Satoja rikollisia kiinni Hua Hinissä ja vielä väitetty turvalliseksi pikkukaupungiksi. Kahden viikon aikan lähes 300 pidätystä!!!!!!
Kasvojenpesu vain aivan liian myöhään, moni jo muuttanut pois tai perunut ensi talven matkansa.
Kuka viihtyy kaupungissa jossa jatkuva pelko päällä.
http://www.pattayamail.com/thailandnews/hua-hin-intensifies-criminal-clampdown-149209
satoja rikollisia kiinni Hua Hinissä
88
316
Vastaukset
- onneksitotuuttaasioihin
Hienoa, saada lukea vihdoinkin, edes vähän totuutta, mitä Hua Hinissä todellisuudessa tapahtuu ja kuinka rikollinen kaupunki onkaan.
Täällähän valitettavasti, etenkin eräs henkilö jatkuvasti kaunistelee Hua Hiniä, eri nimimerkeillään. - 656546456456
Hienoa että poliisi toimii, muistuttaneen että pattayalla otettiin yhden viikonlopun aikana vuoden vaihteessa kiinni hieman vajaa 20.000 rikollista, joista 5000 oli kansainvälinen etsintäkuulutus päällä, loppuraportissa poliisikomentaja toteaa että suuri osa rikollisista on edelleenkin saavuttamattomissa, poliisin tehovalvonnasta huolimatta, edellämainituun vedoten totean että hua hin on turvallisuuden kehto pattayaan verrattuna.
Tuo vuodenvaihteen uutiset löytyvät usean uutistoimiston sivustoilta.- MissäTodisteetLerppa
Laita linkkiä missä nuo Pattayan muka pidätykset näkyvät. Numero idiootti taas kamoissaan nähnyt tai ymmärtänyt väärin, tyhmä kun on.
Elät harhojen maailmassa Lerppa - 656546456456
Googlaa poju, googlaa crime pattaya vuoden vaihteessa taisi olla 22 PV joulukuuta... Jos oikein muistan... Reppana lisäksi asia löytyy myös täältä palstalta.
- LerppaJauhaaPaskaa
656546456456 kirjoitti:
Googlaa poju, googlaa crime pattaya vuoden vaihteessa taisi olla 22 PV joulukuuta... Jos oikein muistan... Reppana lisäksi asia löytyy myös täältä palstalta.
Valehtelet persläpi.
- HuaHinpikkukaupunki
656546456456 kirjoitti:
Hua Hin asiat Hua Hin palstalle. Pattayalla oma palsta. Kaksi täysin erikokoista kaupunkia asukasmäärältään eivät ole vertailu kelpoisia keskenään.
- 6587567654
Resuperse valehtelijan ovat muualla kuin täällä, onhan pattaya maailman vaarallisin lomakohde ja taitaa olla vielä halvinkin, siksi sinulla on varaa mennä sinne, reppana
- GlobetrotterManyYear
6587567654 kirjoitti:
Resuperse valehtelijan ovat muualla kuin täällä, onhan pattaya maailman vaarallisin lomakohde ja taitaa olla vielä halvinkin, siksi sinulla on varaa mennä sinne, reppana
Vähän tämä numerohullu on matkustellut maailmalla kun luulee Thaimaan tai Pattayan olevan halvin ja vaarallisin kohde maailmassa. Intia on esimerkiksi huomattavasti edullisempi kuin myös vaarallisempi. Taitaa numerohullu olla persaukinen, tyhmyyden lisäksi.
- 656546456456
No miksi et mene resuperse Intiaan, sinne miljardin ihmisen joukoon....
- GlobetrotterManyYears
656546456456 kirjoitti:
No miksi et mene resuperse Intiaan, sinne miljardin ihmisen joukoon....
Kerta riitti, niinkuin Hua Hinkin. Miksi mennä huonoksi todettuun kohteeseen uudelleen.
Myös Filippiinit edullisempi kuin Thaimaa samoin kuin Indonesia, näihin maihin menen uudelleen, yhdistän ne Thaimaan matkoihin. - jokoriitti
GlobetrotterManyYears kirjoitti:
Kerta riitti, niinkuin Hua Hinkin. Miksi mennä huonoksi todettuun kohteeseen uudelleen.
Myös Filippiinit edullisempi kuin Thaimaa samoin kuin Indonesia, näihin maihin menen uudelleen, yhdistän ne Thaimaan matkoihin.Aikooko nimim Globetrotters tällä kertaa viedä koko sukunsa pois Hua Hinistä?
