miksi mies ei halua ?

kieltävailla

Olen jo pitkään toivonut mieheni kiinnostuvan nuolemisesta, mutta turhaan. Naimisissa yli kymmenen vuotta ja vasta vuosi sitten ymmärsi että minäkin haluan suuseksiä. Oli ihan yllätynyt kun sanoin suoraan että etkö voisi. Joskus on sitten yrittänyt. Selvästikin ei siitä pidä ja on lähinnä kuollut siitä vierestä. Ei halua selvästi kosteaa pimppaa koskea kielellä. No eihän se sitten tunnu minullekaan mukavalta. Olen vain kerran saanut nuolemista kunnolla ja siitä niin kauan etten muista kunnolla millaista oli. Se oli eka kerta kun humalassa menetin neitsyyteni. Mies kyllä itse tykkää kun otan suihin ja nautin siitä itsekin valtavasti. Olisi vaan mukavaa saada itselleen myös. Ja siten että tietää toisen siitä nauttivan. En haluaisi pettää tämän takia mutta mielessä on käynyt. Yhdynnässä on vaikea saada orgasmia ja sormetuskaan ei oikein toimi. Vibraattori on paras helpottaja. mutta lasten takia sitäkin harvoin voin käyttää. Mies ei edes tiedä että minulla on leluja...en ole uskaltanut kertoa.

Miten oikein tästä eteenpäin pääsee?

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paha sanoa.Itse kyllä rakastan nuolla. Keskustelu tuosta aiheesta varmasti on ainoa oikea tapa jatkaa. Ja edetä pienen askelin ehkä hän oppiii tykkäämään siitä.

• 69_kehiin

Kokeile ottaa mieheltä suihin siten että tarjoat samalla itseäsi nuoltavaksi. Ehkä hän innostuu näin enemmän ja saatte alkujännityksen pois. Siitä se sitten pikkuhiljaa muodostuu tavaksi että mies nuolee myös kun itsekin saa suuseksiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe