tuo itseään kovinkin viisaana pitävä kaveri on onnistunut suututtamaan sote lausunnoillaan puoli suomea nyt lopullisesti rannikko-pohjanmaan joka itseasiassa on suomen parhaiten pärjäävää aluetta,mutta rehulalle tämä ei merkitse mitään....keskustapuolueen agitaattorina ja syntyperäisenä etelä-pohjanmaan poikana oli hänelle jo alussa selvää tietyt asia joita lähtee ajamaan kun sipilä hänet(tietenkin) tehtävään valitsi...koti,uskonto ja isänmaa mentaliteetillä hieman muuteltuna mennään...ei haittaa vaikka muut kärsii mutta omaa kotiseutua ja maanviljelijöitä puolustetaan...koska suomi herää?
juha rehula
tonkkapää
2
2232
Vastaukset
- oooopelius
Huulipyöree rehula siinä sitä vasta kallis vitsi.
- ooooopelius
Joka oli taas äänessä voi mikä tollo ja kallis semmoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2122847Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2071251Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1161221Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi3401109- 1111033
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa401984- 86980
- 66904
- 46884
- 53871