Muistan, että joskus 12-vuotiaana yksi minun harrastuksista oli mennä johonkin kauppaan tai siistiä asiakkaiden tekemää sotkua, laittaa kaikki pikkuesineet paikoilleen ja järjestää tavaroita.
Kaikki korjaukset ovat tervetulleita! Haluaisin vain tietää, jos tämä virke kuulostaa järkevältä, varsinkin "järjestää tavaroita"
Kuulostaako järkevältä? Auttaakaa suomen kielessä
Leena77s
2
83
Vastaukset
- Oppiaikäkaikki123
Omistussanan jälkeen pitää muistaa omistusliite. Siis pitäisi olla minun harrastuksistaNI.
Tai sanan tilalle kuuluisi varmaan ja sana. Lauseen merkitys on hieman epäselvä. - So_one_should_say
Itse sanoisin: "Muistan, että joskus 12-vuotiaana yksi minun harrastuksistani oli mennä johonkin kauppaan siistimään asiakkaiden tekemät sotkut tai järjestämään tavarat ja kaikki pikkuesineet paikoilleen."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764