Kuntosalit savonlinnassa

Tinke33

Kylläpä on törkeä meininki paikallisella kuntosalilla. Muutin opiskelemaan Savonlinnaan ja etsin nettisivuilta kuntosalien ryhmäliikuntatunteja. En käy salilla.. Gym42 niminen yritys kertoo nettisivuillaan että heiltä löytyy kaupungin kattavin ryhmäliikunta tarjonta. Minä hölmö en sen ihmeemmin vertaillut saleja vaan uskoin tuohon tekstiin!!!! Kävin kiltisti gym42 tunneilla ja mietin ettei savonlinnassa ole kyllä kovin hyvä ryhmäliikuntatarjonta. Easyfit oli tullut myös kaupunkiin mutta siellä on lähinnä virtuaali tunteja, ei kiinnosta. Pari päivää sitten sattumalta huomasin facebookista Kristalli sportin ryhmäliikuntakalenterin. Piti ihan mennä paikan päälle kysymään pitääkö kalenteri paikkansa. Ja se pit. Käyntini jälkeen puhisin kiukusta!! Miten joku voi markkinoida olevansa KAUPUNGIN KATTAVIN, kun ei ole lähellekään samaa tasoa kun toinen samassa kaupungissa!! !! Oma moka tämä tietysti on kun olin niin sinisilmäinen nettisivujen lupaukselle ja vakuuttavalle kassahenkilölle. Nyt olen käynyt kaksi päivää kristalli sportissa ja olen enemmän kuin tyytyväinen!! Anteeksi avautuminen, mutta v*tt*a niin paljon tuollainen toiminta!
Saako näin oikeasti tehdä/mainostaa? joku roti...

35

4442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leuanveto

Ok,no gym42 on se kamppailuakatemia mikä kai kuuluu siihen hintaan.Tosin kuuleman mukaan sielä harjoituksia perutaan miten sattuu ja ohjaajat sanoo suoraa ettei kiinnosta

• markkinointikouluttaja

Mainoksen ei ole tarkoituskaan olla rehellinen. Mainoksen on perimmäinen tarkoitus on kuset... saada asiakas tekemään ostopäätös.

• HarvinaistaSavonlinnassa

Kuluttaja saa olla kyllä tarkkana näissä asioissa nykyään. Savonlinna on onneksi sen verran pieni paikka, että tuollaiset kuse.. harhaanjohtavat firmat tulee kaikkien tietoon jossain vaiheessa. Hienoa että kirjoitit tästä. Ihan piti googlettaa mitä laki sanoo tuollaisesta markkinoinnista:
        Superlatiivi-ilmaisujen käyttämisellä markkinoinnissa pyritään omaa tuotetta vertailemaan kilpailijoiden kanssa. Superlatiiveja, kuten esimerkiksi ”markkinoiden ympäristöystävällisin”, voi käyttää vain silloin, kun väitteestä on näyttöä. On myös eri asia sanoa ”X paikkakunnan paras kenkäkauppa” kuin ”X paikkakunnan edullisin kenkäkauppa”.

Paras-sanaa voi pitää kaupallisena kehumisena, mikä ei edellytä näyttöä. Paikkakunnan edullisin kenkäkauppa on tosiasiaväite, joka kertoo rajatun maantieteellisen ja tuotealueen hintatason edullisuudesta. Väite pitää pystyä näyttämään toteen esimerkiksi luotettavalla hintavertailulla.

• ProvoVaiMainostaja

Onpa erikoista miten ihmiset kokevat samat paikat noin eri tavalla. Gym42:sta ei ole kokemusta, mutta Kristalli Sportista ja EasyFitistä sitäkin enemmän. Kristalli Sport on ylihintainen ja jotenkin ärsyttävän pinnallinen. KristalliSport on selfiekuntoilijoiden suosima. EasyFit on muuten hyvä ja edullinen, mutta paikkana vähän "tylsä".
      EasyFit näyttäisi ainakin Savonlinnassa olevan profiloitumassa naisten saliksi, mikä on iso miinus. Meneekö LadyLinella huonosti, vai mistä lie kysymys?

