Sanokaa nyt olenko liian tiukka, kun pidän ysille menevälle pojalle kotiintuloaikana klo 19. Tavarat lentää, haistattelua kuuluu ym mukavaa, mutta periksi en anna. Kaikki muut saavat kuulema olla pidempään...joopa joo...vanha virsi =)
15v kotiintuloaika
14
129
Vastaukset
Ainakin olet surkea provoileva trolli.
Huomasitko muuten, mitä jokunen päivä sitten uutisoitiin trollaajien psykologisista ominaisuuksista ja diagnooseista?- murkkupurkunäiti
En huomannut, kerro ihmeessä! Etsin itseäni ja tämä auttaisi varmasti.
- Isäpäättää
poikien kotiintuloajan; siihen ei ole äideille/ yksinhuoltajaruikuilla ja sairailla viranomaisilla
sanan sijaa.. - ryeryery
Isäpäättää kirjoitti:
poikien kotiintuloajan; siihen ei ole äideille/ yksinhuoltajaruikuilla ja sairailla viranomaisilla
sanan sijaa..Haista vittu. Miehenä törmään joskus näihin perheenpäihin, jotka unohtaa ettei ne ole himassaan, jossa ne on tottuneet olemaan just tommosessa puolijumalan asemassa. Wannabe-alfaurokset luulee olevansa jotain. Junttikalju vaan kiiltää ja pelleparta väpättää. Vitun urpo säkin.
- KuriSeOllaPitää
Ei se kato mitää: meillä on 18 v. pojalle kello 18.00. Oli vähän kapiaiset ihmeissään kun ei päässy jäämään intiin ennä 18.00 jälkeen.
- samaaika
Meillä 15 v. tytöllä sama kotiintuloaika, jos seuraavana päivänä koulua. Pe-la sovitaan erikseen.
- Ppä
Olet.
- Rakastavaäitimuori22
Joo itsen pidän lasteni kotiintuloaikana klo 14 ja jos on koulua yms niin voin poiketa 17:10 mutta se on sitten heti sen jälkeen kotiin ja pannuhuoneeseen opiskelemaan lapseni ovat 27v poika ja 21v tyttö
- Eijumaweli
Äly hoi älä jätä. Ite 13v ja kotiintuloaika viikonloppusin ja arkisin 21-21:30
- 91021
Meillä 14vuotiaalla on kotiintuloaika 22-23
- nyt33v
Heh. Ei mulla kyllä ollu mitään kotiin tulo aikoja enää yläasteella...
Minun kotiintuloaikani on 17.00, Soitan äidille joka 15 min. että kaikki on kunnossa. Jos myöhästyn yhtään joudun häkkiin.
- sssss2
mitä helvetin järkeä siinä on soittaa joka 15 min äitille et kaikki on ok? kyllä sulla taitaa olla aika ylihuolehtivainen äiti.
- Ootliiantiukka
Oon ite 12:vielä ja kotiinytuloaika on 21.00
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan433660- 1622741
- 1552082
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l161749Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.451552- 1181485
Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2771397Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y2371308Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde91268Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on691254