Hei
Onlen 12v. Poika ja tartteen apuu kun siis en ole varma yhestä asiasta. Kun oon kuullu että kutosluokalla terkkari kourii kasseja kun on tarkastus ja en tiiä onko sitä nykyää muttä ennen on ollu jos joku vois auttaa ni ois kiva.
Kuumotus terkkarin suhteen
7
105
Vastaukset
ei kouri. olen nyt itse ammattikoulussa ja ei ylä eikä ala asteen aikana terkkari kertaakaan koskenut kiveksiin.
- Normaali.asia
Ei sitä tarvi jännittää, mieslääkäri tsekkaa että kyrpä toimii ja pyöräyttää sitä suussa. Varmasti vastenmielinen juttu lekurillekin mutta tehtävä se on.
- intissäkatottiin
Ei kukaan kouri eikä ime tai runkkaa, terkkari tai lekuri tarkistaa onko kivekset laskeutunut ja intissä kokeiltiin kans. Voi olla ettei joka koulussa tehdä sitä. Mutta ei ole pakko kikkeliä näyttää jos ei halua sitä, kun olet vielä alaikäinen, luulen että intissä taitaa olla vähä pakko se, koska olet silloin täysi-ikäinen ja sinun terveystietoja tarvitaan. Minulle mieslääkäri sanoi intissä housut alas ja molemmin käsin kokeili kivekset se oli ohi muutamassa sekunnissa.
- 04-boe
Tollanen oli mullakin vuosi sitten, vitosella??
Ja urbaanilegendat kertoi, että naispuolinen terkkari hipelöi munaa, ja jotkut terkkarilla käyneetkin väittivät, että se on totta. Oma sukunimeni tulee aakkosjärjestyksessä verrattain myöhään, joten terveystarkastuskin tuli myöhään, ja mietin, onko näin?
Ja ei, se vaan katto sen munan nopeasti. En muista enää syytä.s - Terveystarkastaja_Leena
Joo ite ku kävin 6lk terkkarilla ni kylhä se vähä putkee tarkistaa venyttää vähän pussei mut ei se satu ky ei se kovaa venytä. Vetää maksimissaa esinahkaa taakkepäi jne. Ei se paha oo.
- terveysalanammattilainen
6lk terkkarissa mulla kokeili kivekset, joka tehdään sen takia, että huomataan mahdollinen koko ero, joka voisi olla merkkinä syövästä. Ylä-asteella tarkisti kivekset ja varmisti esinahan liikkuvuuden. Siinä kaikki.
Relax ei sinua kukaan kouri. Paikat saatetaan tarkistaa, mutta se tehdään vaan siksi, että mahdollisiin ongelmiin pystyttäisiin reagoimaan ajoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan433660- 1622741
- 1552082
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l161749Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.451552- 1181485
Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2771397Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y2371308Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde91268Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on691254