Oliko tämä jo 105. kerta, kun sinulle "kerta riitti"? - 656546456456
Varsinaisesti mikään noista kertomistasi ei pidä paikkansa laatumedia on jo arvioinut että bangkok oli maailman kolmanneksi halvin kohde matkustaa, jokainen tietää että pattaya joka ei kirjoituksessa saanut sijaa, paljon matkustavat tietää että pattaya on huomattavasti halvempi kuin Bangkok, joten pattaya pitää olla silloin ennen bangkokkia, eli pattaya joka tapauksessa kuuluu maailman halvempiin kohteisiin, http://www.iltasanomat.fi/matkat/art-2000001176041.html
Lisäksi se on ainoa kohde maailmassa ja tietynlaiset voivat harrastaa toimiaan... - nnMMnn
656546456456 kirjoitti:
Varsinaisesti mikään noista kertomistasi ei pidä paikkansa laatumedia on jo arvioinut että bangkok oli maailman kolmanneksi halvin kohde matkustaa, jokainen tietää että pattaya joka ei kirjoituksessa saanut sijaa, paljon matkustavat tietää että pattaya on huomattavasti halvempi kuin Bangkok, joten pattaya pitää olla silloin ennen bangkokkia, eli pattaya joka tapauksessa kuuluu maailman halvempiin kohteisiin, http://www.iltasanomat.fi/matkat/art-2000001176041.html
Lisäksi se on ainoa kohde maailmassa ja tietynlaiset voivat harrastaa toimiaan...656546456456 Bangkokissa olleessaan otti hotellin Nana alueelta ja käy Pattayalla 2-4 krt vuodessa. Taitaa kaveri itse olla niitä jotka harrastavat sitä tietynlaista toimintaa. Asuuhan hän myös tietynlaisesta toiminnasta kuuluisasta Hua Hinissä.
- 654767567657
nnMMnn kirjoitti:
656546456456 Bangkokissa olleessaan otti hotellin Nana alueelta ja käy Pattayalla 2-4 krt vuodessa. Taitaa kaveri itse olla niitä jotka harrastavat sitä tietynlaista toimintaa. Asuuhan hän myös tietynlaisesta toiminnasta kuuluisasta Hua Hinissä.
Resuperse minun ei tarvitse harrastaa sellaisia, en kuulu niin sanotusti joukkoon, menen taas marraskuussa pariksi viikoksi pattayalle kun tuttu pariskunta tulee suomesta sinne, älä ole huolissasi menemme myös hua hiniin... kotikaupunkiini... reppana.
- 654767567657
Resuperse, jäi hieman epäselväksi mitä tarkoitat,"Asuuhan hän myös tietynlaisesta toiminnasta kuuluisasta Hua Hinissä." siis missä mielessä kuuluisa ettei vaan ainoastaan sinun mielestä, ja se mieli on niin sekaisin... kun vain voi... reppana...
- nnMMnn
654767567657 kirjoitti:
Resuperse minun ei tarvitse harrastaa sellaisia, en kuulu niin sanotusti joukkoon, menen taas marraskuussa pariksi viikoksi pattayalle kun tuttu pariskunta tulee suomesta sinne, älä ole huolissasi menemme myös hua hiniin... kotikaupunkiini... reppana.
Tietynlaista toimintaa harrastamaan? Menet yksin, jääkö vaimosi Hua Hiniin. Kirjoitat aina yksikkö muodossa vaimosi kiireinen thai, joka tuo leivän pöytään.
- Asiakkaitariittää
nnMMnn kirjoitti:
Tietynlaista toimintaa harrastamaan? Menet yksin, jääkö vaimosi Hua Hiniin. Kirjoitat aina yksikkö muodossa vaimosi kiireinen thai, joka tuo leivän pöytään.
Lerpan vaimolla on Hua Hinissä haarakonttori, asiakkaat ovat intialaiset ja arabit sekä muu alempi luokka.
- 654767567657
mihin unohdit resuperseet ne on vielä intialaisia ja arabeja alempia, ei juuri se luokka mihin sinä kuulut, reppana.
- 656546456456
nnMMnn kirjoitti:
Resuperse vaimoni on ollut pääosin kotona, ja suomessa pari vuotta työelämässä, eläkettäkin on kertynyt hieman, mutta ei paljoa... Olemme olleet jo niin kauan naimisissa että hän perii eläkkeeni kun minusta aika jättää, miten sinulla yhteiskunta hoitaa toimeentulosi ja asuntosi reppana, vai oletko varakas viriili alfauros, tai jopa sijoitus johtaja, joka uhkasi ostaa Hiekkaharjun ja lähettää sen Thaimaahan, olet sinä säälittävä reppana.😂
- HuaHinVaarallinen
654767567657 kirjoitti:
mihin unohdit resuperseet ne on vielä intialaisia ja arabeja alempia, ei juuri se luokka mihin sinä kuulut, reppana.
Sinähän se tiedät vaimosi asiakkaiden taustat, persläpi.
On se kumma miten taas yrität viedä aloituksessa Hua Hinissä ilmenneet rikollisista toiminnoista lehdissä kirjoitetut totuudet muihin aiheisiin. Lapsellista myös puolustella Hua Hinin kasvavaa rikollisuutta vertaamalla Hua Hiniä asukasmäärältään huomattavasti suurempaan kaupunkiin. Tapahtuuhan Seinäjoella huomattavasti vähemmän rikollisuutta kuin Pariisissa.
Hua Hinissä siis kahden viikon aikana otettu kiinni 67 henkilöä räjähde ja ampuma-aseita kätkeneitä rikollisia ja 120 huumausaineisiin liittyvää rikollista sekä 45 henkilöä pidätetty uhkapeli ja alkoholilain rikkomuksista. Hua Hin ei siis ole mikään rauhan tyyssija vaan Hua Hin pinnan alla kytee suurrikollisuutta. Siitä hyvä esimerkki kuukausi sitten tapahtuneet terroristi pommitukset jossa kuolonuhreilta ei voinut välttyä. Ei tuollaista Hua Hinissä tapahtynut noin 10 vuotta sitten mutta nykyään arkipäivää. Thaimaassa on paljon rauhallisempia kohteita ilman räikeää ilotyttö-ja huumekauppaa mitkä Hua Hinissä nykyään rehoittaa.
Äläkä taas aloita jankuttamaan Pattayasta tämä on Hua Hin palsta - numeroton
654767567657 kirjoitti:
Resuperse, jäi hieman epäselväksi mitä tarkoitat,"Asuuhan hän myös tietynlaisesta toiminnasta kuuluisasta Hua Hinissä." siis missä mielessä kuuluisa ettei vaan ainoastaan sinun mielestä, ja se mieli on niin sekaisin... kun vain voi... reppana...
Ymmärrän että jäi ymmärtämättä itse käyttämäsi sanonta - "tietynlaista toimintaa" kirjoituksen tarkoitus. Onhan se jo usein suomi24 palstalla todettu 654757567657llä on vajaa aivotoiminta. Et näe Hua Hinin mädännäisyyttä, aivosi ei kykene reagoimaan mihinkään negatiiviseen Hua Hinissä.
Taaskin harhaisessa maailmassa kuvittelet toisista kirjoittajista heidän sosiaalisen tilan ja asumistason, kukako siis se säälittävä on? - 656546456456
Resuperse harhat vaan pahenevat, niinkuin olen kirjoittanut hua hin on huomattavasti turvallisempi, puhtaampi ja tervehenkisempi paikka kuin pattaya, ja jopa phuket... Eli jos haluat aloittaa maailman parantamisen sitä ei kannata aloittaa täältä.
- GlobetrotterManyYear
Hua Hin on huomattavasti vaarallisempi kuin Chonburi, Rayong, Si Racha, Kalasin, Udon Thani ja lukuisat muut Thaimaan kaupungit. Phuket on saari ja siellä on monta kaupunkia, silti Phuket townissa rikollisuus on vähempää kuin Hua Hinissä.
- pirjoalahuhta
654767567657 kirjoitti:
Sinä olet pedofiili.Alzheimer potilas saisi se pommi räjähtyy sun kohdalla pääsisit pahasta.
- ArvasinTuon
656546456456 kirjoitti:
Resuperse vaimoni on ollut pääosin kotona, ja suomessa pari vuotta työelämässä, eläkettäkin on kertynyt hieman, mutta ei paljoa... Olemme olleet jo niin kauan naimisissa että hän perii eläkkeeni kun minusta aika jättää, miten sinulla yhteiskunta hoitaa toimeentulosi ja asuntosi reppana, vai oletko varakas viriili alfauros, tai jopa sijoitus johtaja, joka uhkasi ostaa Hiekkaharjun ja lähettää sen Thaimaahan, olet sinä säälittävä reppana.😂
Olet siis niin köyhä että et saanut naista Thaimaastakaan kuin lupaamalla sille lesken eläkkeen... Joopa joo. Tiedän yhden hepun Pattayalta joka teki samoin.
Olet sää Lerppa säälittävä rähjä. - 654767567657
Älä vingu resuperse, rikostilastot on hua hinissä murto-osa vaikka chonburin vastaavaan, onhan pattaya osa chonburia... hua hin on kaupunki että district... muutenkin nuo kirjoituksesi on täyttä satua, reppana... Ensimmäinen lomakode Thaimaassa oli Hua Hin... revi siitä.
- 656546456456
pirjoalahuhta kirjoitti:
Sinä olet pedofiili.Alzheimer potilas saisi se pommi räjähtyy sun kohdalla pääsisit pahasta.
Ja sinä kirjoitustaidoton, pizzanaama... Katso ensin mitä nuo sivistyssanat tarkoittaa resuperse.
- GlobetrotterManyYears
654767567657 kirjoitti:
Älä vingu resuperse, rikostilastot on hua hinissä murto-osa vaikka chonburin vastaavaan, onhan pattaya osa chonburia... hua hin on kaupunki että district... muutenkin nuo kirjoituksesi on täyttä satua, reppana... Ensimmäinen lomakode Thaimaassa oli Hua Hin... revi siitä.
Chonburi on myös kaupunki saman nimisessä provinssissa. Surkea Thaimaan tuntemuksesi tuli jälleen esiin.
