Finnmaster T 7 vene: Käyttäjien kokemuksia

Senioriveneilijä

Olisi mielenkiintoista kuulla käyttäjäkokemuksia Finnmasterin T 7 DC veneestä. Vene on testeissä menestynyt hyvin. Mitkä ovat käyttäjien plussat ja miinukset. Onko ajettavuus niin hyvä kuin testit ylistävät? Tuulilasin suojaavuutta on jonkin verran moitittu? Entä säilytystilat. Onko kokemuksia Yamahan 250 hv moottorista ja T 7:stä. Miten arvioitte venettä kilpailijoiden vastaaviin verrattuna (Yamarin, Flipper). Muita huomioita veneestä?

3

2589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huskynkyydissäistunut

Asiaan liittyvää: Olin Uivassa sekä 2017 Buster XL että Husky R6 kyydissä etelätuulen ollessa 15-17 m/s. Husky pesi Busterin 10-1. Eli kyllä Finnmaster osaa veneitä tehdä joissa ajettavuus kelissäkin on kohdillaan, kun vertaa muihin suosittuihin veneisiin. Ainakin Husky haastaa tasapäin jopa Yamarin Crossin, Yamarin on vienyt järjestäen testien ajettavuus- ja suorituskyky-osiot.

• Junioriveneilijä

Hei,

Kokemukseni mukaan kovassa merenkäynnissä veneen kokonaispaino on oleellinen osa koettua merikelpoisuutta. Husky R6:n esitepaino on 900kg luokkaa, kun taas Buster XL painaa karvan yli 600kg. Uppoumassa siis noin 300kg ero jos koneet samat. Muutenkin 15-17 m/s tuuli ja sen aiheuttama merenkäynti lienee kovimmasta päästä tuon kokoisille bowridereille, mutta jos vertailuja tekee lienee viisasta kuitenkin pitää mielessä fysiikan lait...

• Esko121

Osin totta Junioriveneilijän kommentit, mutta jos puhutaan saman kokoluokan veneistä joista Buster XL on selkeästi kalliimpi niin kyllä Busterilla tehdään asioita väärin. Se että vene on bling bling (esim Q) mutta häviää tärkeissä ominaisuuksissa, kuten ajettavuudessa, tekee Busterista ylihintaisen tavisveneen. Jotkut tykkää, toiset ostaa aidosti hyviä veneitä joita on onneksi enemmän je enemmän tarjolla. Johan Buster kyykähti ja joutui luovuttamaan eniten myytyjen veneiden tittelin Yamarinille. Busterin alamäki on jo alkanut ja kunhan Yamarin ajautuu myös Yamaha Motorsille on maailmassa ainoastaan yksi valtias yli muiden, jonka tuotekehitykseen panostetaan menestyksen vaatimalla tavalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe