Laihdutus vinkkejä!!

Auttakaalihavaa

Vittu että ahdistaa oma paino... Motivaatiokin ihan kadoksissa, jonka takia haluisin kuulla teidän laihdutusvinkkejä.

Lähtöpaino 168/50 ja tavoite paino 39.

6

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Auttakaalihavaa

      Tarviin vinkkejä!!

    • sofia.josefiina

      no mä oon 170cm pitkä ja 54 kg et mä se läski lehmä tässä oon. ja munki
      tavote paino ois 35-39 kg.
      mut täs on mun mielestä hyvii vinkkei:

      1. jos huvittaa syödä, kato thinspoa
      ja mieti omaa painoasi ja tavote painoasi.mee peilin eteen ja sano
      itelles 15 syytä miks syöminen ei oo hyvä idea.

      2.jos 1. kohan jälkeenki huvittaa vielki
      syyä, mee kaverille. siellä et varmaan viitti mennä jääkaapille syömään.

      3.jos itsekurisi pettää tai vanhemmat käskee syömään,nii juo vettä joka suu palan jälkeen(täyttää vatsaa). syö myös enemmän salaattia ko ns oikeeta ruokaa.

      4. alota joku dietti ja ajattele et sun on pakko noudattaa sitä että et jää läskiks
      (ite alotin skinny pink diet:in)

      5.jos sut pakotetaan syömään,piilota ruoka servettiin ,lautasen alle tai oksenna ruoka pois.

      6.päätä et liikut joka päivä ainakin 1.5 h

      7.jos laihdut nii palkitse itses esim purkka pussilla(älä herkuilla)

      8.jos lihot, jätä kaks ruokailua väliin ja mee ylimääräiselle lenkille.

      9.kanttii ostaa laihdutus lääkkeitä (itellä on figuler CLA kromi makso 40€ ja ostan tänää ananas strongia jotn 15-20€)

      10.pistä kuminauha käteen ja aina ko aattelet ruokaa näpsäytä sitä

      täs oli vaa muutamii vinkkei,mut toivottavasti näistä on apuu. kuinka vanha oot ja onks sul kikkii? mä oon muutes 13-vuotias.

      • Lintu95

        Ja sinun pitää tajuta, että tuo ei ole tervettä. Ihmisen pitää syödä. Puhu jonkun kanssa, sulla on pahasti syömishäiriöisen ihmisen ajatuksia. Murrosiässä paino nousee luonnollisesti, aikuiselle tulee muotoja. Ja kuukautiset ei ala jos olet liian kevyt, etkä ehkä voi aikuisena saada lapsia. Kesken kasvun ei pidä laihduttaa, vahingoitat vain itseäsi.
        Olet pitkä ja kevyt, älä kiduta itseäsi. Anna itsellesi lupa syödä ja hyväksyä itsesi sellaisena kuin olet. Ruoka on ystävä, ei vihollinen.
        Tsemppiä, muista puhua jollekulle!


    • Lintu95

      Miksi kaikki teinit haluu olla luurankoja?! Ei kukaan normaali aikuinen ole 39 kg. Olette kaikki normaalipainoisia, älkää laihduttako! En minä koskaan ole halunnut olla mikään luuranko, ja nyt olen terve ja normaali 163 cm ja 56 kg nuori aikuinen.
      Ettekö tajua, että niin laihana tulee sairaaksi?

      • Proana

        Vaikka sinä et koskaan ole halunnut olla laiha se ei tarkoita että muiden ei pitäisi haluta. Ja aiemmin sanoit ettei välttämättä voi saada lapsia, niin mitä sitten? Miksi pitäisi olla lapsia? Jos on tyytyväinen itseensä laihana ilman lapsia niin miksi pitäisi olla lihava ja hankkia lapsia. Mulle kuukautisten pois jääminen olisi vain hyvä asia.


      • Lintu95

        Ehkä ajattelet aikuisena eri tavalla. Mutta kuukautisten poisjäänti ei ole hyvä asia, jos kohdun limakalvo ei uusiudu, siitä seuraa ongelmia.
        Voihan ihminen olla tyytyväinen ilman lapsiakin, mutta se on eri asia kuin hankkiutua sairaaksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      273
      2760
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      210
      1771
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1482
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1231
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1176
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      237
      1086
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1022
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      953
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      75
      851
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      750
    Aihe