Kuka uskoo tilastoihin nykyäivinä? - 656546456456
Resuperse se vaan ei muuta factaa siitä että pattaya on maailman halvin ja vaarallisin turistikohde, jonne yhteiskunnan alasakka ajautuu matkoillaan, johan tuo vajaa 20.000 viikonlopun aikana pidätettyä kertoo, eikä siinä pidätetty kortin pelaajia... Kuten hua hinissä...
- GlobetrotterManyYear
Ota nyt jo tuo Pattaya levy pois päältä. Thaimaan tuntemisesi tullut jo selväksi. Sekin on nolla eli sama mitä itsekin olet nolla. Ethän edes tiennyt Chonburin olevan kaupunki ja olet väittänyt asuneesi Pattayalla. Et siis ole edes tienviittoja nähnyt ajaessasi niillä suunnilla. Päätelmä, ei sulla siis ole sitä autoa eikä myöskään moottoripyörääkään.
Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten, numeromies. - 6587567654
Resuperse päätellä salli minun nauraa, reppana.... Laitappas poika yksi matkakertomus tulemaan...
- GlobetrotterManyYear
6587567654 kirjoitti:
Resuperse päätellä salli minun nauraa, reppana.... Laitappas poika yksi matkakertomus tulemaan...
Hua Hinissä asuin Imperial hotellissa siellä käydessäni vuonna 2014 maaliskuussa. Itse Hua Hinin keskusta on aika pieni ja keskustan ulkopuolella aika vähän asutusta. Tyttökauppaa Hua Hinissä ei päivisin näkynyt mutta klo 18:00 jälkeen meno oli kuin Nana Plazalla Bangkokissa. Hua Hinistä jatkoin mutkan kautta Koh Changille jossa viihdyin 3 viikkoa, Hua Hinissä viikko riitti.Myöhemmin samana vuonna matkustin myös Brasiliaan katsomaan fudiksen MM-kisoja kuukaudeksi kaveriporukan kanssa asuimme yhden ystäväni vanhempien talossa Riossa.
- 6587567654
Resuperse olet aivan oikeassa Hua Hinissä on pienikaupunki, plazalla ja cowboylla on pääosin go-go paikkoja Hua Hinissä ei ensimmäistäkään, lisäksi nanalla on Terminal 21 uudehko ostari, lisäksi vieressä on hooters bangkok... Minä olen viihtynyt Hua Hinissä vuosia.
- GlobetrotterManyYear
6587567654 kirjoitti:
Psst Lerppa olen sinua vanhempi ja kokeneempi.
La vie est faite pour en profiter. - 6587567654
Niin varmaan olet, kokemus on suhteellista... Ja otit huoneen imperalista jonka olemassa oloa en edes tiedä, heikko kartan lukutaito, maailman matkaajalla.
- GlobetrotterManyYear
6587567654 kirjoitti:
Niin varmaan olet, kokemus on suhteellista... Ja otit huoneen imperalista jonka olemassa oloa en edes tiedä, heikko kartan lukutaito, maailman matkaajalla.
http://www.imperialhotels.com/imperialhuahin/default-en.html
Et siis tunne pikkukaupunki Hua Hiniä. Suosittelen muuten palstan lukijoille hotellia. - SelkisLerppaOnResuperse
6587567654 kirjoitti:
Resuperse olet aivan oikeassa Hua Hinissä on pienikaupunki, plazalla ja cowboylla on pääosin go-go paikkoja Hua Hinissä ei ensimmäistäkään, lisäksi nanalla on Terminal 21 uudehko ostari, lisäksi vieressä on hooters bangkok... Minä olen viihtynyt Hua Hinissä vuosia.
Siis goukkareitten vuoksi Lerppa Nanalla ja Pattayalla käy. Lerppa on itse resuperse reppana.
- 654767567657
GlobetrotterManyYear kirjoitti:
http://www.imperialhotels.com/imperialhuahin/default-en.html
Et siis tunne pikkukaupunki Hua Hiniä. Suosittelen muuten palstan lukijoille hotellia.Jessus täällä on ainakin 500 hotellia, ei niitä ole kiinnostusta opetella... Minä en suositelle huono paikka.
- GlobetrotterManyYear
654767567657 kirjoitti:
Jessus täällä on ainakin 500 hotellia, ei niitä ole kiinnostusta opetella... Minä en suositelle huono paikka.
Niinkuin aiemmin kirjoitin en myöskään suosittele Hua Hiniä, olemme siis samaa mieltä, Thaimaassa on mukavempiakin kohteita. Tuo Imperial hotelli oli kyllä ihan ok silloin, en tiedä nykyään.
- khopKhunKhapLerppa
654767567657 kirjoitti:
Jessus täällä on ainakin 500 hotellia, ei niitä ole kiinnostusta opetella... Minä en suositelle huono paikka.
Hotelliahan et voi Lerppa arvostella kun et edes tiedä sitä. Kiitos rehellisyydestä Hua Hin on mielestäsi siis huono kohde.
- HyvinPieniAlue
654767567657 kirjoitti:
Heh heh. Lerppa kirjoitti Hua Hin on kaupunki että district heh heh. District on suomenkielellä alue.
- montanumeroa
HyvinPieniAlue kirjoitti:
Heh heh. Lerppa kirjoitti Hua Hin on kaupunki että district heh heh. District on suomenkielellä alue.
Niinpä tämän 654767567657 englanninkielen osaaminen on aiemminkin todettu surkeaksi. Ymmärtää sanan sieltä ja toisen täältä mutta itse uutisten sisältöä mitä nettilehdistä ja muualta lukee jää vajaaksi. Itse on onneten reppana resuperse joiksi muita solvaa.
- Chonburi
6587567654 kirjoitti:
Saat nauraa, niinhän mieleltään sairaat usein tekevät.
Thaimaata et silti tunne, hyvä esimerkki ettet edes tiedä Chonburin olevan kaupunki. - TurvatonHuaHin
656546456456 kirjoitti:
Resuperse se vaan ei muuta factaa siitä että pattaya on maailman halvin ja vaarallisin turistikohde, jonne yhteiskunnan alasakka ajautuu matkoillaan, johan tuo vajaa 20.000 viikonlopun aikana pidätettyä kertoo, eikä siinä pidätetty kortin pelaajia... Kuten hua hinissä...
Hua Hinissä pidätettiin laittomien aseiden ja pommien, huumausaineiden sekä alkoholi ja laittomien uhkapeleihin osallistuneita lähes 300 henkilöä, siis melkein 8 % Hua Hinin asukkaista pidätettiin kahden viikon aikana. Eihän Hua Hinissä näe nykyään kuin huoria poliiseja ja sotilaita.
- 656546456456
Hua hinissä on liki 80.000 asukasta, resuperse...ja sinun laskelmien mukaan alle 4000... Reppana
- GlobetrotterManyYear
656546456456 kirjoitti:
Hua hinissä on liki 80.000 asukasta, resuperse...ja sinun laskelmien mukaan alle 4000... Reppana
Tässä vuoden 2015 Thaimaan Cityen ja kaupunkien väkiluvut. Lista on aakkosjärjestyksessä, vaikka et osaa kirjottaa 6565456456 oikein niin aakkoset kaiketi osaat. Hua Hin löytyy listasta MUEANG eli kaupungit ylempää löytyvät CITIES eli suurkaupungit. Tämä sivusto kertoo saman kuin Seppo Venetkoski Hua Hinin asukasmääräksi hieman päälle 40000 asukasta.
656546456456 et liioitellut kuin 50% liian suureksi Hua Hinin väkiluvun.
Mutta niinkuin aiemmin kirjoitit Hua Hin on kaupunki että district :)
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_cities_in_Thailand - 656546456456
Resuperse 40.000 asukasta on vuodelta 2006, eli kymmenen vuotta vanha... Tämä kaupunki on kasvanut paljon tuossa kymmenessä vuodessa, lisäksi kaverisi nimi on Pekka Veneskoski, säälittävää räpeltämistä reppana, minä tunnen oikeasti Pekan, sinä selvästi et, resuperse.
- GlobetotterManyYear
656546456456 kirjoitti:
Resuperse 40.000 asukasta on vuodelta 2006, eli kymmenen vuotta vanha... Tämä kaupunki on kasvanut paljon tuossa kymmenessä vuodessa, lisäksi kaverisi nimi on Pekka Veneskoski, säälittävää räpeltämistä reppana, minä tunnen oikeasti Pekan, sinä selvästi et, resuperse.
Lukutaidoton olet tuo lista on vuodelta 2015 tammikuulta selviää itse sivuilta. Totta sekosin etunimessä. Mutta se ei muuta asiaa liioittelet Hua Hinin asukasmaarän 50% katso nyt tarkemmin tuota listaa ja population otsikkoa siinä tuo vuosiluku 2015 on, olet siis sokeakin tyhmyyden ja valehtelijan lisäksi.
- GlobetrotterManyYear
656546456456 kirjoitti:
Missä olen väittänyt tuntevani Veneskosken, en missään. Nimi tullut vain Hua Hin yhteydessä tutuksi. Häntä haastalttiin pommiräjähdysten jälkeen, taitaa olla kaikkien suomalaisten paraskaveri siellä Hua Hinissä.
Tässä alla Veneskosken haastattelu ja jutussa kerrotaan asukasluvuksi 30000-40000
http://yle.fi/uutiset/suomalainen_thaimaasta_hua_hinista_on_loytynyt_useita_rajahtamattomia_pommeja/9089719 - 654767567657
GlobetotterManyYear kirjoitti:
Lukutaidoton olet tuo lista on vuodelta 2015 tammikuulta selviää itse sivuilta. Totta sekosin etunimessä. Mutta se ei muuta asiaa liioittelet Hua Hinin asukasmaarän 50% katso nyt tarkemmin tuota listaa ja population otsikkoa siinä tuo vuosiluku 2015 on, olet siis sokeakin tyhmyyden ja valehtelijan lisäksi.
