Kävit sitten mies...

Sielunnainen

..hypäyttämässä sydämeni kurkkuun tänään :) Milloin me voitais törmätä ihan kahdestaan? Tää leikki on kestänyt liian monta vuotta jo..

15

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskopoisvaan

      :) vielä me tavataan

    • käviskömaanantai

      vaikko tiistai?

      • Sielunnainen

        mieluiten maanantai ja tiistai :D


    • sinäkaisen

      päätät koska tavataan ..
      minulla ei ole siihen osaa eikä arpaa.

      • eimuutasanottavaa

        Mikä tossu.


    • Törmäilyä

      Missä odotat?

      • Sielunnainen

        Pohjois-Pohjanmaalla odotan :)


      • Jaresitäjaretätä

        No nyt alko korvia kuumottaan ;)


      • Sielunnainen

        Niinkös? :) Jos tuo sinun nimimerkissäsi oleva nimi viittaa sinuun jotenkin, et taida olla hän ...


    • sydämenhyppyyttäjä

      Olisi tosiaan joskus jännä jossain törmätä ihan kaksistaan. Selvästi on sähköä välillämme.

      • Sielunnainen

        Aivan hurjasti sähköä, kipinää ja kaikkea on... Ja minä yritän aina parhaani peitellä sitä, olla niinkuin ei oliskaan...


      • sydämenhyppyyttäjä

        Epäreiluahan se on kun minä pystyn yllättämään sinut, mutta sinä et minua. Mutta näillä mennään.


      • Sielunnainen

        Totta. Mutta ei minua haittaa, saisit yllättää vaikka joka päivä :) Pidän siitä tunteesta mitä näkemisesi aiheuttaa, se on kuin mahtava elämänvoima joka saa minut eloon taas <3


      • sydämenhyppyyttäjä

        Ehkä me tällä viikolla taas nähdään vielä.


    • HaluaisinSinut

      Ihana niinkuin olisin itse kirjoittanut tämän ja nainen minäkin. Se ero vaan että minut tämä ihana mies sai sekaisin viime perjantaina viimeksi.. useammin haluaisin häntä nähdä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1955
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      139
      1430
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe