa- Muahahhaaahohhoo
Älä homo sekaannu ihmisten juttuihin. Olet transun isäsi persepanon seurauksena sekopää homo, joka tirskuu. Olet jäävi.
Muahahhaaahohhoo kirjoitti:
Älä homo sekaannu ihmisten juttuihin. Olet transun isäsi persepanon seurauksena sekopää homo, joka tirskuu. Olet jäävi.
Osui ja upposi.
Asko. Olet puuperse ja epeli.
- IhanOikeasti
Ei jaksa näitä teidän kokojuttuja, mittailkaa keskenänne, tuntuu olevan enemmän mesten välinen juttu.
- Homot-vittu
Homot mittailee.
- UteliasNakki
Niinhän sitä miehet ihmeissään mittaillaan, koska naiset eivät kerro totuutta.
- Se-totuus-on
Mitä totuutta? Koolla ei ole naisille väliä. Homoille on.
- Neresea
Totta. Ei sillä koolla ole oikeastaan väliä.
Seurustelin aikoinani pienikullisen kanssa. Seksi oli vallan tyydyttävää, se mies osasi jotenkin käyttää kaluaan. Ja välitti paljon naisen nautinnosta. MUTTA tällä miehellä oli jotain komplekseja (liittyivät munan kokoon) ja oli kovin uskotonta sorttia. Joten se siitä seurustelusta.
Sitten oli sellainen mahtikulli. Joo, oli toki kunnioitusta herättävä, mutta tietyt asennot oli hankalia, ratsastaminen ja takaapäin esimerkiksi. Sitäpaitsi tämä mies jotenkin ajatteli että kun on niin iso kalu, niin riittää kun vain panee ja naiset pyörtyy orgasmeihin.
Eli; visuaalisesti iso kulli on kaunis/komea/kiihottava. Mutta loppupeleissä muilla ominaisuuksilla pidetään nainen tyytyväisenä. - mulkuttaja
Ei ainakaan keski ikäiset naiset kehuskele, jos miehellään on iso kyrpä, muutoin on teinit pillujaan tyrkyttämässä ja mieshän panee aina jos vaan on vittua saatavilla kyrvän päälle.
- Viiskytnainen
No minä keski-ikäinen nainen kehun! Äskettäin sain vihdoin isokaluisen miehen, oli sitä mitä lupasi! Paitsi se ihana kova tuhti kalu, tuntui kun upposi, täytti pillun, myös miten mies kaluaan käytti. Pillu sai ihanaa kyytiä, vinguin kiimaisena nautinnosta, en uskaltanut ottaa noin tuhtia kalua peppuuni. Vastedes vain iso kullia, kiitos, ja mielelläni vakipanoseuraksi ;)
- EiMullaMuutaa
Tuossa jo mainittiinkin mihin kategoriaan kuulut: Toki on tunnottomia ja tunteettomiksi katkeroituneita naisia, jotka yrittää hakea tuntumaa isosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v14268Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3721837Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2421621Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281609Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2531206- 731033
- 581004
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60775- 47766
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25729