mielenterveys kuntoutus

shameless

käykö teistä kukaan mielenterveys kuntoutuksessa, tekemässä jotain työtä.itse olen yrittänyt mutta aina vaan keksin jonkun syys että ei tarvitsisi mennä töihin...en vaan pääse ja en jaksa siellä olllla, katson vaan kelloa ja istun yksin, hoitajilleni en ole kertonut vaan kerron valheita että työt sujuu hyvin..miksi miun elämä on tällästä, ,miksi en jaksa ja miksi pilaan aina kainen, vihaan itseäni tän takia!!!!!

2

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • scarecrow79

Jospa vaan alkaisit oikeasti tekemäänkin niitä töitä niin huomaisit että se saattaa olla ihan mukavaakin. Oikeasti, toimettomuus nimenomaan tuhoaa ihmisen mielenterveyden. Ei luontoäiti suunnitellut ihmistä makaamaan sängyn pohjalla ja voivottelemaan oloaan. Toimeen siis! Kukaan tai mikään muu kuin Sinä itse ei tule Sinua auttamaan.

• ehkä_parasta_hommaa

Hae johonkin varastoon hommiin. Siellä ei tarvitse paljoa ajatella. Teet vaan, mitä käsketään. Ja muistat säästellä hyviä hommia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      352
      2816
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1559
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1380
    4. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      1058
    5. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      1007
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      28
      958
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      933
    8. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      908
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      908
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      849
    Aihe