Kysymys kiireiselle 6587567654lle

LerppaOnKiireinen

Milloin ehdit harrastaa näitä kaikkia harrastuksia mistä olet palstalla kertonut. Aikasihan kuluu suomi24 palstalla?
Kitaran soitto
Moottoripyöräily
Laitesukellus (vain Phuketissa kun Hua Hinissä sameat vedet, kerroit)
Purjehdus
Orkideojen kasvattaminen
Nasalle työskentely
?????????????
Ja noiden harrastuksien lomassa silti noin 10 tuntia Suomi24 palstalla päivystäminen.

Muistaako joku lisää tämän henkilön ilmoittamia harrastuksia.

70

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6587567654

      Resuperse onko tämä joku helvetin kysy minä vastaan palsta, sekopää....

      • ValheellaLyhytJäljet

        Vastaathan muihinkin kysymyksiin persläpi Lerppa miksi et siis tähän?


      • RealScubaDiverNotFake

        Ainoa sekopää palstoilla olet itse. Tyhmyytesi saa meidät älykkäämmät nauramaan.


      • lerpallahullunhaaveet

        Kaikkea se lerppa raukka hädissään keksii, netistä löytänyt aivan ulkomaankieliset sanat (RealScubaDiverNotFake ) ja nyt kuvittelle, että kaikki ukovat hänen taitavan englantia ja sukeltamista.
        Haaveilu toki on lerpallekin sallittua ja sitähän on jo koko ikänsä harrastanut, uskoen viimeiset parikymmentä vuotta, itsekin kaiken olevan totta.


      • hahahaLerppa
        lerpallahullunhaaveet kirjoitti:

        Kaikkea se lerppa raukka hädissään keksii, netistä löytänyt aivan ulkomaankieliset sanat (RealScubaDiverNotFake ) ja nyt kuvittelle, että kaikki ukovat hänen taitavan englantia ja sukeltamista.
        Haaveilu toki on lerpallekin sallittua ja sitähän on jo koko ikänsä harrastanut, uskoen viimeiset parikymmentä vuotta, itsekin kaiken olevan totta.

        Ainoa Lerppa olet sä kirjoitustaidoton 658756...nyt jälleen uudella nimimerkillä.


      • 654767567657
        RealScubaDiverNotFake kirjoitti:

        Ainoa sekopää palstoilla olet itse. Tyhmyytesi saa meidät älykkäämmät nauramaan.

        kuukauden koomisin lause "Tyhmyytesi saa meidät älykkäämmät nauramaan." älykäs resuperse, harvinaisempaa kun kaksi joulupukkia tappelee kännissä juhannuksena, toki ei se mahdotonta ole, mutta äärimmäisen harvinaista.


      • EiköOleKerrottu
        654767567657 kirjoitti:

        kuukauden koomisin lause "Tyhmyytesi saa meidät älykkäämmät nauramaan." älykäs resuperse, harvinaisempaa kun kaksi joulupukkia tappelee kännissä juhannuksena, toki ei se mahdotonta ole, mutta äärimmäisen harvinaista.

        Joulupukkia ei Lerppa ole olemassa.


      • 654767567657

        älykäs resuperse, kuuluu samaan sarjaan....


    • listaonloputon

      Lerppa on kertonut myös käyvänsä joka maanantai jossakin retkellä vaimon kanssa, kuten viinitilalla tms. Kertoi polttelevansa sikareita ja juovansa viiniä kun älytabletti huolehtii kukkien kastelusta.
      Lerppa oli myös "vuotuisessa ystäväkokouksessa" joka pidettiin tänä vuonna Pattayalla. Kävivät ensin Lopburissa ja luonnonpuistossa sekä apinatemppelissä.
      Kumma juttu että jaksoi hokea resupersettä Pattaya palstalla koko ajan samaan aikaan ollessaan mainituissa paikoissa seurueineen jossa hänellä ei puheiden mukaan ollut nettiyhteyttä...
      Sitten hän jäi puheidensa mukaan Pattayalle, jossa ollessaan trollasi kuukauden kaikki päivät Pattaya palstalla jatkaen rotta, huora, resuperse ja rosvo juttujaan kuten koko viimeisen vuoden.

      Oli tuo henkilö sairas tai ei, niin käytöksensä on kuin rakkikoiralla eikä sitä tarvitse sulattaa eikä hyväksyä.

