Osuuspankki ja käytöstavat

äänestänjaloilla

Vierailin osuuspankin konttorissa muutama päivä sitten ja toivoisin, että ikinä enää ei kyseiseen pankkiin tarvitsisi jalalla astua. Olisi pankilla päivittämistä ihan näiden vanhojen työntekijöiden asiakaspalvelutaidoissa. Eipä ole niin surkeaa oloa useasti tullut, kuin tämän vierailun jälkeen tuli.
Tuntuu siltä, että asiakaspalvelu on monille tänä päivänä jokin täysin vieras ja käsittämätön konsepti.

16

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muayrittiväkusettaa

      joo mutta jos joudut op vakuutuksen kanssa tekemisiin se on aivan perseetä forssassa. tänään koittivat henki vakuutusta irti sanoa tehty v.62. empä suostunut kusetukseen. rahat pois. koti vakuutus olikin aivan naurettava puhelin lehmäkin naurahti miks tämmöstä maksat kysyin konttorissa oliskin korvannu vaan 800e siis haloo mä luulin ja luotin täyttä paskaa koko puu laaki. kyllä kehoitantarkastamaan vakuutensa mikään ei pidäkkään paikkaansa jos tosi paikka tulee

      • mdfmdkfmk

        Ajattelin myös irtisanoa kaikki OP vakuutukset, niitä on ihan kiitettävästi. Pitää soitella lähi tapiolaan ja miettiä.


      • toioks

        Tuskin yrittivät henkivakuutustasi irtisanoa,ei heillä ole edes val-
        tuuksia siihen.Takaisinnostoarvoa olivat sinulle nähtävästi kauppaa-
        massa.Syynkin varmasti ilmoittivat sinulle?
        Vaikka olet vuodesta 1962 maksanut vakuutustasi,luulitko että saat
        ruhtinaallisesti takaisin.Kas kun ostoarvo määräytyy tekemistänne ehdoista,sekä siitä milloin vakuutus päättyy.Ei siitä mitä olet men-
        neiltä vuosilta maksanut.
        Jos epäilet, että sinua on väärin kohdeltu,voit varmistua asiasta saa-
        mastasi vakuutussopimuksesta ja niihin liittyvistä ehdoista.
        Turha huudella ja nimitellä,sillä sinun on selvitettävä asia ensin it-
        sellesi.


      • Lähitapiolan_kusettama
        mdfmdkfmk kirjoitti:

        Ajattelin myös irtisanoa kaikki OP vakuutukset, niitä on ihan kiitettävästi. Pitää soitella lähi tapiolaan ja miettiä.

        Mikä pakottaa käymään ojasta allikkoon?


    • outopankki

      vanhoja rokokoo läskikinttuja puolet jolla aivot käy 50 lukua

    • HASHTAGasiakaskokemus

      Etelä-Hämeen Osuuspankissa Riihimäellä syyttelevät asiakkaita mielellään rikollisiksi. Piti käydä Helsingissä asti katsomassa väitteiden todenperäisyys. Ei vaan ilmestynyt yhteenkään oikeuden istuntoon ainoatakaan pankin herraa väitteitä esittämään.

    • keltainenkantarelli

      HeH!

      Joskus voi olla niin, että teille vieras pankki on sotekut teidän asioita..... Eli joudutte kuseen sellaisen pankin virheistä joiden asiakkaana ette ole olleet koskaan tai sitten hyvin kauan aikaa sitten hetken....

      Itse olen ketjussa mainitun pankin asiakas, enkä ole sata tyytyväinen OP:n, mutta se toinen pankki vasta kuralla olikin.... Ja nykyaikana kun asiakasprofiilia voidaan rakentaa periaatteessa kokoajan jarhaimillaan sekunnin tarkkuudella.....

      ELi varmasti 99% asiat menee pieleen asiakkaan oman toiminnan takia, mutta siihen prosenttiin mahtuu myös sitä kun pankki pilaa toiminnallaan myös ulkopuolisen elämän....

    • ykis

      asiakkaan rikollisuudesta. Pankit on nykyää jopa ihan tavallisenkin ihmisen kohdalla aika tarkkoja.... ei sillä. Itsellä on kyllä eräästä pankista mielipide, että toiminta ei ole ollut aivan tyyikästä.... en tiedä onko rikollista, mutta vähemmän tyylikästä.....

    • 2bad4sad

      No jaa, mulle on ovia avattu ja mattoo levitelty.
      No ehkä syy on siinä että mulla on tilillä katetta.
      Op omalääkärillekin pääsee vaikka jo aamulla.
      Ehkä köyhillekin on joku pankki vielä?

    • kokemus_palstalta

      Suomi 24...heh.

      Kaikki pankit paskoja
      Kaikki keittiötoimittajat surkeita
      Vakuutusyhtiöt perseestä
      Kaikki autokorjaamot hirveitä
      Kaikki automerkit täysin surkeita
      Kaikki työnantajat rikollisia
      Kaikki muuttofirmat...varokaa !

