Profeetta 2

Profeetta 2

Jatkoa 17.9.2016 kirjoitukseen Profeetta.

Profeetta ei ollut uskoa silmiään. Kun valo lisääntyi, hän näki selvästi, missä hän oli ollut.

Profeetta oli luullut olleensa jossakin tiettömässä erämaassa Jumalan selän takana, paikassa, jonne ei ole osoitetta ja josta ei pääse minnekään. Täydellisessä umpikujassa.

Mutta nyt profeetta oli hämmästyksestä suunniltaan, kun hän tajusi, että hänen ympärillään ollut pimeys olikin johtunut siitä, että hän oli ollut kaiken aikaa Jumalan käden alla piilossa. Jumalan iso koura oli peittänyt hänet varjoon – pois ihmisten silmistä, pois maailman melusta – pois kaikesta.

”Minähän olenkin ollut koko ajan hyvin lähellä Jumalaa, vaikka luulin olevani kaukana”, profeetta pohdiskeli vieläkin ällistyksissään asian saamasta äkillisestä käänteestä.

Kun profeetta sitten katsoi ympärilleen, hän lähes säikähti, koska hän huomasi, että hän ei ollutkaan yksin. Siltä oli kyllä tuntunut jo vuosien ajan. Mutta nyt hän näki kaikkialla tuhansittain profeettoja, jotka tähyilivät muita profeettoja ihmeissään, että oli ollut muitakin samanlaisessa pimeydessä ja koetuksessa, mutta he eivät vain olleet tienneet sitä.

Silloin kuului majesteettinen ääni: ”Te minun profeettani, te saatte olla minun suunani tälle viimeiselle sukupolvelle. Minä olen valmistanut teitä kovassa koulussa, jotta teistä tulisi lujia, uskollisia ja periksi antamattomia. Teitä on hiottu myös sitä varten, että te ette ota itsellenne mitään kunniaa, vaan annatte kaiken kunnian minulle. Teidän oma voimanne on otettu pois, että te ette luottaisi itseenne ja ihmisiin, vaan ainoastaan minuun.”

Jumala jatkoi: ”Nyt minä lähetän teidät maailman kansojen ja myös niiden johtajien luo. Teidän tulee kertoa heille se sanoma, jonka minä annan teille. Älkää puhuko omianne. Välittäkää vain minun viestini.”

Profeetat nyökkäilivät Jumalan suuntaan. He olivat ymmärtäneet. He ovat Korkeimman Jumalan palvelijoita. Millään muulla ei ole mitään merkitystä. Ei silläkään, että he tiesivät, että osa heistä tulee vangituksi ja osa tapetuksi, koska se on ollut aina Jumalan profeettojen osa.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aihettakysyä

      Milloin kävit viimeksi terveystarkastuksessa?

      • 14.9.2016.


      • Erikoistumislinja

        Ehkäpä oli väärä lääkäri kysymyksessä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1641
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1263
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1244
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1156
    Aihe