tuo itseään kovinkin viisaana pitävä kaveri on onnistunut suututtamaan sote lausunnoillaan puoli suomea nyt lopullisesti rannikko-pohjanmaan joka itseasiassa on suomen parhaiten pärjäävää aluetta,mutta rehulalle tämä ei merkitse mitään....keskustapuolueen agitaattorina ja syntyperäisenä etelä-pohjanmaan poikana oli hänelle jo alussa selvää tietyt asia joita lähtee ajamaan kun sipilä hänet(tietenkin) tehtävään valitsi...koti,uskonto ja isänmaa mentaliteetillä hieman muuteltuna mennään...ei haittaa vaikka muut kärsii mutta omaa kotiseutua ja maanviljelijöitä puolustetaan...koska suomi herää?
juha rehula
tonkkapää
2
2208
Vastaukset
- oooopelius
Huulipyöree rehula siinä sitä vasta kallis vitsi.
- ooooopelius
Joka oli taas äänessä voi mikä tollo ja kallis semmoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu903012Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4812370- 891622
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501336Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä701208- 78933
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa16908- 32886
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal76832Tänään Uutisnuotassa !
Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh41767