Suuta minulle

Annukka30v

Kyllä suu on miehen paras sukupuolielin kunhan vaan osaa käyttää sitä taitavasti ,parhaat orgut saa suulla.

5

93

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisitko kiinnostunut saamaan hyvää hoitoa, olen satakunnasta oleva mukava kundi. Nim. Merkin takaa löytyy meiliä.

• Tainatiger

Samaamieltä , ja suuseksi ei ole sitä että pelkällä kielenkärjellä lirpotellaan vaan koko suu täytyy laittaa peliin , ainakin minulle.

• oral_m83

Moi

Kyllähän sitä suuta olis tarjolla. Itse rakastan nuolla naista. Mitä useamman orgasimin nainen saa sitä mahtavampaa se on. Itse olen satakunnasta joten vastaile tähän jos kiinnostaa saada oikeasti hyvää nuolentaa ).

• 1964vaasa

Olen Samaa mieltä...parasta kun mies imee. 51 v bi vaasasta...Elikkä jos vaasasta löytyy imettäjää.Tykkään myös imee ja niellä Lastit. 0503439346

• Joo... Nam nam.. pillut nuollaan ja imutellaan :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä tästä teki

Lopulta niin vaikeaa?
      Ikävä
      110
      1052
    2. Nainen, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, miehestä?
      Ikävä
      74
      945
    3. Mitä vikoja

kaivatussasi on?
      Ikävä
      59
      871
    4. Meistä puhutaan

Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni
      Ikävä
      57
      807
    5. Vasemmistoliitto esittää rikkaille veronkiristyksiä, mutta kansalle ei kelpaa

Miksi? Haluaako taviskansa lisää leikkauksia peruspalveluihin? Pääsettekö liian helposti vielä terveyskeskukseen tai ham
      Maailman menoa
      35
      802
    6. 55
      797
    7. Uunimakkara koululaisten suosikki

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p
      Maailman menoa
      275
      716
    8. Mitä mieltä miehet ovat 40-50v naisista?

Rehellisesti. Mitä ajattelet kun naiselle tulee ikäää
      Ikävä
      117
      674
    9. Ihmettelen vieläkin miten pitkäksi aikaa

Loukkaannuit mies. Taidat olla pitkävihainen.🫤
      Ikävä
      69
      576
    10. Noniin myönnetään

Rakastan aivan kauheasti ❤️
      Ikävä