Ainakin tämän Maikkarin uutisen mukaan Saara Aalto on jatkossa, vaikka toisin on täällä toitotettu.
http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/x-factor-uk/uutiset/artikkeli/jatkoon-saara-aalto-haikaisi-jalleen-x-factor-tuomarit/6076608
Hyvä Saara! Näytä noille kateellisille suomalaisille närhen munat.
Saara Aalto pääsi jatkoon
7
92
Vastaukset
- Loppuilysti
Niin , mutta tipahtaa jatkosta tuolilta. Harmi, mutta näin kävi.
Karsos kun ohjelmat tulee nauhoituksena. Saarukka ei päässyt loppukilpailuun, hyvin meni silti,eikö.- 51351635
Jaksothan on kuvattu jo aikaisemmin, mutta hänhän kävi vasta Britanniassa. Liittyisikö kuitenkin tähän hommaan jotenkin :)
Täällähän mesottiin, että jäi alkumetreille ja ei päässyt jatkoon tokalta kierrokselta. Eipä näköjään jäänyt, vaan pääsi ainakin vielä kolmannelle kierrokselle..
- lepakon_munat
Saaralla on oma sarja, jossa hän kisaa yksin, kuten Martina.
- WOIWITTU
WOI WIIIIIIIITTTUUUUUU.........!!!!
- Motoautotytsy
Saara Aalto ei ole tipahtanut mihinkään eikä ne ohjelmat ole nauhoituksia vaikka täällä väitettäisiin mitä. Saara Aalto on ihana ja maailman paras laulaja. Ihana!
- yökyöök
yök
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232592- 632478
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062300- 341559
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381552- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371452- 281250
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201206- 951171