Muistan, että joskus 12-vuotiaana yksi minun harrastuksista oli mennä johonkin kauppaan tai siistiä asiakkaiden tekemää sotkua, laittaa kaikki pikkuesineet paikoilleen ja järjestää tavaroita.
Kaikki korjaukset ovat tervetulleita! Haluaisin vain tietää, jos tämä virke kuulostaa järkevältä, varsinkin "järjestää tavaroita"
Kuulostaako järkevältä? Auttaakaa suomen kielessä
Leena77s
2
132
Vastaukset
- Oppiaikäkaikki123
Omistussanan jälkeen pitää muistaa omistusliite. Siis pitäisi olla minun harrastuksistaNI.
Tai sanan tilalle kuuluisi varmaan ja sana. Lauseen merkitys on hieman epäselvä. - So_one_should_say
Itse sanoisin: "Muistan, että joskus 12-vuotiaana yksi minun harrastuksistani oli mennä johonkin kauppaan siistimään asiakkaiden tekemät sotkut tai järjestämään tavarat ja kaikki pikkuesineet paikoilleen."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka662382- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww651115EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41077- 77803
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82650- 43648
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23615- 27571