...Onko aloittaja provo vai mainostaja?

• ladyjumppaaja

Easyfitillä käy sen takia paljon naisia kun Lady Linen jäsenet voi käydä myös siellä. Ladyn jäsenenä tykkään käyttää easyn virtuaaleja. Gym42sen sali on tosi hyvä ja pääsen Ladynä sinnekkiin. Ladyllä ryhmäliikunta ,rentous ja tilat huiput.

• ladyjumppaajalle
        ladyjumppaaja kirjoitti:

Easyfitillä käy sen takia paljon naisia kun Lady Linen jäsenet voi käydä myös siellä. Ladyn jäsenenä tykkään käyttää easyn virtuaaleja. Gym42sen sali on tosi hyvä ja pääsen Ladynä sinnekkiin. Ladyllä ryhmäliikunta ,rentous ja tilat huiput.

Ongelma on naisten miehistä eroava treenikulttuuri. Naiset treenaavat usein bestiksensä kanssa pareittain ja varaavat laitteet pitkäksi aikaa.
        EasyFitissä näyttää olevan "naiset ensin"-käytäntö, joka ei ole enää tätä päivää.
        Poikkeuksia toki on naisissakin, mutta nuorissa naisissa näyttäisi olevan eniten itsekkyyttä ja toisten huomiotta jättämistä.

Vanhoja miehiä nuoret naiset eivät edes tervehdi. En tiedä kertooko se enemmän naisista vai vanhoista miehistä.

• superfitpissis

Siis hei niinqu miuta ainakaan ei kiinnosta mitkään kalkkikset. Jos edes katsot wanhaa ukkoa, niin se melko varmasti aina luulee niinqu että haluat naida.

• läski-piffif
        superfitpissis kirjoitti:

Siis hei niinqu miuta ainakaan ei kiinnosta mitkään kalkkikset. Jos edes katsot wanhaa ukkoa, niin se melko varmasti aina luulee niinqu että haluat naida.

Ihqui noi niinqu noi tatska maahanmuuttajat niinqu, varsinki tummat jangerikundit on siis ihan sikasiistei. Tiiätsie mitä mie niinqu tarkotan niinqu?

• Antibiootti-Antti

Hieno mainospuhe aloittajalta. Kristalli Sportin asenne oli alusta asti se että yhyy tää ei oo mikään bodaussali missä treenataan kovaa vaan kyllä se pikajuoksu ja kilon kahvakuulan heiluttelu on se ainut oikea tapa suorittaa. Vetää risukäsiä kiekkopoikia ja pelokkaita kuntoilijoita puoleensa jotka harrastavat kuukauden tai kaksi ja into lopahtaa. Gymillä on meininki kohdallaan ja asiakkaat reenaa tosissaan kuukaudesta toiseen vaikka jossain muualla olisikin korkeammat tilat ja parempi ilmanvaihto :D niin se bisnes pyörii.

• kellarisalinmies

Minä kun luulin että pikajuoksijat juuri ei ole niitä risukäsiä. Vai onko anttipoijalla isommat haukat kuin Justin Gatlinilla tai leveämmät olkapäät kuin David Oliverilla? Minulla ei.

• Hokkanen

Nyt oli AntibioottiAntti kyse ryhmäliikuntatunneista ei siitä treenaatko sinä tai kaverisi kovaa salilla. Kuulun itse tuohon luokittelemaasi risukäsi osastoon, mutta ei minulle ole mainostettu, että pitäisi olla pikajuoksia ja heilutella kilon kuulaa. Toki näihin saa tarkkaa opastusta , jos näin haluaa.
      Eikös se ole kaikkien etu, että salit profiloituu enkä esim. minä ole 300kg mavesi tiellä ja toisin päin :)

On hienoa, että näin pienessä ja kuolevassa kaupungissa on näin mahtavia saleja. Tukekaa ihmiset paikallista elkää rahan ahneita ketjuja!

