Muistan, että joskus 12-vuotiaana yksi minun harrastuksista oli mennä johonkin kauppaan tai siistiä asiakkaiden tekemää sotkua, laittaa kaikki pikkuesineet paikoilleen ja järjestää tavaroita.
Kaikki korjaukset ovat tervetulleita! Haluaisin vain tietää, jos tämä virke kuulostaa järkevältä, varsinkin "järjestää tavaroita"
Kuulostaako järkevältä? Auttaakaa suomen kielessä
Leena77s
2
114
Vastaukset
- Oppiaikäkaikki123
Omistussanan jälkeen pitää muistaa omistusliite. Siis pitäisi olla minun harrastuksistaNI.
Tai sanan tilalle kuuluisi varmaan ja sana. Lauseen merkitys on hieman epäselvä. - So_one_should_say
Itse sanoisin: "Muistan, että joskus 12-vuotiaana yksi minun harrastuksistani oli mennä johonkin kauppaan siistimään asiakkaiden tekemät sotkut tai järjestämään tavarat ja kaikki pikkuesineet paikoilleen."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334159Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit392369Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151416- 481169
- 781087
- 59953
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921