Joopa joo viimeinen virallinen väestölaskenta oli vuonna 2000, ja 2006 sen jälkeen ei ole olemassa tarkkaa tietoa... Resuperse... Tuolloin ihmisiä oli noin 40.000.
- 0000000000003
654767567657 kirjoitti:
Joopa joo viimeinen virallinen väestölaskenta oli vuonna 2000, ja 2006 sen jälkeen ei ole olemassa tarkkaa tietoa... Resuperse... Tuolloin ihmisiä oli noin 40.000.
AINOA RESUPERSE PALSTALLA OLET ITSE.
- HuaHinOnDistrict
654767567657 kirjoitti:
Lukutaidottomuutesi tuli Lerppa taas todistetuksi. Kuten myös jatkuva valehtelusi palstoilla. Englanninkieli Lerpalla on taas keskikoululaisen tasolla.
- Matkajuttuja
6587567654 kirjoitti:
Missä ne numeromiehen matkakertomukset?
- LeppaTämäOnHuaHinPalsta
Hua Hin Lerpan Pattaya levy pärähti taas soimaan paskanjauhantaa.
Eikä mistään löydy tukea Pattaya valheillesi.- 6587567654
Googlaa poju googlaa, reppana...
- LerpanJututEiMuutu
6587567654 kirjoitti:
Googlaa poju googlaa, reppana...
Ota lääkkeet Lerppa lääkkeet.
- HuaHinTäynnäKonnia
Eihän siitä pitkää aikaa ole kun Hua Hinissä poliisi myi rikollisjärjestölle konekiväärejä. Kauppa jäi vain videolle ja poliisi jäi kiinni.
- entinenHuaHininkävijä
Tuollaisia poliiseja on vain ja ainoastaan mädännäisessä Hua Hinissä, jossa poliisit, päällikön johdolla ja muutoinkin harjoittavat rikollisuutta, mm. keräämällä maksuja eri ammatteja harjoittavilta, firmojen ohella, niinpä rikollisuusuutiset ovatkin usein poliisien lahjonnan ja mafiana toimimisen takia, painettu näkymättömiin siellä.
Onneksi näitä paljastuksia toisinaan tapahtuu ja rikollispoliisit saadaan tilapäisesti vähenemään, kunnes uusia tulee tilalle, jotka tietävät Hua Hinin tavat ja osaavat ottaa palkan moninkertaisena muista toiminnoistaan.
Onneksi Pattayalta on saatu kitkettyä täysin tuollainen poliisirikollisuus ja siksipä siellä saadaankin rikolliset kiinni, joka on turvallista matkailijoiden kannalta, toisin kuin Hua Hinissä. - Kellotikittää
entinenHuaHininkävijä kirjoitti:
Tuollaisia poliiseja on vain ja ainoastaan mädännäisessä Hua Hinissä, jossa poliisit, päällikön johdolla ja muutoinkin harjoittavat rikollisuutta, mm. keräämällä maksuja eri ammatteja harjoittavilta, firmojen ohella, niinpä rikollisuusuutiset ovatkin usein poliisien lahjonnan ja mafiana toimimisen takia, painettu näkymättömiin siellä.
Onneksi näitä paljastuksia toisinaan tapahtuu ja rikollispoliisit saadaan tilapäisesti vähenemään, kunnes uusia tulee tilalle, jotka tietävät Hua Hinin tavat ja osaavat ottaa palkan moninkertaisena muista toiminnoistaan.
Onneksi Pattayalta on saatu kitkettyä täysin tuollainen poliisirikollisuus ja siksipä siellä saadaankin rikolliset kiinni, joka on turvallista matkailijoiden kannalta, toisin kuin Hua Hinissä.Myös korruptoitunut poliisi valvoo mitä Hua Hinin paikalliset nettilehdet kirjoittavat, eikä kirjoituksia paljoa enään näykkään, lehdistö vaiennettu.
- miksijauhaaskeidaa
Jos olet kirjoittanut tänne satoja viestejä olet idiootti eikä sinulla ole elämää.
- samamenojatkuu
Pienet sakot saavat ja vapaalle.
- uskovapariskunta
Näin uskovaiselle pariskunnalle lienee parasta käydä vain Pattayalla, jota meille ystäväpariskuntamme suositteli edullisten hintojen takia ja kertoivat siellä olevan päivisin rauhaisaa ja illallakin voi kävellä etenkin Jomtienissä, jossa oli majapaikkansa ja päivisin olivat keskustaankin tutustuneet.
Kaksivuotta aikaa olivatten Hua Hinissä lomailleet ja jumalatonta menoa siellä nähneet, joten uskomme heidän kertomukseensa ja varaamme matkan Pattayalle. - VaarallinenHuaHin
Viikko sitten räjähti taas pommi Hua Hinissä. Kuuluu tyyliin. Rikollispesä.
