Taitaa olla Vapulla liian pieni mekko päällä Elämä lapselle -konsertissa. Miten sekin pysyy noin pulleena vaikka niin harrastaa liikuntaa?
Lihava Vappu Pimiä
26
5607
Vastaukset
- pimeä.läski
Mitä liikuntaa muka?
- Veepee12
Lenkkeilyä, vesijuoksua, kuntonyrkkeilyä, kahvakuulaa, frustaa jne. jne....
- fat.lie
Hahhah. Näin kertoo pullukka itse
- Hyppytuntumaa
Vappua olis ihana höylätä takaapäin!
- Fvbjjyt
Vapulla on harvinaisen epäeroottinen lantio/perse eli ei todellakaan tee mieli.
- Räkänauraja
Ei se voi mitenkään olla liian pieni vaan sen käyttäjä on liian iso.
- Hjllhfdjlll
Ei ollut liian pieni mekko vaan liian korkeat korot... huvittavan näköistä... nuo korkeakorkoiset kengät taitavat olla joku muotitrendi..... niillä pitäisi osata kävelläkin, ettei olisi kuin seipään niellyt.
- Vappuvittu
Vappu syö leipomaansa pullaa ja ukko takana knullaa
- Häläpätihäppää
En ole Vappu fani mutta ihan normaalin kokoinen on. Turha luoda paineita lisää.
- vitun.nuija
Et ole "Vappu fani"
- kilipää
vitun.nuija kirjoitti:
Et ole "Vappu fani"
työnnä nuija perseeseesi, nuija
- Stokkalla
Ahteri on Vapulla levee ja lattana eli siis ruma.
- qwqqqqqqqqqqqqqqqq
Torsoperseet täällä haukkuvat naista joka luonnollinen ja kaunis.
Minä ymmärrän kyllä teidän ongelman, kun paras osa on valunu äidin reisille niin ei suuria.voi odottaa.- Ijbi
Vappua voi katsella, jos hän on kävellyt veteen vyötäröään myöten. Ja silloinkaan ei kuunnella.
- Tb678
Vappu makaa taas krapulassa niinku joka viikonloppu.
- MrJuha82outolintu
Joillaki lihavuutta ilmenee herkemmin kuin toisilla.
Vaikka kuntoilee, kuten Vappu ja monta eri kuntoilumuotoa, niin toiset pysyy herkemmin laihoina ja toiset turpoaa palloksi.
Tämähän selittyy TIETEELLÄ.
Tiede on matematiikkaa.
Jos ette sitä vielä tiedä, niin niin... Nytpä ainaki tiedätte.
Munki pitää tehä kovasti ylimääräistä duunia pysyäkseen sopusuhtaisena edes, joskin olen lievästi /jonkun verran ylipainoinen, toki lihasmassa osittain selittää 101 kilon painoni, kun pituutta minulla on 175cm:ä. - HirvinemiAku
Niin huonosti nukkuneen näköinen milffi , tupakkiämmän vai ainaflunssa ääni kähisten eikö ole vapaana juontotöihin muita oikeita osaajia ei tuota väsähtänyttä kaikessa sähläävää akka.
- erdfscasfdcaesfd
Mutta kuitenkin haluaisit panna, sitähän tuo milf tarkoittaa.
- ykspuskanen
Miksi tuo rasittava kaakattaja ei pidä äitiyslomaa?
Kanava vaihtuu heti, kun Vappu ilmestyy ruutuun raakkumaan. - POIKATYTTÖHÄÄSEE
Mies-nais-janalla sijoittuu puoliväliin. Identjaseks ei ole yxvisvainen asja.
- Kaarinatyttö
Ei Vappu nyt mikään hirveän lihava ole, mutta ongelma on tuo työ. Kaikki haluaa katsoa televisiosta niin kaunista kuin mahdollista, nuorta, solakkaa, mukavaa... Ja katsojien mielipide pidemmän päälle ratkaisee, koska jokaisen ohjelman pitää saada tietty minimimäärä katsojia, saadakseen jatkua.
Vappu on kaikkein mieluiten ruuanlaittaja; näin olen käsittänyt. Sitten myöskin hän rakastaa hyvää ruokaa ja se näkyy pidemmän päälle ylimääräisinä kiloina. Kokkina Vappu olisi hyvä. Harmi vaan, että häneltä puuttuu koulutus ja useimmat haluavat yritykseensä ja televisio-ohjelmiinsa ruuanlaittajat, joilla on siihen koulutus. - Anonyymi
Kyllähän tuota vois pimiässä työstää...
- Anonyymi
Eiköhän jokainen kantane kilonsa? Mitenhän sinä arvostelija täytät kriteerit painostasi ym? Ala-arvoista toisten arvostelu. Et itse tykkää, jos sinua arvostellaan pitkin raittia.?
- Anonyymi
Tuskin hän ylipainoinen on vaikka pitääkin hyvästä ruuasta jota tekee perheelleen ja on tehnyt myös ruokaohjelmia.
- Anonyymi
Vappu on milffi!!!
- AnonyymiUUSI
Vappu on niin ärsyttävä. Nyt häntä kukitetaan ja kehutaan kuin olisi voittanut tuon tanssikisan. Kyllä nyt menee yli ja pahasti. Hyvä kun poistuu näkösältä. Korvat ja pää kiittää.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku675282Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel302436Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1122228HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1201905Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v151859- 1111770
Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p2651219Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma531214Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.511104- 73994