      Kaikki puolueet... no joo, antaakin olla.

      • metsän_poika_tahdon_olla

        olen joissakin kohdin samaa mieltä mutta työnantajana ollen en pidä itseäni rikollisena. JOs joku on sitä mieltä, kertokoon minullekin mikä on rikokseni.

        Autokorjaamot ovat Suomessa enimmäkseen aika heikkoja ja huolimatonta työtä kiireellä tekevät. POikkeuksena on Ilmo Rantalainen Pukkilassa. Sitä kaveria voin lämpimästi suositella, tekee jämptiä työtä eikä ota kovaa hintaa.


    • OP-Oulu

      Sama täällä, Oulun Osuuspankkissa, visa-elektron kortti on ollut toimituksessa kohta 3 kuukautta. Kolme kertaa olen tiedustellut korttia verkkopankin kautta, vastaus aina on ollut että tulossa on, mutta mitään syytä että miksi kestää en ole saanut.

      Op-Oulun palveluasenne asiakasta kohtaan on ylimielinen ja kiusanhenkinen. Rahasto- ja sijoitustoimnnan palveluun satsataan maltaita, mutta tavallinen asiakas saa paskapalvelua. Kehtaavat vielä mainostaa että asiakas on omistaja - näin tekee osuuskauppaväki ja asiakas saa tyytyä tapaan toimia.
      Tulee vastenmielinen olo kun joutuu henkilökohtaisesti asioimaan pankkikonttorissa, ylimiemieliset "tipuset" ovat pukeutuneet epäasiallisesti tissit paljastaviin push up-liiveihin tai ohuisiin vakoon meneviin kuntosalitrikoihin.

      Oulusta sanotaan "paska kaupunni", tähän varmaankin voi lisätä: OP, paska pankki.

    • kaksisiksi

      itse olen ollut op asiakas jo liki 30v pientä katkoa lukunottamatta...

      OLen myös OP omistaja asiakas, siin oli aikanaan myös pieni katko, kun op nosti sadan markan osuusmaksun kolmeen sataan markkaan, niin ei ollu sitä rahaa silloin... nyt olen ollut jäsen jo 10v

      Mutta op on aika tarkka kaikista asiakkaistaan ja kommentia tulee jos et osaa tai halua olla kunnolla.

      • eienääOP

        op antaa huutia sellaisillekin asiakkailleen jotka ovat AAA hoitanut asiansa, siitä olen saanut maistia muutaman kerran. KOhtelu oli kuin olisin joku talousrikollinen ja firmani toiminta lytättiin perusteellisesti. Se että firmalla on AAA luokitus ja joka vuosi on ollut voitollinen eikä velkoja ole, ei merkinnyt mitään eikä sekään että olen sitä kautta palkkani tienannut yli 30v. Kiskaisin op:n töpselin irti ja siirryin toiseen pankkiin joka toimii hyvin.


      • kaksisiksi

        Ysityisillä ihmisillä ei ole asiakkaalle näkyvää asiakaskelpoisuusluokitusta. Se on todella harmi ja luulisi sellaisen rakentamisen olevan aika helppo, koska kriteereitä ei ole paljoa, eikä normi ihminen ikävälillä 25-65 nyt niin hirveesti toimintatapojaan muuta, vaikka niin sanotaankin.

        Kusipäät tunnetaan aina ja tavalliset ihmiset tiedetään aina jne....

        Asia on aivan eri yrityksillä ja varsinkin henkilöyritykset usein on tiukalla koska ne on niin samalaisia kuin kuluttaja-asiakkaat.


    • älyäläjätä

      Osuuspankki:
      Joku oli yrittänyt ottaa rahaa tililtäni.
      Ilmeisesti entusiasti jolla oli suuret haveet suuresta rahasta
      sillä hän oli yrittänyt tilin varat.
      Soitin osuuspankkiin: DNA Internet myyjä
      Lähetin E-mailin DNA yhtiölle josta vastatiin että numerot
      viittaavat erääseen Helsinkin Suurpankkiin ja että ottaa
      yhteyttä poliisiin.
      Poliisi: Lähettäkää tiedustelunne pankkiinne.
      Osuuspankki valehtelee ja poliisi usuttaa minua
      kuuntelemaan valheita?
      No, mitäs tuosta vaihdetaan pankkia:
      Kirje Osuuspankille että haluan lopettaa tilini.
      Ei vastausta.
      Kirje Johtajalle.
      Ei nvastausta.
      Kirje Osuuspankkien keskusliitolle.
      Ei vastausta
      Kirje uudestaan osuuspankin johtajalle.
      Lopultakin kirje jossa tili lopetetuu ja lopettamismaksu otettu.

      Pankissa se asiakas on se välttämätön paha?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      526
      3855
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3454
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3050
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2352
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2210
    6. Mitkä kolme sanaa haluat nyt sanoa ikäväsi kohteelle?

      Niitä tässä odotan.
      Ikävä
      225
      1662
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1407
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      94
      1301
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1300
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1100
    Aihe