No mitenkäs ne läskipään synttäri t sujui? Tervehtikö kauppias vahingossa asiakkaita?
Synttärit?
14
317
Vastaukset
- mullekyllä
Morottaa.
Vaivautuneen oloisesti mut kuiteskin.
Ymmärrän ettei siinä asemassa kaikkia surkimuksia viitti heitellä heippasia,toisaalta minäkin käyn kaupassa vain ostamassa ruokatarvikkeita.
Läheisriippuvuuden hoitoon sekä seurankipeyteen on muita parempiakin kanavia olemassa. - käytöstavat
Minua tervehti. En ihmettele, jos ei sinua tervehdi, kun nimittelet. Tuskin tykkäisit, jos sinulle joku keksisi yhtä ruman haukkumanimen.
- haukionkalahaukionkala
mahtaako kukkaan enää edes tietää mistä moinen kutsumanimi on alkunsa saanut ja kuinka monta kutsumanimellä tunnettua aikoinaan nakkimaassa vaikutti.
Helppositä on huutella vaikkajamitä hokemia vaikkei tiedä asiasta yhtään mitään.- lapsellista
En tiedä, mutta älytöntä huutelua. Menis huutelemaan päin naamaa. Huudella kuin jänikset puskistaan.
- konneskerrantiiä
ni ohhiljaa.
Saattaa olla aihettakin? - Ainakin-neljää
Kutsuttiin ainakin aikoinaan läskipääks nakkilas.
Yhtä potkupallotuomaria.
Yhtä jääkiekkotuomaria.
Yhtä silloin vasta tulevaa mp kauppiasta.
Ja yhtä vasta tulevaa kkk kauppiasta.
Saatto olla muitakin mut nää tuli heti mieleen? - mietippä
Lisääkö meidän kaikkien hyvää toisten nimittely? Onko hyvää esimerkkiä lapsille? Miten puutut pikkunaperosi koulukiusaamiseen, kun itse tekee samaa?
- Näytäystävähyvä
Meille yks joka ei toista nimittele ei pilkkaa eikä toistansa paksun lompakkonsa takaa kiristä ja lyö.
Niin minä sinulle kaikkein suurimman valehtelijan näytän. - itsepähänkärsitte
Näinhän se aina menee. Kiusaajaa puolustetaan... puolustajasta tehdään pahantekijä.
- niimmäätaasmieleni
pahoitin mää kaiken eestä uhrautuva hyveellinen ja aina oikeessa
suitsuttakaa mirhamia mun päälleni
=) - ihansamaenvast
Olet täysin väärässä. En pahoittanut mieltäni eikä päälleni satanut edes vettä. Totesin vain... Kateellisiahan ne haukkujat vainovat.... reppanat.
- 433MHz
No, jos annettas vaan olla. Kiitos.
- Käytöstapainen
Kyllä on aina tervehtinyt ja ystävällisesti. Ehkä johtuu siitä, että mullakin on käytöstavat enkä hauku ihmisiä läskipäiksi pitkin kylää.
- samanlaisena
SYNTTÄRIEN JÄLKEEN KAIKKI ENNALLAAN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375056- 823596
- 302983
- 612975
- 92876
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411828
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91760- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1341612