Puolivuotias Robo-tyttömme etsii uutta kotia.
Rasti on arka luonteeltaan, mutta energinen.
Rasti annetaan sen vuoksi pois, että kissamme ovat valinneet juuri Rastin häkin hyökkäyksien kohteeksi (muista hamstereistamme eivät ole koskaan edes välittäneet) eikä Rasti uskalla sen vuoksi kunnolla liikkua dunassaan.
Emme pysty pitämään dunaa missään muussa huoneessa, joten uusi koti olisi Rastille parasta.
Rastin mukana tulee kaikki mitä hänellä nyt on käytössään, eli "maailmanpyörä", juomapullo, pesäkoppa, ruokakuppi sekä tietysti itse duna.
Duna on Ferplastin mini duna hamster.
Edellytys Rastin luovutukselle on, että uusi omistaja on kykenevä hoitamaan vilkasta tyttöämme sekä, että Rasti saisi tulevaisuudessakin hyvälaatuista ruokaa (esim.Supa Hamster). Tuo ruoka ei ole sen kallimpaa kuin muukaan hamsterin ruoka.
[email protected]
Annetaan Venäjänkääpiöhamsteri Roborovski - naaras
6
596
Vastaukset
- Kati
Mailasin sinulle, toivottavasti sait sen.
- Cassu
Missä päin hamsu on tällä hetkellä?
- Nimetön
Raumalla
- hamstraaja
Joko hamsteri on saanu kodin? Olisin kiinnostunut, olen myös itse Raumalta!
- Roborovki!
Hei! Olisin 12v tyttö, ja kiinnostunut kääpsähampuista ( joka yrittää suostutella vanhempiaan hankkimaan kääpiöhamsterin ), Ja mä niin oon ekalla silmäyksellä ihastunu just ROBOROVSKEIHIN! Niin et jos saan vainhemmilta luvan, niin jos ei oo viä käyty hakemas, niin oisko mahd. et täältä Sastamalasta päin tämä tyttö voisi ehk. tulla hakeen... Ja terkkuin kääpsyilles, kisuilles ja muille lemmikeilles yms. Moido, jutellaan myöhemmin!
- Kääpiöhamu
Haloo!
Ilmoitus on vuodelta 2005 ja nyt elämme vuotta 2011, joten tuo kääpiöhamsteri on kuollut jo ajat sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053161Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803