Tekeekö mitään COSINA CSM järkkärillä? Tark0oitus olisi, jos löytyy, sovittimen kanssa laittaa se kaukoputkeen. Kamera ois tosi edullinen, mutta jos sitä vertaa esim. fujica AX 5 kameraan. Tekeekö kummallakaan mitään? Taitavat olla parikymmentä vuotta vanhoja.
COSINA CSM
4
817
Vastaukset
- tietoa
Cosina oli järjestelmäkameroiden halpissarjaa. Kamera kuin kamera käyttökelpoinen, jos se vain toimii. Cosinaa voi varmasti käyttää myös kaukoputken kanssa. Tässä rungossa ei ylösnousevan peilin vaimennus ole luultavasti parhaita mahdollisia. Mahdollisen tärähdyksen vaikutus kuvanlaatuun lienee tässä tapauksessa olematon, koska valotusajat ovat muutamasta sekunnista ylöspäin.
- mutta
Mulla on sellainen ollut 70-luvulta saakka. On toiminut tosi hyvin. Optiikka piirtää tarkasti. Siihen sopii monenlaiset vaihto-optiikatkin. Peili hieman klapsahtaa kuvan otossa,mutta ei haittaa. Pääasia,että kamera on varmatoiminen kuten Cosina.
- 6x6
Niin!
Minulla oli joskus kyseinen cosina. Musta kostaja. Mutta siinä alkoi suljin tehdä rantua toiseen päähän. Kuulemma cosinan tyyppivika. Sitä ei näe kun kuvaamalla rulla ja katsomalla negaa tarkasti.
t:6x6 - justiisa
koekäytössä tuommoinen, ihan mukavantuntoinen peli kyllä, mutta toivottavasti se ei tee tuota ihme juttua mitä tuossa viime viestissä lukee.. No sen näkee sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 681226
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33833