palestiinalaisille ei saa antaa oslossa luvattua

tukea

palestiinalaisille ei tarvitse antaa mitään koska allahin asia on hoitaa heidän auttaminen. Katsotaan nyt kuinka allah hoitaa palejen aiheuttamat sotkut.

Itsehän palet Israelistä lähtivät ja totta kai heitä harmittaa, kun he katselevat UNRWA vankilasta käsin Israelissa vapaana olevia palestiinalaisia.

Arabiliitoa johtanut Nasser heidät petti, joten turha valittaa.

Ainoastaan Israelin ehdoilla on mahdolisuus rauhaan.

14

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikea-motiivi

"Isä Zakaria on kautta historian ensimmäinen sananjulistaja, joka on uskaltanut julkisesti puuttua Koraanin ja islamilaisuuden suuriin harhoihin. Hän on Jumalan lähettämä apostoli islamilaiseen maailmaan", sanovat monet arabipastorit Lähi-idän maissa.
      Isä Zakaria Botros vihittiin 1950-luvulla papiksi Kairossa, kotimaassaan Egyptissä. Hänen isännöimää 90 minuutin TV-ohjelmaa katselee noin 50 miljoonaa muslimia päivässä Pohjois-Afrikassa, Lähi-idässä ja Keski-Aasiassa. Ainakin 1000 muslimia kuukaudessa ottaa Kristuksen vastaan Botroksen puhelinpalvelun kautta. Jotkut tulevat uskoon suoraa lähetystä katsoessaan. Lisäksi Isä Zakarian internetsivuilla käy miljoonia vierailijoita.

Al-Qaidan mukaan Isä Zakaria Botros on “eräs etsityimmistä uskottomista maailmassa”. Hänen hengestään on luvattu huikea 60 000 000 dollarin palkkio. Miksi? Lue Isä Zakarian monivuotisen tutkimuksen perusteella tehdyt paljastukset Koraanista, Allahista ja profeetta Muhammedista.

Saarnaatte muslimeille. Mikä on motiivinne?
      – Yksinkertaisesti sielujen pelastuminen. Sanon aina, että vaikka vastustan islamia, niin rakastan muslimeja. Jotta he pelastuisivat, minun on näytettävä, miten väärä uskonto islam on. Kristus käski meidän levittää Hyvää sanomaa. Ei ole mitään sääntöä, joka sanoo, että kristittyjen pitää käännyttää maailma mutta ei muslimeja!

Motiivini on sielujen pelastuminen. Vaikka vastustan islamia, niin rakastan muslimeja.

• ällähille

Ällähillalilla.

• ällähille kirjoitti:

Ällähillalilla.

Ei rabin ollut järjissään kun sopimuksen kirjoitti alle

• Saatatte muslimit vaaraan, koska kaikkialla he vainoavat kristittyjä.

Kostotoimet yltävät myös tänne, niihin jotka kääntyvät ja niihin jotka käännyttävät.
      Muslimien käännytys on erittäin vastuutonta ja tuhoisaa.

• Mahtava-juttu

Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.

Eikö kahta varpusta myydä yhteen ropoon? Eikä yksikään niistä putoa maahan teidän Isänne sallimatta. Ovatpa teidän päänne hiuksetkin kaikki luetut. Älkää siis peljätkö; te olette suurempiarvoiset kuin monta varpusta.

Sentähden, jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, minäkin tunnustan Isäni edessä, joka on taivaissa.

Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, sen minäkin kiellän Isäni edessä, joka on taivaissa.

Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.(Mt.10:28-34)

• revi-tästä

Noita luvattuja miljardeja on turha antaa ISISin kumppaneille.
      Paleille annettu tuki rahat Jasser Arafatin aikana joutuivat suoraan Arafatin pankkitilille, joten mieti tarkasti kenelle rahojasi jakelet.

Palejen tukiat ovat kirottuja.

Joka Israelia siunaa tai auttaa saa siunauksen.

• 4364

aamen, aamen.

• Vieläkinvaan

Ja aamen.

• Miksiköhänsitten

Palet muslimimaihin, mutta kun eivät heitä huoli muslimitkaan maihinsa.

• Terroristit

Kenellekään eivät kelpaa.

• Islamsivustolta

Vaikuttaako tämä teistä itsepuolustukselta?

2:187 Tappakaa heidät, missä ikinä tapaatte heidät, ja karkoittakaa heidät sieltä, mistä he ovat karkoittaneet teidät, sillä kiusaus on pahempi kuin tappo.

4:91 (Uskottomista)…Jos he kääntävät teille selkänsä, ottakaa heidät kiinni ja surmatkaa heidät, missä ikinä he kääntävät teille selkänsä, älkääkä ottako heitä ystäviksenne eikä auttajiksenne.

4:102 …Totisesti uskottomat ovat ilmeisiä vihollisianne.

8:12 Ja kun Herrasi antoi enkeleille tämän ilmoituksen: ”Minä olen teidän kanssanne; vahvistakaa siis niitä, jotka uskovat! Olen paneva uskottomien sydämeen vavistuksen; katkaiskaa heidän kaulansa ja iskekää heiltä poikki kaikki sormet!”

9:5 Mutta kun rauhoitetut kuukaudet ovat kuluneet, niin surmatkaa monijumalaiset missä heidät löydättekin. Ottakaa heidät kiinni, piirittäkää heidät ja asettukaa väijymään heitä joka paikkaan …

Näitä riittäisi... mut tajunnette pointin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6663
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5749
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4500
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      53
      3895
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3071
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2432
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2280
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe