Muuttumassa korpuksi?

Korppunen

Olen hyvin herkkä saamaan kaikki tarttuvat taudit, etenkin flunssan saan todella herkästi. Muut tartunnan saaneet paranevat viikossa tai kahdessa. Minä köhin sietämätöntä kuivaa yskää kuukauden tai ainakin siihen asti kunnes saan uuden flunssan. Muksuna sairastin varmaan miljoonia korvatulehduksia. Herpes koristaa naamaani lähes jatkuvasti. Estolääke hillitsee sitä hiukan. Aurinkoihottuman saan melkein siitä kun katson aurinkoisella ilmalla ikkunasta ulos. Sormet ja varpaat ovat valkoiset kylmästä tai huonon asennon seurauksena pitkään. Uusin ja viheliäisin riesa on iltapäivisin alkava silmien kirvely. Kipu on ajoittain todella kova. Helpottaa kun painan silmät kiinni ja hieron luomia muutaman minuutin. Muutama viikko sitten lohkesi hammas, ihan vaan lakua syödessä. Lääkärissä käydessäni olen aina saanut kehuja hyvin hoidetuista hampaista. Ikeniin on ilmestynyt harmillisen pitkäkestoisia paikallisia kipeitä tulehduksia. Huulia saa olla rasvaamassa jatkuvasti. Nenästä vuotaa verta helposti. Suu ei mielestäni ole kovin kuiva, syödessä ei ole hankala niellä ja pillerinkin saa alas ilman vettä. Alapää on varsinkin talvisin kutiava. On vuosia tuntunut siltä että en ole ihan terve. Sjögrenin oireet sopisivat omiini, mutta turhasta on tympeää mennä lääkärille valittamaan. Osaako joku kuivakka henkilö kertoa omista kokemuksistaan ennen diagnoosin saamista. Varsinkin minua kiinnostaa onko herpeksellä ja Sjögrenillä jokin läheinen suhde, koska se jos mikä on ollu minun "juttuni" jo kauan.

0

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
        Maailman menoa
        21
        2021
      2. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
        Maailman menoa
        82
        1861
      3. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
        Maailman menoa
        66
        1797
      4. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
        Suomalaiset julkkikset
        13
        1563
      5. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
        Luterilaisuus
        485
        1429
      6. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
        Maailman menoa
        1
        1424
      7. Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?
        Lieksa
        48
        1217
      8. Kemet lomautukset

Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas
        Suomussalmi
        35
        1079
      9. Mistä juttelit viimeisen kerran

Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.
        Ikävä
        72
        1058
      10. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
        Ikävä
        21
        957
      Aihe