Olen hyvin herkkä saamaan kaikki tarttuvat taudit, etenkin flunssan saan todella herkästi. Muut tartunnan saaneet paranevat viikossa tai kahdessa. Minä köhin sietämätöntä kuivaa yskää kuukauden tai ainakin siihen asti kunnes saan uuden flunssan. Muksuna sairastin varmaan miljoonia korvatulehduksia. Herpes koristaa naamaani lähes jatkuvasti. Estolääke hillitsee sitä hiukan. Aurinkoihottuman saan melkein siitä kun katson aurinkoisella ilmalla ikkunasta ulos. Sormet ja varpaat ovat valkoiset kylmästä tai huonon asennon seurauksena pitkään. Uusin ja viheliäisin riesa on iltapäivisin alkava silmien kirvely. Kipu on ajoittain todella kova. Helpottaa kun painan silmät kiinni ja hieron luomia muutaman minuutin. Muutama viikko sitten lohkesi hammas, ihan vaan lakua syödessä. Lääkärissä käydessäni olen aina saanut kehuja hyvin hoidetuista hampaista. Ikeniin on ilmestynyt harmillisen pitkäkestoisia paikallisia kipeitä tulehduksia. Huulia saa olla rasvaamassa jatkuvasti. Nenästä vuotaa verta helposti. Suu ei mielestäni ole kovin kuiva, syödessä ei ole hankala niellä ja pillerinkin saa alas ilman vettä. Alapää on varsinkin talvisin kutiava. On vuosia tuntunut siltä että en ole ihan terve. Sjögrenin oireet sopisivat omiini, mutta turhasta on tympeää mennä lääkärille valittamaan. Osaako joku kuivakka henkilö kertoa omista kokemuksistaan ennen diagnoosin saamista. Varsinkin minua kiinnostaa onko herpeksellä ja Sjögrenillä jokin läheinen suhde, koska se jos mikä on ollu minun "juttuni" jo kauan.
Muuttumassa korpuksi?
Korppunen
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984