miksi mies ei halua ?

kieltävailla

Olen jo pitkään toivonut mieheni kiinnostuvan nuolemisesta, mutta turhaan. Naimisissa yli kymmenen vuotta ja vasta vuosi sitten ymmärsi että minäkin haluan suuseksiä. Oli ihan yllätynyt kun sanoin suoraan että etkö voisi. Joskus on sitten yrittänyt. Selvästikin ei siitä pidä ja on lähinnä kuollut siitä vierestä. Ei halua selvästi kosteaa pimppaa koskea kielellä. No eihän se sitten tunnu minullekaan mukavalta. Olen vain kerran saanut nuolemista kunnolla ja siitä niin kauan etten muista kunnolla millaista oli. Se oli eka kerta kun humalassa menetin neitsyyteni. Mies kyllä itse tykkää kun otan suihin ja nautin siitä itsekin valtavasti. Olisi vaan mukavaa saada itselleen myös. Ja siten että tietää toisen siitä nauttivan. En haluaisi pettää tämän takia mutta mielessä on käynyt. Yhdynnässä on vaikea saada orgasmia ja sormetuskaan ei oikein toimi. Vibraattori on paras helpottaja. mutta lasten takia sitäkin harvoin voin käyttää. Mies ei edes tiedä että minulla on leluja...en ole uskaltanut kertoa.

Miten oikein tästä eteenpäin pääsee?

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paha sanoa.Itse kyllä rakastan nuolla. Keskustelu tuosta aiheesta varmasti on ainoa oikea tapa jatkaa. Ja edetä pienen askelin ehkä hän oppiii tykkäämään siitä.

• 69_kehiin

Kokeile ottaa mieheltä suihin siten että tarjoat samalla itseäsi nuoltavaksi. Ehkä hän innostuu näin enemmän ja saatte alkujännityksen pois. Siitä se sitten pikkuhiljaa muodostuu tavaksi että mies nuolee myös kun itsekin saa suuseksiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      153
      2607
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      197
      1880
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      70
      1657
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1341
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1008
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      998
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      989
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      190
      914
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      901
    Aihe