Porokylän Leipomon toimitusjohtaja Väänänen luovuttaa ensiviikolla olevan leipäviikon kunniaksi tiistaina käsin tehdyn tuliaisleivän Presidentti Niinistölle ja Jenni Haukiolle Presidentin linnassa. Toivottavasti muistaa sanoa,että leipä on tehty Nurmeksessa,eikä Lapissa mihin nimi viittaa.
Leivän luovutus Presidenttiparille
24
165
Vastaukset
- köyhälleapua
Onko pressalla nälkä, kun leipäkin pitää täältä asti hänelle viedä? Menisi leipäjonoon!
- nimettömät
yritykselle kunniaa työntekijöille haukut
- yööööökkkk
Ihan sontaa ne porokylän leipomon tuoteet, ei jatkoon.
- samaamieltäolen
Ainakin sihtileivästä tulee jumalaton ripuli aina!
- salaliitto-x
Yrittävät myrkyttää pressan?. Eihän niitä poron leipomon tuotteita syö edes sika!
- Tiedontarpeessa
Miespari on mukana leivän luovutuksessa????
- pröööötthh
Osallistuuko pressakin anuspainin MM kisoihin ? Antaako lähtölaukauksen ?
- sekaannuksia
Porokylän Leipomo ei ole Porokylässä!
- r-kiska
On se, mitä ihmettä oikeen höpiset!
- Leipääpöytään
Hyviä tuotteita
- Joojoojoo12
hyvä Nurmes tuote
- katsokuitista
Pielis-Pakari on Porokylässä meijerin tiloissa ja Porokylän leipomo on itä-kaupungissa. Näin se vain on,kyllä moni sotkee.
- Saulilleleipää
Kyllä täälläkin osataan!
- Työtyö
Kyllä kannattaa tätä kehua
- leipäkylä
Molemmat leipomot työllistää mukavasti väkeä.
- ripuli-roiskuu
Mutta tuotteet ovat kamalia!
- PekkaVSärkinen
Kaupassa on raaka-aineet ostettavissa kaikille kansalaisille. Leipomaan omaa leipää/pullaa.
jospa se on linnaan menossa kun saulille leipää vie ja saisi tukia enemmän!
- sauli-ripuloi
Sauli tulossa anuspainimaan, poron leipomon sihtileipä kuin doupingia, tulee ripuli!
- kotimaakari
Moilas-Leipomot Oy:n Pikku-Jääkäri viipaloitu jälkiuunileipä. Parasta, mitä olen koskaan syönyt! Aito hapanjuuri, oikea maku ruukiisen rehevänä.
- ei-ikänä-enään-suuhun
Hirveetä paskaa ja kaikki vielä pakkasen kautta kiertänyt ja sitten jälkilämmitellään niin siitäpä sitä saadaan oikein leivän irvikuva
- Louhikka
Leiposivat kiven sinne leipään...
- anusleipä
Tai aunuksen.
- leipämiehentielläpitää
Kyllä on taas Nurmeksen intelligentsia liikkeellä, mitä nyt muutama täyspäinenkin mukana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499