      • 6587567654

        Resuperse mikä voi olla tuollaiseen paskanjauhaniseen syynä muu kuin suomalainen perisynti kateus joka vie kalatkin järvestä,voisit reppana kerätä kaikki kirjutukseni yhteen ja kirjoittaa siitä kirjan, rakkuloita Hua hinissä, eihän se sinun ongelmia ratkaise mutta ainakin sinulla riittää tekemistä,reppana.


      • 6587567654

        Voisit kerätä kirjoitukseni ja kirjan nimeksi voit antaa rakkikoiria Hua Hinissä.


      • eitässämuuta
        6587567654 kirjoitti:

        Resuperse mikä voi olla tuollaiseen paskanjauhaniseen syynä muu kuin suomalainen perisynti kateus joka vie kalatkin järvestä,voisit reppana kerätä kaikki kirjutukseni yhteen ja kirjoittaa siitä kirjan, rakkuloita Hua hinissä, eihän se sinun ongelmia ratkaise mutta ainakin sinulla riittää tekemistä,reppana.

        Lerppa, persläpi kateutesi Pattayaa kohtaan paistaa useimmista kirjoituksistasi.


      • 6587567654

        Resuperse kateus johonkin jossa olen ollut enemmänkuin sinä reppana, loogista Joo resuperseen aivoilla, reppana.


      • LopetaJoNumerohullu
        6587567654 kirjoitti:

        Resuperse kateus johonkin jossa olen ollut enemmänkuin sinä reppana, loogista Joo resuperseen aivoilla, reppana.

        Opettele idiootti kirjoittamaan. Aloita sitten sen taidon opittuasi arvostelemaan toisten älykkyytä. Annat naurettavan kuvan itsestäsi.
        Käsittämätön typerys olet, samoja jankutuksia joka ikinen päivä.


      • 654767567657

        resuperse syö lääkkeesi, aloita rauhoittavilla, reppana.


      • Lerppaonsekaisin
        654767567657 kirjoitti:

        resuperse syö lääkkeesi, aloita rauhoittavilla, reppana.

        Montako erilaista numerosarjaa olet rekannut nikiksi ja miksi?

        Tajuatko apina että silloin puhuu paskaa kun sanoo olevansa kavereiden kanssa netin ulottumattomissa luonnonpuistossa tai purjehtimassa mutta silti trollaus matkapalstalla jatkuu??? Onko sinulla jokin selitys tähän vai sanotko vain resuperseeksi?


      • 6587567654

        Resuperse silloinkun harhat saa vallan kannattaa hakeutua ammattiauttajalle, olen ollut parikuukautta sitten kansallispuistossa ja purjehtimassa, reppana... Luonnollisesti olin silloin poissa kantoalueelta, samoin olin viikon Bangkokissa kirjoitin vain hotellilla olo aikana, resuperse... Muutenkin kysymyksesi on enemmän kuin koominen, minä en juurikaan paskaa puhu, toisin kuin 99 % täällä olevista, resuperseistä.


      • nnMMnn
        6587567654 kirjoitti:

        Resuperse silloinkun harhat saa vallan kannattaa hakeutua ammattiauttajalle, olen ollut parikuukautta sitten kansallispuistossa ja purjehtimassa, reppana... Luonnollisesti olin silloin poissa kantoalueelta, samoin olin viikon Bangkokissa kirjoitin vain hotellilla olo aikana, resuperse... Muutenkin kysymyksesi on enemmän kuin koominen, minä en juurikaan paskaa puhu, toisin kuin 99 % täällä olevista, resuperseistä.

        Hah hah hah hah hah haha . Vai et puhu paskaa, voi olla mutta suomi24 palstalle kirjoitat enimmäkseen valheita. Esimerkkejä valheellisista kirjoituksista niin paljon ettn viitsi eritellä niitä tähän. Pattaya one news eli Pattaya Media Group väität esimerkiksi Venäläisten omistamaksi, joka on täyttä paskaa. Omistaja sattuu kuulumaan golf porukkaan jonka kanssa käymme joskus jopa Hua Hin Black Mountainilla kierroksella. Enempää tästä herrasta en kerrokaan, väitä muuten pian myös tuntevasi hänet.


      • 6587567654

        Outo olet resuperse, olin gismon kanssa sen häissä, reppana...


