Olen jo pitkään toivonut mieheni kiinnostuvan nuolemisesta, mutta turhaan. Naimisissa yli kymmenen vuotta ja vasta vuosi sitten ymmärsi että minäkin haluan suuseksiä. Oli ihan yllätynyt kun sanoin suoraan että etkö voisi. Joskus on sitten yrittänyt. Selvästikin ei siitä pidä ja on lähinnä kuollut siitä vierestä. Ei halua selvästi kosteaa pimppaa koskea kielellä. No eihän se sitten tunnu minullekaan mukavalta. Olen vain kerran saanut nuolemista kunnolla ja siitä niin kauan etten muista kunnolla millaista oli. Se oli eka kerta kun humalassa menetin neitsyyteni. Mies kyllä itse tykkää kun otan suihin ja nautin siitä itsekin valtavasti. Olisi vaan mukavaa saada itselleen myös. Ja siten että tietää toisen siitä nauttivan. En haluaisi pettää tämän takia mutta mielessä on käynyt. Yhdynnässä on vaikea saada orgasmia ja sormetuskaan ei oikein toimi. Vibraattori on paras helpottaja. mutta lasten takia sitäkin harvoin voin käyttää. Mies ei edes tiedä että minulla on leluja...en ole uskaltanut kertoa.
Miten oikein tästä eteenpäin pääsee?
miksi mies ei halua ?
kieltävailla
2
<50
Vastaukset
Paha sanoa.Itse kyllä rakastan nuolla. Keskustelu tuosta aiheesta varmasti on ainoa oikea tapa jatkaa. Ja edetä pienen askelin ehkä hän oppiii tykkäämään siitä.
- 69_kehiin
Kokeile ottaa mieheltä suihin siten että tarjoat samalla itseäsi nuoltavaksi. Ehkä hän innostuu näin enemmän ja saatte alkujännityksen pois. Siitä se sitten pikkuhiljaa muodostuu tavaksi että mies nuolee myös kun itsekin saa suuseksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733305
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272353Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681879Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311861Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja251286Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61286Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631197Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197