Parantumisesta

kalapaliiki

Katselin netti tv:tä ja siellä eräässä ohjelmassa kirotaan sairauksia ja ajetaan "demoneita" Sairauksille julistetaan korvia että ne kuulisivat ja lähtisivät "jeesuksen nimessä" Uloskutsuttujen asiat on tuotu julkisille estraadeille ja ei ihme että meitä pidetään maailman silmissa pelle hermanneina.

Ei ihme että Jeesus sanoi että löytäneekö hän tullessaan uskoa.

Jumala ei ole muuttunut ja hän tekee mitä tahtoo.

Kun asioista tehdään näytelmä niin kyllähän se näyttää ja kuulostaa oikealta mutta miksi seurakunnan asiat on tuotu tällä tavoin kaikkien tiepoteltaviksi?

Tietty tyhmä minäkin olen kun tätä tuon esille julkisella foorumilla mutta missä olisi paikka jossa uskovaiset voisivat keskustella asioista ?

4

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LueRaamattua

      En tiedä mitä ohjelmaa tarkoitat, mutta en ole koskaan seiskalla nähnyt ohjelmaa, jossa sairaus kirottaisiin, sehän nyt olisi täysin Raamatun vastaistakin. Paranemista voi rukoilla Jeesuksen nimessä, ja pyytää Jeesusta parantamaan. Olen kuullut kyllä jonkun joskus sanovan: Sairaus lähde pois tästä ihmisestä!
      Mutta demoneja voi käskeä lähtemään ihmisestä, jos sellainen on todettu. Meillä uskovilla, Jeesuksen tunnustavilla ,on auktoriteetti KÄSKEÄ demonia poistumaan Jeesuksen nimessä ja veressä amen. Se on Raamatussa sanotu selkeästi.

      • Jeesusparantaa

      • Demoneitako.olemassa

        " Mutta demoneja voi käskeä lähtemään ihmisestä, jos sellainen on todettu. "

        Kukahan tuollaisen toteamisen tekee ja millä tavalla?


      • LueRaamattua

        Markuksen evankeliumi luku 1:21-28
        21 Ja he saapuivat Kapernaumiin: ja hän (Jeesus) meni kohta sapattina synagoogaan ja opetti.
        22 Ja he olivat hämmästyksissään hänen opetuksestansa, sillä hän opetti heitä niinkuin se, jolla valta on, eikä niinkuin kirjanoppineet.
        23 Ja heidän synagoogassaan oli juuri silloin mies, jossa oli saastainen henki, ja se huusi
        24 sanoen: "Mitä sinulla on meidän kanssamme tekemistä, Jeesus Nasaretilainen? Oletko tullut meitä tuhoamaan? Minä tunnen sinut, kuka olet, sinä Jumalan Pyhä".
        25 Niin Jeesus nuhteli sitä sanoen: "Vaikene ja lähde hänestä".
        26 Ja saastainen henki kouristi häntä ja lähti hänestä huutaen suurella äänellä.
        27 Ja he hämmästyivät kaikki, niin että kyselivät toisiltaan sanoen : "Mitä tämä on? Uusi voimallinen opi! Hän käskee saastaisia henkiäkin, ja ne tottelevat häntä."

        On olemassa uskovia ihmisiä, pappeja ja saarnamiehiä, jotka tietävät jos jossain ihmisessä on demoni. Minäkin tunnen ihmisiä, joissa uskon oleva demonin, mutta en ole kylläkään yrittänyt ajaa pois. Ei ole ollut niin paljon uskoa eikä voimaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe