Tai vaihtavatko jopa tietoja ja pitävät yllä omia rekistereitään.
Tätä asiaa voisi myös viranomaiset tukia hieman syvemmin.
Nimittäin, en keksi mitenkään selitystä sille, että pikavippifirmat
eivät myönnä luottoa ilman, että tarkistavat luottotiedot.
Nimittäin, omatieto palvelusta jokainen voi itse tarkistaa sen ketkä luottotieoja kyselevät. Tiedän tapauksia, joissa luotto on evätty luottotiedottomalta, kuitenkaan ilman että luottotietoja olisi tarkastettu. Ja takuulla kaikki luottokelpoisuuden vaatimukset ovat täyttyneet, muilta osin. Koska vastaavilla tiedoilla on luottoja myönnetty.
Samoin vaikka luottotietojen merkinnät ovat vanhentunee, eikä tiedoissa ole enää merkintää, niin jotenkin näyttää olevan joillakin firmoilla tieto, että häiriöitä on ollut. Eikö tama tarkoita, että firmalla pitää olla sinusta tietoja tallessa. Mutta, koska tälläistä henkilörekisteriä ei firma ole ilmoittanut pitävänsä, niin mistähän nuo tiedot sitten saavat.
Säilyttävätkö pikavippifirmat tietoja laittomasti
höpönlöpinäävaan
3
57
Vastaukset
- Törppöhaistaja
Olet oikeassa, pelkkää höpinäälöpinää vaan
- dvsdvshiuvhosffojh
Oletko käyttänyt jotain lainanvälityspalvelua? Ne tallentavat taloustietosi 5 vuodeksi ja myyvät "yhteistyökumppaneilleen".
- höpinäälöpinäävaan
En ole vielä toistaiseksi, mutta pelottaa jo etukäteen, että joku käyttää tietojani ja ansaitsee niillä miljoonia. Hyvä, kun varoitit, tiedän vaatia, että tietojani saadaan tallentaa enintään 3 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374