• tanhuvaarankundi

Rumasti mainostettu KristalliShortsin ryhmäliikunta. Ottaa myssyyn tuo ikuinen kilpailijoitten dissaaminen. Ketjuyrittämisessä ei mitää huonoo. Paikallisia yrittäjiä neki. Kaks yksityistä salia, joista toinen kovan luokan Sali ja toinen dissaa muita ryhmäliikunnalla. EasyFitistä ei kokemusta. Rumaa hommaa.

• Gym_on_hyvä

ja vaikka siellä käy koviakin karjuja treenaamassa, minua se ei häiritse yhtään. Suurimmaksi osaksi aivan mukavia äijiä joiden kanssa pitää tietenkin ensiksi tulla tutuksi ennenkuin alkaa juttu irtoamaan. Minusta siellä on ihan rento tunnelma ja taatusti paras paikka jos haluaa nostaa kuntoaan saliharjoittelulla.

• märkäpipari83

Totta kamppailakatemia vähän pettymys
      Treenejä perutaan ja mitään suunnitelmaa ei tunnu olevan
      Ohjaajat keksii paikan päällä mitä tänään treenataan
      nyyh

• muulipappa

Eikait tuo nuorimies joka kirjoittaa Ole yrittäjien puheenjohtaja

• omalehmäköojassa

Mielenkiintoinen aloitus. Itse lataan salikorttini kerran kuussa Gymillä ja aika selkeästi ensimmäisenä respan tiskillä on läjäpäin ryhmäliikuntakakalentereita, mitä myös saa kotiin suoraan mukaan katseltavaksi. Jos siitä et osaa ryhmäliikunnan sisältöä päätellä ja puhiset jälkikäteen kiukusta "vääränlaisen mainonnan takia" niin eiköhän se vika ole ihan omassa päässä. Itse käytän sekä kuntosallia että ryhmäliikuntaa ja tyytyväisempi en voisi olla. Toki jokaisella on oma käsitys parhaasta, jos haluaa suurimman osan tunneista lesmillsiä missä ohjaaja ei saa edes henk. koht neuvoa asiakasta niin go ahead. Itse tykkään enemmän ohjaajan itsesuunnittelemista tunneista, missä saa väärintehtyihin liikkeisiin heti korjauksen tekniikkaan. Näitä esim. Gym42 erioten suosii. Jännä että heti ylistit Kristalli Sportia, näinköhän aloittaja tosiaan on ulkopaikkakunnalta opiskelemaan muuttanut ;) itselläni ei Kristallia vastaan mitään ole, pidän vain tästä maanläheisestä ja kotoisasta Gymistä enemmän. :) Tapansa kullakin, toivottavasti annoit palautteen myös suoraan Gymille etkä vain julkista haukkumista internetin ihmeellisessä maailmassa.

• sapkojunnuisi

Allekirjoitan tämän. Oma lehmä ojassa ja vahvasti. Surullista, että näin naurettavilla aloituksilla markkinoidaan Suomen surkeimmassa foorumissa ja samalla mustamaalataan kilpailevaa salia ku ei muuten saada oletettuja nauloja arkkuun. Ei ole ensimmäine kerta markkinoinin saralla kun KristalliSport syyllistyy toista alentavaan tempuiluun. Eikä varmasti viimenen.
        Treenaan "Gymillä". Se on mestareiden ja kaikkien omaksi ottama kotoisa sali.
        Sapkon kannattajana menestyksen vuoksi suosittelen seuraa vaihtamaan sponsoria -ja eritoten salia.

