Pyykinpesuaine-gallup (LOL)

pyykkimuija

Mitä pyykinpesuainetta käytät ja onko jauhetta vai nestettä?

33

252

Vastaukset 33

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahanpesijä

käytän omoa nenään nuuskaten

• huumetaaa

Omoa se on parasta

• Samointäällä

Omoa myös, ei ärsytä allergista nenua.

• 6791

Ariel. Color sekä white, ei hajusteettomia nesteitä. Sinä päivänä kun Ariel loppuu maailmasta loppuu mun pyykinpesu.

• NiinTaiJos

Tai, jos saat hajusteallergian :D

• 6791

Äläpäs pelottele tollai. :-{

• psoii

Jauhemaista ja sellaista, jossa ei ole zeoliittia.

• Sertoa!
        Minäkin olen sitä joskus käyttänyt. Nyt olen siirtynyt nestemäisiin pesuaineisiin.

• Ekoshortsit

Käännän kalsarit ja annan kuivua.

• Tällä hetkellä nestemäistä Surf-pesuainetta. Yleensä en käytä sen merkkistä. Ajattelin kokeilla. Voimakastuoksuinen ainakin. Edellisestä halpispesunesteestä tuli kumma haju, eikä treenikamppeista lähtenyt hienhaju kun läheltä nuuhki.
      ..

• kumma_kysymys

Oletko mies vai nainen?

• kumma_kysymys kirjoitti:

Oletko mies vai nainen?

Olen nainen. Eikö se ole tullut jo selviöksi aiemmista löpinöistäni. Hetero-nainen.

• sipulihiki
        Sähkönsininen kirjoitti:

Olen nainen. Eikö se ole tullut jo selviöksi aiemmista löpinöistäni. Hetero-nainen.

Haiseeko naiset noin voimaakkalle hielle että ei vaatteistakaan pesussa lähde.

• sipulihiki kirjoitti:

Haiseeko naiset noin voimaakkalle hielle että ei vaatteistakaan pesussa lähde.

Ei, vaan ostin jotain halpispesuainetta ja monet muutkin ovat valittaneet siitä, että on kumman hajuista. Voihan se olla sen pesuaineen haju se outo haju. Ei ainakaan hienhajua kokonaisuudessaan. Mut itse aine on aika oudon hajuist. Muissa pesuaineissa vastaavaa efektiä en ole havainnut.

• Tuoksuvat.vaatteet

Nestemäistä Bio Luvilia ja lumpeenkukan tuoksuista huuhteluainetta.

• ekologisin

Käytän pesupähkinöitä.

• varastonnurkastaluvilia
      • big_load

Hyvät mällit oot heittänyt saaviin. :))

• paraslupputulema

Ja pesupalloon tottakai!!!

• Järkevän.valinta

Tolua. Se desinfioi samalla.

• Koklatkaa

Jos pyykit haisee ummehtuneelle pesun jälkeen. Kannattaa siis se nukkasihviläkin tarkistaa välillä. Pesukoneen voi pestä tyhjillään 90 asteessa jolloin bakteerit ja saostumat lähtevät pois. On myös joitakin aineita tarkoitettu siihen puhdistukseen.
      Näin puhtaat pyykkisi ovat taas raikkaita ja hyväntuoksuisia.

• SellaistaAinetta

Kyllä, se on apyeekista ostettavaa saitruunahappoa. En muista hintaa, mutta ei ollut kallis. Olen silloin tällöin ostanut. Ohjeet pussissa.

• SaitSaitSatruunaa
        SellaistaAinetta kirjoitti:

Kyllä, se on apyeekista ostettavaa saitruunahappoa. En muista hintaa, mutta ei ollut kallis. Olen silloin tällöin ostanut. Ohjeet pussissa.

Tarkoitin sitruunahappo.

• hiemantuoksuupaska

Pakastan vaatteeni...olen tehnyt näin jo 16 vuotta.

• miespyykkäri

Käytän yleensä nestemäistä BioLuvia joskus myös jauhemaista pyykkipulveria! pesen pyykit pulsaattoripesukoneella!

• Vainjaainoostaan

tuoksuttomat pesupulverit käytössä tässä huushollissa. Puolisoni allergian vuoksi.

• Tosilikane

Hajusteeton kotimainen KW Color käytössä........ehdoton allergia perheessä ja on pesevä.

• omolla

Käytän OMOa, pakkauksella on käyttöä myös ikkunalla tarvittaessa.

• huoletonkaivo

Asun maalla missä meillä on hieman erilaiset jätevesisysteemit kuin kaupungissa. Kun ollaan siirrytty jauhemaisista pesuaineista nestemäisiin ja astiathan tottakai pestään fairylla niin huoltomies kiittää. Ekologisuudesta en tiedä enkä puhtaudesta.

• miespyykkäri

Käytän yleensä nestemäistä BioLulia joskus myös jauhetta! Pesen pyykit vanhan mallisella pulsaattoripesukoneella

• pyykkimuija

Ostakaa Lidlin Formil nestemäistä pesuainetta, maksaa jotain 2,80 iso pönikkä ja on hyvää eikä haise voimakkaasti!!

• Ai-jaaha!

Kyse ei olekaan siitä, että haistelisit hyvin viikattuja vaatteita poikaystäväsi asunnolla, ja miettisit, että kukahan nämäkin pyykit on pessyt!

• Bio Luvilia, OMO ja Sertoa. Aina nestemäistä, jottei kenties kokkareiseksi jäänyt pulveri "valkaisisi" vaatteisiin vaaleita länttejä.

Miksi ap. kysyt "Ikävä"-palstalla tällaista? Onko miehesi tullut pitkältä reissulta kotiin, ja vaatteet hänen kassissaan/matkalaukussaan haisevat oudolta pesuaineelta(?) Vai tapailetko muka sinkkumiestä, mutta yllättäen vaikuttaakin siltä, että hänen kotonaan käy joku muukin pyykkäämässä(?)
      Tulipa vain em. asioita mieleeni, koskapa täällä "pyykki-kysymyksesi" esität.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      174
      1894
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      154
      1340
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      222
      992
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      897
    5. 56
      830
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      783
    7. 93
      757
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      757
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      677
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      646
    Aihe