      • katsoPeiliinLerppa
        6587567654 kirjoitti:

        Resuperse silloinkun harhat saa vallan kannattaa hakeutua ammattiauttajalle, olen ollut parikuukautta sitten kansallispuistossa ja purjehtimassa, reppana... Luonnollisesti olin silloin poissa kantoalueelta, samoin olin viikon Bangkokissa kirjoitin vain hotellilla olo aikana, resuperse... Muutenkin kysymyksesi on enemmän kuin koominen, minä en juurikaan paskaa puhu, toisin kuin 99 % täällä olevista, resuperseistä.

        Lerppa sä olet se palstojen harhainen. Kuvittelet sairaassa mielessä toisten ammatteja, taloudellista tilaa, ammattia, ulkonäköä,asuinpaikkoja ym. Kuka se palstojen harhainen on, katso peiliin.


      • KatsoPeiliinLerppa
        6587567654 kirjoitti:

        Outo olet resuperse, olin gismon kanssa sen häissä, reppana...

        Kenen tarkoitat varmaan Gizmoa. Opettele nyt kirjoittamaan"kaverisi" nimi edes oikein.


      • Lerppa-Bullshitartist
        6587567654 kirjoitti:

        Resuperse silloinkun harhat saa vallan kannattaa hakeutua ammattiauttajalle, olen ollut parikuukautta sitten kansallispuistossa ja purjehtimassa, reppana... Luonnollisesti olin silloin poissa kantoalueelta, samoin olin viikon Bangkokissa kirjoitin vain hotellilla olo aikana, resuperse... Muutenkin kysymyksesi on enemmän kuin koominen, minä en juurikaan paskaa puhu, toisin kuin 99 % täällä olevista, resuperseistä.

        Asetin sinulle ansan ja jäit heti kiinni valheesta. Nimittäin purjehtimisesta ei ollut mitään puhetta silloin pari kuukautta sitten. Sanoit silloin meneväsi vuosikokoukseen Pattayalle. Sekosit lähtöajoissa Suomen ajan ja Thaimaan ajan kanssa, ja lähdit Suomen aikaan kymmeneltä, vaikka sen piti olla Thaimaan aikaan kymmeneltä.

        Sitten sanoit että olet netin ulottumattomissa matkalla Lopburiin, mutta resuperse-kirjoituksesi jatkuivat koko päivän.

        Lopburista menit mukamas Pattayalle, josta resuperse-kirjoitukset jatkuivat. Olit mukamas tullut juuri kansallispuistosta ja apinatemppelistä joista sinulla ei ollut muuta sanottavaa kuin "apinatemppeli on apinatemppeli".

        Pattayalla mukamas ollessasi jankkasit että "minähän olen täällä resuperseet" vähintään tunnin välein monta viikkoa Pattata palstalla... Eikä sanaakaan purjehduksesta eikä sanaakaan Pattayasta vaan pelkkää herjaa ja propagandaa.

        Joten älä nyt rähjä edes yritä uskotella matkustelevasi Pattayalla tai missään ja purjehtivasi muualla kuin unissasi.

        Kukkahommat, riisipussi ja trollaus on sun juttuja. Mikään muu ei ole. Muijaakaan sulla ei ole ollut enää vuosiin.


      • 6587567654

        Resuperse, sinä ja sinun ansa... tarkasta lääkityksesi oikeasti.


      • lerpanstoorit
        6587567654 kirjoitti:

        Resuperse, sinä ja sinun ansa... tarkasta lääkityksesi oikeasti.

        Valhetta valheen päälle lerppa laittaa ja sukeltaa syvemmälle kuin Axl Smith.

        Olisi hauska kuulla sinulta purjehdustarina yksityiskohtineen ja veneily- sanastoineen. Mutta tiedät ettei se ole mahdollista kuin kopioimalla jonkun blogista tms. asiantuntijalta ja jäisit siitäkin kiinni. Siksipä sinulta ei tule yhtään tarinaa Hua Hinin ulkopuolelta, koska et käy Hua Hinin ulkopuolella. Joskus viime vuosikymmenellä olet ehkä käynyt Pattayalla, mutta sen jälkeen kun thaivaimosi lähti, olet roikkunut vain netissä.


      • 6587567654

        Resuperse hakeudu nyt oikeasti hoitoon, tuollainen kirjoittelu ei ole normaalia, reppana.