• vierailevatähti

Tässä pikainen puolueeton tsekkaus melkosen mukavasti, mut tavotteellisesti treenaavalta jäpikältä. 42:n sali loistava. Ryhmäliikunta , ckcn osalta check. Ohjaajan aidosti coutsaamat tunnit, parasta.
        Easyfitin muutaman kerran vierailijakortin pyörittäneenä, salilla on pari huippulaitetta mut ruuhkaa, laitteet ja tangot varattuna jatkuvasti. Ei tästä syystä tavoitteellisesti treenaavan paikka vaikka halpa. Halpa. Nojailioitten, laitteita varaavien ja tyttöjen trendiselfie-paikka vaikka tästä Kristallia syytettiin. Kristallin sali tosi hyvä vaikkakin kohtalaisen pieni ja suppea jos sattuu enemmän populaa salille samaan aikaan. Hyvä meininki ja treenattu olo Kristallista poistumisen jälkeen.
        Kuntosalin osalta pointsit Gymille ja Juhalle.
        Kristallin vastaanottoon erityiset plussat

• rekryä_pukkaa

oikeasti otit jäsenyyden ja et edes kattonut ryhmäliikuntakalenteria, verrannut mihinkään? Onpa siellä joku myyntitykki-tyttö kassalla, ei voi muuta sanoa.

• napatanssiako

näin koville on mennyt kilpailu siis savonlinnassa? Tässäkö oli vastaisku kilpailijan uudelle tankoilu-lanseeraukselle?

• Savorulesi

Minulla on oma kuntosali. Sen nimi on Hikinen Vulva. Eihän tuo maksanu kun 85.000€ mutta se on mulle pikkuraha.
      Yks hämeenukko mulle aikoinaan tarjos tytärtään ja sano että mulla menee tollanen pikkuraha eli 85.000€ jo tyttären nenäliinoihin. Minä sanoin siihen jotta jos tyttäres on tollanen itkupilli ni unoha koko juttu.

• PuskaPissiRadio

Ompahan siinä kyllä taas kunnon mainos, ei maksettu, vaan itse kirjoitettu.

• Kävijänyt

Paskaa, paskaa, paskaa ja paskaa. 24 on paras.

• tohtoritolosensteroidit

Sanskin monttu on paras Savonlinnan paras sali. Period.

• Voimoo

Räsäsen Kallen sali Nätkillä. Kaupungin edullisin. siellä voima jyllää ja kaikki ne jokka ei pelekää kovvaa reeniä on tervetulleita. Parempi kun jyry. Sielä risukäistäkii tehhää mies eikä mikkään lesmilssin vemputtaja.

• Lyhyessävirsikaunis

Ei ole Jyryn voittanutta.

• Heikki8x

savonlinnalaisten yrittäjien väliselle maineelle? täh välin maine?

• MediatoimistoKokusee

Yrittäjän pitäs ehkä vaihtaa mainostoimistoa, kun tälläistä neuvoovat tekemään.. mikä lie käytössä :) ja nyt tarkoitan yrittäjää joka kirjoitta tämän artikkelisarjan ensimmäisen treadin

• HappoSetä

tarkoitit varmaan ensimmäisen viestin treadiin.. ei ole hirveän vaikea arvata kyllä toimistoa.

• Luottamuspulassa

Entä mitä ootte mieltä personal trainerin tarjonnasta? Minuu vituttaa huolella kun ei kunnolla infota mikä koulutuspohja kyseisillä nimikettä käyttävillä on. Pt nimikkeiden käyttö on villilänsi. Käyt tyyliin kirjekurssin ja sen jälkeen oot personal trainerin ja laskutat asiakkailta kauheet summat "ammattitaidosta". Mistä näistä tietää kuka on oikeasti asiantunteva?

• usein-väkisin-tuputetaan

• Bisnesisbisnes

Juttu on näin että kauppa perustuu petokseen, ei se ole tyhmä joka myy!

• koviahuhuja

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      134
      3060
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      7
      1630
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1354
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1041
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1022
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      954
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      897
    Aihe