- valojapäälle
Lerppa on trolli joka kirjoittanut varmaan 10 000 viestiä tänne eri matkailu palstoille.
Yhtään kirjoutusta missä olisi itse joissain.Selvästi google juttuja.
Millainen ihminen käyttää tuhansia tunteja aikaa trollailemalla netissä.- Oireilukanava
Millainen ihminen ?
Sellainen ihminen jolla on ongelmia ja on valinnut tämän kanavan oireilukanavakseen.
- 475748785
Tosiasioita. Hua Hinissä rikollisuus jyrkässä kasvussa. 40.000 asukkaan pikkukaupunki jossa kahden viikon aikana lähes 300 asukasta pidätettiin pommien ja luvattomien aseiden ja alkoholi ja uhkapeli lakien rikkomisien takia. Siis lähes 8% koko asukasmäärästä. Viesitkö lapsesi sinne.
- Hua_Hin_kohta
Hyvä, että on otettu rikollisia kiinni.
Minä lähden Hua Hiniin, ja jätän mustamaalaajat tänne palstalle unelmoimaan. En ehkä ehdi kirjoitella sieltä lämpimästä vähään aikaan. Hyvää syksyä ja talvea kaikille lukijoille!- SurinjaChianMai
Ne rikolliset vapautetaan kunhan sakot on maksettu, eli juuri ennen turistisesongin alkua. Hyvää matkaa. Pian itsekin pariksi kuukaudeksi, mutta en Thaimaan turistirysiin.
- TurvatontaMatkaa
Toivottavasti pääset hengissä ja ilman vammoja takaisin Suomeen.
- OdotammeKauhulla
Ko0ska taas paukkuu Hua Hinissä?????
Ulos ei uskalla mennä.- neuvoksi
Mitä?
Aiotko tulla tänne paukuttelemaan?
Pysyist siellä Lievestuorella neljän seinän sisällä. - Hua_Hin_terveiset
Terveisia taalta Hua Hinista! Taalla ollaan, ja ei pauku. Olo on mukava ja turvallinen.
- KohtaTaasRäjähtää
Hua_Hin_terveiset kirjoitti:
Terveisia taalta Hua Hinista! Taalla ollaan, ja ei pauku. Olo on mukava ja turvallinen.
Eikö ole varaa ostaa Thaimaalaista Sim- korttia puhelimeesi? Vai eikö ole varaa omistaa älypuhelinta tai I-padiä tai kannettavaa?
Ja kyllä Hua Hinissä taas pian jotain negatiivistä tapahtuu. Nyt ei olekaan kahteen viikkoon pommit räjähdelleet. Taitaa olla vain tyyntä myrskyn edellä. - Hua_Hin_terveiset
KohtaTaasRäjähtää kirjoitti:
Eikö ole varaa ostaa Thaimaalaista Sim- korttia puhelimeesi? Vai eikö ole varaa omistaa älypuhelinta tai I-padiä tai kannettavaa?
Ja kyllä Hua Hinissä taas pian jotain negatiivistä tapahtuu. Nyt ei olekaan kahteen viikkoon pommit räjähdelleet. Taitaa olla vain tyyntä myrskyn edellä.On varaa, mutta miksi mulla pitaisi olla thaimaalainen sim-kortti? Kaytatko itse sita, kun ei ole varaa suomalaiseen? Liittyvatko sim-kortti, puhelin tai tietokone jotenkin tämän keskusteluketjun sisaltoon? Uskotko, etta "jotain negatiivista tapahtuu", koska en hyodynna tietotekniikan mahdollisuuksia mielestasi optimaalisesti?
Taalla Hua Hinissa on edelleen lamminta ja rauhallista. Valilla satelee. - KohtaTaasRäjähtää
Hua_Hin_terveiset kirjoitti:
On varaa, mutta miksi mulla pitaisi olla thaimaalainen sim-kortti? Kaytatko itse sita, kun ei ole varaa suomalaiseen? Liittyvatko sim-kortti, puhelin tai tietokone jotenkin tämän keskusteluketjun sisaltoon? Uskotko, etta "jotain negatiivista tapahtuu", koska en hyodynna tietotekniikan mahdollisuuksia mielestasi optimaalisesti?
Taalla Hua Hinissa on edelleen lamminta ja rauhallista. Valilla satelee.Tietenkin otan Thaimaalaisen Sim kortin käyttöön heti kun saavun Thaimaahan. On sen verran thaimaalaisia ja Thaimaassa asuvia ympäri maailmaa kotoisin olevia ystäviä. Reissuni ei ole mitään kahden viikon reissuja vaan aina pidempiä. Ensi viikolla talvea pakoon taas Thaimaahan. Käväisen Hua Hinissä muutaman päivän jossain vaiheessa .Kaveriporukalla on tapana Black Mountainilla pari kierrosta pelata, se onkin ainoa hyvä asia Hua Hinissä.
- katkeruuttako
KohtaTaasRäjähtää kirjoitti:
Ja kyllä Hua Hinissä taas pian jotain negatiivistä tapahtuu. Nyt ei olekaan kahteen viikkoon pommit räjähdelleet. Taitaa olla vain tyyntä myrskyn edellä.Taitaa tuo pelle pettyä pahemman kerran, joka kirjoittelee:
"Ja kyllä Hua Hinissä taas pian jotain negatiivistä tapahtuu".
Kyllä varmaan, jos hän aikoo ilmestyä tänne! Eikös hänetkin pidätetty noiden toisten rosvojen kanssa. Saiko hän vain ehdollista?
- iätirikollinenHuaHin
Hua Hinistä ei milloinkaan tulla saamaan kitkettyä rikollisuutta pois, rikollisuus on pesiytynyt vuosisatojen- ja kymmenten saatossa liian syvälle ytimeen.
Onneksi Pattayalla on tehokas poliisitoimi saanut kaupungin vähäisen rikollisuuden kuriin lähes täysin.- 656546456456
Just just, resuperse.... Mene sinne pattayalle 20.000 maksullisen ja 5000 keisarin seuraksi, tuo maksullisuus on Thaimaan lainsäädännön mukaan laitonta, siis sinulle osoitus pattaya poliisin kyvyistä, reppana
- 656546456456
Siis 5000 leidarin joukkoon vie vielä lapsesikin, resuperse
- Enuskosanaakaan
656546456456 kirjoitti:
Siis 5000 leidarin joukkoon vie vielä lapsesikin, resuperse
Montakos neliömetriä se Pattaya tånään on? 25 tuhatta vai 22,2 miljoonaa? Numeromiehen valehtelukerroin on tuhat.
- GlobetrotterManyYear
Lerppa ottaa hotellin Bangkokista Nana Plazalta joka on Bangkokin kuuluusin tyttöalue. Jotenkin ristiriidassa nuo tyypin jutut.
- 98765788
Miksi te jauhatte ton mielisauraan kanssa paskaa.
- hulluhanseon
Koska tuo kirjoitustaidoton mielisairas 656546456456 kylvää valheita palstoille. Niinkuin virtuaalimatkaajat tekevät.
- Valheetjatkuvat
Nyt tämä numerohullu muka ostanut condon Nanalta
- 665577645
Älkää hyvät ihmiset pilkatko lerppariepua, hän on jo vanha mies ja kärsii valtavasti lerppuudestaan. Vaimo häippäsi, vuosia sitten ja ystävätkin kaikkosivat jo 1990 luvulla, nyt ei ole jäljellä muuta kuin kirjoittelu palstoille, milloin milläkin nimimerkillä.
Asuminen Hua Hinin ladyboyden seassa on ainoa seksuaalinen harrastuksensa, pikkupoikien jahtaamisen ohella.
Vanha lahottajasienten täyttämä tönönsäkään ei lohtua tuo siellä slummikorttelissa, jossa rotat ja käärmeet ovat jokapäiväinen pelon aihe, tosin rottiahan lerppakin pyytää elannoksi, koska pieni eläke ei salli edes päivittäistä riisiannosta.
Kuvitelkaapa palstat ilman lerppaa, olisi vain hyvää matkailutietoa tarjolla, eikä tuota meille kaikille jo tutuksi tullutta resupersettä ja reppanaa, muine kirjoitustapoineen, olisihan se aika outo olo, aivan kuten on käynyt hanurimiehen ja muiden hahmojensa lopettaessa kirjoittelunsa.
Edelläolevaan viitaten, antakaamme lerpalle kannustusta kirjoitteluunsa, jotta voisi nuo elonsa viime hetket nauttia kirjallisten harrastustensa parissa, tyytyväisenä loistavasta kirjoitustaidostaan.
Pyhä Pietarikin ovelle kolkuttaessaan heti lerpan nähtyään, iloisena hihkaisisi lerpalle, "olimme jo viime vuonna sinua odottaneet saunomaan, siellä viehkeät ladyboyt sinut pesevät ja saattavat omaan pikkupesääsi".
"Tervetuloa, tervetuloa, alakerran lämpöovi odottaa tuossa toisen portin vieressä, hyvää matkaa, alaspäin onkin helppoa astuskella portaita" lausahti Pietari iloisena lerpalle. - Hulluseon
Tämä numerohullu valehtelija pitäisi poistaa kokonaan palstoilta. Tyyppi kehuu vain olematonta omaisuuttaan...on purjevene, tekee Nasalle töitä nyt condo Bangkokissa ym. Vain idiootit uskovat tyypin juttuja.
- seonlerppase
Hiekkaharjussa ei paljon ole spurguille harrastuksia, pullonkeräys ja palstoille kirjoittelu on kuolevan äijärähjän ainoat huvit.
Ei ole lerpalla helppoa, ei todellakaan, ahdistustaan yrittää purkaa valehtelemalla ja vielä uskottelee itselleen, että toisetkin uskovat, mutta sellaista on dissojen elo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875