Lapsel iski terveyspulma myöhään illalla. Ei ollut autoa käytettäviss jolla viedä päivystykseen. Yritin soittaa päivystykseen mutta ei sielt vastattu. Soitin 020202 että saisin vaik yksityisen lääkärias. nron kysyäkseni neuvoa. Mutta siin häsäkäs puhelin jäi pöydälle auki 020202 numeroon viideksi minuutiksi. Paljonko lasku? Onko vaan noin 15euroa? Eli katkeaako lasku 2 minuutin kohdalla? Vai mitä tuo teksti heidän nettisivuil tarkoittaa? Apu löyty sitte naapurista, vaikken naapurei niin tunnekaa. Siellä oltii jo selväst nukkumaan menossa mutta löyty tarvittavaa taitoa ja apuvälinettä lapseni tilanteeseen. Nyt askarruttaa enää toi puh lasku
help. paljonko maksoi?
3
131
Vastaukset
- soittosoi
Maksu menee koko ajalta. 5 min puhelu noin 65 euroa.
- diginörtti
Maksu menee vain ensimmäiseltä kahdelta minuutilta. Sen jälkeen raksuttaa enää vain se ihan tavallinen matkapuhelinmaksu. Itelle käynyt myös joskus noin: autosta piti soittaa ja tuli vähän tärkeämpää tekemistä kesken puhelun, luuri piti heittää pelkääjän paikalle. Olivat katkaisseet puhelun kun en pystynyt olemaan linjalla, eli tuskin se linja on kauaa ollut auki enää sen jälkeen kun olet laskenut luurin keittiön pöydälle.
Joka tapauksessa, maksu siis peritään vain ekalta kahdelta minuutilta. - 02Asiakastuki
Hei!
Saimme tietoon ongelmasi ja selvitämme toki mieluusti asiaa. 02 Palvelussa on kahden minuutin palveluaikatakuu, joten kahden minuutin ylittävältä ajalta emme veloita palvelumaksua. Palvelussamme ei pidetä linjaa turhaan auki. Mikäli haluaisit selvittää puhelun veloitusta tarkemmin, olethan yhteydessä 02 Asiakastukeen, kiitos. Asiakastuen tavoitat puhelimitse arkisin klo 9-15 numerosta 045 7734 9700 sekä sähköpostilla osoitteesta [email protected].
Ystävällisin terveisin,
02 Asiakastuki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427