Vaimo tykkää minun alistamisesta.....hän pukeutuu mustiin korkeakorkoisiin nahkasaapikkaisiin ,nahkaisiin bdsm valjaisiin jossa nahkaremmit menee molemminpuolin pillua ja rinnat jää nahkaremmien ulkopuolelle ,päässään hänellä on silkkihuppu jossa on silmien ja suunreijät, minulle kaulapanta ja tiukka nahkainen kalukukkaro ,joudun konttaamaan ja nuolemaan saappaita ,pyllyä ,vatsaa ,reisiä ja jos en tee hänen mielikseen tulee sivallus ratsupiiskasta pakaroille tai kengänkorko painuu rintaan,pakaraan tai poskeen ,sitten saatatan saada tyydyttää hänet nuolemalla ja hän antaa minulle käsihoidon, illemmalla sitten rakastellaan normaalisti. Tämä tarina on tosi ja ihana.
Ankara vaimo.
Koiranasema
1
185
Vastaukset
Minä tykkää että se kuullosta hyvältä tuo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624