Oli jo aikakin, että puukon kanssa juovuksissa hilluneet häiriköt kuskattiin maijalla rauhoittumaan.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001262977.html
Poliisi kyllästyi odineihin
11
114
Vastaukset
- PuukotPoisMatuilta
Harmi kuitenkin kun se teräase oli matun taskussa kuitenkin ;)
- vtunämmä
Miten aloittaja voi olla noin kusipää? Odineista sanottiin vain että on ollut paikalla. Ei sanottu että olisivat mitään tehneet.
Onko refugees-ämmällä irakinaamuspermaa silmät vielä täynnä??? - jopottelijat
Olikohan nämo Odinit itkeneet ja kirkuneet samoin kuin lakeuksien metrivitoset kun ei kaikki menekään mielen mukaan?
- älykääpiöonälykääpiö
Niin missähän ne" lakeuksien metrivitoset" on kirkuneet? Ainut kirkuja oli tietääkseni naishenkilö joka ajeli varastetetulla pyörällä ja kirkui sen takia kun jäi poliisin haaviin pyörineen.
- skriiiiik
Seinäjoella, ei kai niitä muualle ole päästetty kun käväisemään
- suvakkihoro
voi vittu tuota isänmaan petturi suvakki huoraa tapa saatani ittes olis yksi valtion elätti vähempi
- Koviajätkiä
Olikohan jompikumpi imajoen pösööstä päällepäsmärinä?
Kaikki odinit pitäisi ampua!
- vaimitensemeni
Luetun ymmärtäminen?
- eihyötyämita
odinit ovat sairaita itsekkäitä mitäänsaamattomia!!!!
pitäis lailla lakkauttaa!!!!!!!- Ääökiopöjkl
Haittaavat matujen hämärähommia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281276
- 1181107
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97924- 113847
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa271788- 48705
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18687- 44649
- 28627
- 49599