      • opettajattaresi
        6587567654 kirjoitti:

        Resuperse hakeudu nyt oikeasti hoitoon, tuollainen kirjoittelu ei ole normaalia, reppana.

        Opetan sinua vain huomaamaan kuinka lapsellisia valheesi ovat ja helposti tunnistettavissa jokaiselle lukijalle, jolla on lukutaito ja muisti. Lopeta valehtelu. Se ei ole sopivaa enää ikämiehelle vaan pirun noloa.


      • 6587567654

        Transu resuperse, voi jumalauta on teitä joka junaan reppan.


      • 5555555
        6587567654 kirjoitti:

        Resuperse hakeudu nyt oikeasti hoitoon, tuollainen kirjoittelu ei ole normaalia, reppana.

        Älä nyt nolla viitti.


      • kukaGismoHehHeh
        6587567654 kirjoitti:

        Outo olet resuperse, olin gismon kanssa sen häissä, reppana...

        Tarinasi muuttunut Lerppa taas. Alunperin menit Pattaylle Suomesta saapuneitten kavereittesi kanssa, mistään häistä et kirjoittanut mitään. Kiinnitin myös huomion ettet edes sulhasen nimeä tiedä.
        Jokainen Pattayalla kauemmin oleskellut tietävät Gizmon ei gismoa. Mutta kun on kuullut vain Gizmosta niin nimeä ei osaa oikein kirjoittaa.


      • 654767567657

        Itkettääkö resupersettä oikein kunnolla, sinulla ei todellakaan ole kaikki vintin halot kuivia, reppana.


      • PaavinBestMan
        654767567657 kirjoitti:

        Itkettääkö resupersettä oikein kunnolla, sinulla ei todellakaan ole kaikki vintin halot kuivia, reppana.

        Kuukauden olit "gismon" häissä? Melko suureelliset häät. Sanallakaan et maininnut häitä etkä purjehduksia silloin mutta resupersettä hoit kuukauden vähintään tunnin välein.


      • 6587567654

        Syöhän sinä resuperse ne tabut mitä sinulle on lääkäri määrännyt reppana, aivan onnetonta, gismo ei ole mennyt naimisiin, reppana.


      • Gizmonkaveri
        6587567654 kirjoitti:

        Syöhän sinä resuperse ne tabut mitä sinulle on lääkäri määrännyt reppana, aivan onnetonta, gismo ei ole mennyt naimisiin, reppana.

        Pirautin Keroselle. Ei ole ollut kanssasi kenenkään häissä, eikä tunne kuvaustasi vastaavaa henkilöä. Mitäpäs siihen sanot?


      • 656546456456

        Niinkö resuperse reppana.


      • kylmaarlerppisossaa
        656546456456 kirjoitti:

        Niinkö resuperse reppana.

        Lerpan vastaus kysymykseen, koska Hiekkaharjussa ei muuta osata, kuin reppana, resuperse sanat.
        Sitä se teettää, kun apukoulussakin jää luokalle ja haaveissaan disso kirjoittelee kaikenlaista insinöörikoulutuksetaan, josta on kait joltain toiselta asiakkaalta sossun luukulla kuullut.


      • LerpallaMyösDementia
        6587567654 kirjoitti:

        Outo olet resuperse, olin gismon kanssa sen häissä, reppana...

        Tässä Lerppa kertoo olleensa tämän gismon häissä.
        Myöhemmin tämä suuruuden hullu väitti olleensa gismon kanssa sen ystävän häissä.


    • otahanuriinpojuMYÖS

      poiytt, thaimaa 1, thaimaa 11, 654767567657, ja lukuisat muut nikit. Kirjoitusvirheet paljastavat Hua Hin Lerpan.

    • 5555666666

      Nolla se taas jauhaa paskaa.

    • lerpanjutut

      Hienosti tänäänkin olemme saaneet lukea, lerpan ystävällismielisen asiallista jutustelua, koko päivän, etenkin tässä topicissa.

      Hänellä sitä, tuota sielunkauneutta aina löytyy lämpinhenkisistä vastauksistaan!

      "Tyylikkäällä" kerronnallaan yrittää uskotella kirjoittelevansa totuuden, vain totuuden, mitään siitä poisottamatta ja mitään siihen lisäämättä!

      Uskokoon ken haluaa...

      Dissosiatiivinen identiteettihäiriönsä (engl. dissociative identity disorder, DID, "monipersoonahäiriö" tai "sivupersoonahäiriö") on dissosiaatiohäiriöistä monimutkaisin eikä enää ole lukuisien lääkärien kertoman mukaan hallinnassa ja parannettavissa.

      Hui Hailaiset aloittivat jo aiemmin tyhmät puheensa ja nyt yhdessä Lerppaharjulaisten kanssa, viihdyttävät meitä kauheimmilla kirjoituksillaan, ylpeillen saannoksistaan palstoilla ja kuvitellen Hui Hain nousevan tällä tavoin uuteen kukoistavaan nousuun, mutta toivotonta on taistelunsa...

      Don Quijoten tavoin Hui Hailaiset yrittävät Lerppaharjun Sancho Panzat apunaan kiivetä matkailupalstojen valtiaiksi, hävyttömillä puheillaan, mutta toisin on käynyt! Vähäinenkin arvostus Hui Haita kohtaan on kansan silmissä kadonnut ja niinpä heidän arvostuksensa on nostanut viihtyisän ja rauhallisen Pattayan, Thaimaan helmen, matkailun kärkeen, paikkaan, joka sille luontojaan kuuluukin.

    • eikö.yhtään.hävetä

      Ihanan intellektuellia ja sivistynyttä keskustelua täällä.

      • koiratkinhäpeesitä

        Luulisi juu numeromiestä hävettävän. Harva haluaa itselleen valehtelijan, satusedän ja trollipeikon maineen. Äijä on niin idiootti ettei tajua edes itse sitä.


    • hahohahhah

      Taitaa joillakin olla hyvin heikko itsetunto, kun pitää inttää noinkin tyhjänpäisistä asioista. Niin tekevätkin pelkät tyhjäpäät.

      • lerpslife

        Sellainen se numeromies on.


      • jkdhg

        Niin kai ja taidat itse olla se toinen.


    • HyviäLomia

      Sanoisin sen verran, että tämä numeromies ja häntä haastava hahmo... yllätys... media-alan opiskelija tuottaa kummankin hahmon ylläpidon piikkiin ja stubidot säestää.

      • pelikaanimuistio

        ..Ja Niinistö ampui Hoffan7


      • 656546456456

        Mielenkiintoinen teoria, ensin luodaan pari mielikuvitus hahmoa, jotka laitetaan täällä tappelemaan keskenään.


      • suksivittuundorka
        656546456456 kirjoitti:

        Mielenkiintoinen teoria, ensin luodaan pari mielikuvitus hahmoa, jotka laitetaan täällä tappelemaan keskenään.

        Myönnät siis olevasi trollipelle? Tiedettiin jo. Mistähän Jakomäestä sinäkin raappahousu trollailet...


      • 656546456456

        Kinkkinen kysymys kumpi olen 17v finninaama vai keski-ikäinen hua hinistä, päättele ihan itte resuperse, vai riittääkö kyvyt edes tuohon.


      • LopenKyllästynytLerppaan
        656546456456 kirjoitti:

        Kinkkinen kysymys kumpi olen 17v finninaama vai keski-ikäinen hua hinistä, päättele ihan itte resuperse, vai riittääkö kyvyt edes tuohon.

        Lerppa kirjoitit olevasi vajaa kuuskymppinen eläkeläinen ja nyt muka keski-ikäinen. Älysi on 12-vuotiaan tasolla se on huomattu.
        Paskanjauhaja olet et yhtään mitään muuta. Kuolla joutaisit se taitaisi olla ainoa tapa saada jutut takaisin matkailuun liittyviksi, eikä Hua Hin Lerpan valehtelu palstaksi.


      • 656546456456

        Olet säälittävä näytä minulle yksikin juttu joka liittyy matkailuun resuperse... Tällä palstalla resuperse hevosenpaskaa, huoria, lerppoja ja öljyä kyllä löytyy asiaa ei yhtään reppana, joten älä itke reppana.


      • Touusselvinnutpalstalla
        656546456456 kirjoitti:

        Olet säälittävä näytä minulle yksikin juttu joka liittyy matkailuun resuperse... Tällä palstalla resuperse hevosenpaskaa, huoria, lerppoja ja öljyä kyllä löytyy asiaa ei yhtään reppana, joten älä itke reppana.

        Lerppa sä et ole kirjoittanut yhtäkään matkailu kertomusta. Vaikeata se olisikin ethän ole matkustaut.


    • Pattayalla5vuotta

      Kuten arvelinkin, ei kukaan tunne Hua Hinissä numeromiehen itsestään antaman kuvan mukaista suomalaista miestä. Juttelin neljän Huan suomalaisen kanssa asiasta.

      Pari kaveria vielä kyselee muilta. Eivät halua että joku mielisairas vetää Hua Hinin suomalaisten maineen lokaan.

      On kaksi vaihtoehtoa. Ukko on joko täysin erakko tai sitten se ei ole Hua Hinissä ollenkaan ja saattaa olla nainenkin.

      Mutta jos kaverit löytää, niin palaan Huaan kuvaamaan äijästä dokumentin nimellä "Nettiterroristin Elämää"

      • 654767567657

        Resuperse kuinka mones epätoivoinen yritys kaivaa esille kuka olen, jumalauta mitä ääliöitä täällä palstalla kirjoittelee reppana, minä en lokaa Hua hiniä mutta sinua resuperse oikein olan takaa reppana, ja asiasta.


      • LopetaTrollaus
        654767567657 kirjoitti:

        Resuperse kuinka mones epätoivoinen yritys kaivaa esille kuka olen, jumalauta mitä ääliöitä täällä palstalla kirjoittelee reppana, minä en lokaa Hua hiniä mutta sinua resuperse oikein olan takaa reppana, ja asiasta.

        Mikset kirjoita matkailuasiaa itse sen sijaan, että haukut ihmisiä ja heität lokaa Pattaya palstalle? Ei tännekään kukaan heittäisi lokaa muuta kuin kostoksi sinulle.


      • JärkiKäteen

        Siksi, että sama hahmo tekee tota juttua sivutyökseen usealla nikillä. Avaa ensin jonkun älyttömän avauksen, kommentoi itse perään. Verbaalisesti lahjakas opiskelija kyseessä, niinkuin joku jo totesikin.

        Ja toi että joku oikeesti käyttäisi aikaansa Thaimaassa, tai missään muuallakaan, etsiäkseen jotain nettinikkiä haastattelemalla "neljää suomalaista", heh. Suomi24 on kuoleva toimija ja hyvä niin.


      • Sakinhivuttaja
        JärkiKäteen kirjoitti:

        Siksi, että sama hahmo tekee tota juttua sivutyökseen usealla nikillä. Avaa ensin jonkun älyttömän avauksen, kommentoi itse perään. Verbaalisesti lahjakas opiskelija kyseessä, niinkuin joku jo totesikin.

        Ja toi että joku oikeesti käyttäisi aikaansa Thaimaassa, tai missään muuallakaan, etsiäkseen jotain nettinikkiä haastattelemalla "neljää suomalaista", heh. Suomi24 on kuoleva toimija ja hyvä niin.

        "Verbaalisesti lahjakas"? ...Mistä lähtien lukihäiriöinen, luetun väärinymmärtävä amiskieltä suoltava äidinkieltä hallitsematon herjaaja on julistettu verbaalisesti lahjakkaaksi?

        Älä nyt perkele tapa nauruun. Katkeroitunut Dementikko, CP-vammainen tai sekakäyttäjä se on ja patologinen valehtelija. Ei mitään muuta.

        Kyllä monia kiinnostaa saada tuo henkilö vastuuseen. Vähemmästäkin on miehiä etsitty ja kurmuutettu.


      • JärkiKäteen
        Sakinhivuttaja kirjoitti:

        "Verbaalisesti lahjakas"? ...Mistä lähtien lukihäiriöinen, luetun väärinymmärtävä amiskieltä suoltava äidinkieltä hallitsematon herjaaja on julistettu verbaalisesti lahjakkaaksi?

        Älä nyt perkele tapa nauruun. Katkeroitunut Dementikko, CP-vammainen tai sekakäyttäjä se on ja patologinen valehtelija. Ei mitään muuta.

        Kyllä monia kiinnostaa saada tuo henkilö vastuuseen. Vähemmästäkin on miehiä etsitty ja kurmuutettu.

        Kaikki tuo mitä luettelit, se on verbaalista lahjakkuutta kun se tehdään täysin tarkoituksella. Näyttelijät kutsuvat sitä eläytymiseksi, sinähän sen osaat :)


      • terminologi
        JärkiKäteen kirjoitti:

        Kaikki tuo mitä luettelit, se on verbaalista lahjakkuutta kun se tehdään täysin tarkoituksella. Näyttelijät kutsuvat sitä eläytymiseksi, sinähän sen osaat :)

        Meilläpäin sitä kutsutaan sairaan kusipään häiriköinniksi.


      • 656546456456
        Sakinhivuttaja kirjoitti:

        "Verbaalisesti lahjakas"? ...Mistä lähtien lukihäiriöinen, luetun väärinymmärtävä amiskieltä suoltava äidinkieltä hallitsematon herjaaja on julistettu verbaalisesti lahjakkaaksi?

        Älä nyt perkele tapa nauruun. Katkeroitunut Dementikko, CP-vammainen tai sekakäyttäjä se on ja patologinen valehtelija. Ei mitään muuta.

        Kyllä monia kiinnostaa saada tuo henkilö vastuuseen. Vähemmästäkin on miehiä etsitty ja kurmuutettu.

        Resuperse vastuuseen mistä, oikein naurattaa tuo kommentti siitä että olen eri mieltä kanssasi,reppana... Resuperse suomessa on sananvapaus, katso sivistyssana kirjasta mitä se tarkoittaa reppana.


      • Tietopohja
        656546456456 kirjoitti:

        Resuperse vastuuseen mistä, oikein naurattaa tuo kommentti siitä että olen eri mieltä kanssasi,reppana... Resuperse suomessa on sananvapaus, katso sivistyssana kirjasta mitä se tarkoittaa reppana.

        Tulet vielä näkemään mihin sananvapaus kohdallasi johtaa.


      • 656546456456

        Resuperse laitatko taas 500 euroa tapporahastooni, reppana... Sitten hän siellä olisi vielä 502,60 vaikka useampi on luvannut laittaa jopa tuhansia, hyvin säälittävää..... Ei muutakin pulloja keräämään, resupetteri.


      • 0000000000000000003

        LAITA SEN PURJEVENEESI KUVA


    • hulluseon

      Eihän kukaaan vietä kaikkea aikaansa suomi 24 palstalla jos hua hinnissä asuu.

    • 22222222222

      Hua Hinissä kyllä aikaa on. Eihän täällä ole muuta kuin aikaa.
      On aikaa odottaa 45 minuuttia lavataksia ilman suojaa auringolta.
      On aikaa odottaa Pattayalle liikennöivän lautan reitin avaamista.
      On aikaa odottaa lentokentän pidennystä ja lisääntyviä lentoja muualle.
      On aikaa odottaa vaimoa kotiin asiakaskäynniltä.

    • oikeavastauskyssäriin

      Aivoinvalidilla on aikaa kaikkeen, niinkauan kuin sossu maksaa netin.

    • PellePostaileeKokoAjan

      Katoppa, lukemattomien niccien "mies" avautuu Pattayan lisäksi Hininkin palstalla itse itselleen vastaillen. Lopettaisit jo, jokainen näkee että numeromies ja resupeppu on sama näppis ja ip, joka skitsoilee kahden nimimerkin kanssa. Tämä on ikivanha kikka pitää elämää palstalla, mm. Asuntojen hinnat -palsta oli tässä klassikko aikoinaan ja anonyymi alusta moisen nettikirjoittelun harjoittelun mahdollistaa.

      Oikeassa elämässä Thaimaassa asuvilla ja matkailevilla ihmisillä ei ole mitään eripuraa lomakohteiden välillä, ihmisillä voi toki olla, niinkuin missä vaan maailmassa.

      Keksi parempi leikki, hunttaa vaikka niitä pokeja.

      • Tyttihki

        Hyvin sanottu.eikä kukaan järkevä jaksa kirjoittaa yli tuhatta resuperse/reppana viestiä vuodessa varsinkaan jos on jonkinlainen elämä.


    • ammattiapuun

      Puoli vuotta ollut Thai-palstalta niin ei ole mikään muuttunut. Sama tyyppi postailee
      ihan outoja juttuja.

      • LerppaONhullu

        Tämä ketju osoittaa numerotyypin henkisen tilan vajavuuden. Hoitoa tarvitsisi. Aloitus oli hyvä. Ei ole Lerppa harrastanut mitään kuukuteen yhtään mitään muuta kuin suoli24 palstan päivystyksen. Hullun huvit Lerpalla


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1713
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      175
      1340
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1138
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1128
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      52
      949
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      71
      907
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      860
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe