Tuli tänään laitettua spotify kiinni ja kuunneltua cheekkiä ja muuta kovaa kamaa noista huippustereoista niin täytyy todeta että paljosta on jääny paitsi kun ei ole nykyisessä BMW:ssä kuin harman/kardon stereot. Nämä on niin poskettoman hyvät että ihan kuin musiikki olisi keksitty uudestaan tässä S90 volvossa. Kokeilin myös muuta laatumusaa kuten lil johnia, 50centtiä, mikael gabrielia, spektiä, rihannaa, madonnaa jne ja. Tuota uutta volvoa ei kannata ottaa sitten perus kamoilla eli harman/kardoneilla..ei nekään huonot ole mutta bowers &wilkins antaa hienolle autolle sen viimeisen silauksen. Ja mikä onkaan hienompaa kun ajella iltaisin pitkin kehäteitä ristiin rastiin nappanahkapenkillä istuen ja cheekkiä korvia huumaavasti kuunnellen.
Bowers & wilkins stereot uusissa volvoissa
6
1683
Vastaukset
- hankiJoElämäVihdoin
Todellista laatumusaa, hienoa!
- Kylkylll
Cheek on suomen suosituin laulaja. Kaunis on lauluääni ja miehellä myös hienot auto. Kelpaa kuunnella hienon auton ratissa tuota materialistista musaa.
- EiNäinVolvo
Kylkylll kirjoitti:
Cheek on suomen suosituin laulaja. Kaunis on lauluääni ja miehellä myös hienot auto. Kelpaa kuunnella hienon auton ratissa tuota materialistista musaa.
Kyllä. Cheek arvostaa hyviä autoja ja siksi ajaakin Mersulla, niin kuin menestyneiden kuuluukin tehdä. :)
http://www.mtv.fi/lifestyle/autot/artikkeli/cheek-osti-uuden-auton-todellinen-okymenopeli/5578702 - Halpaaaaaa
Mersut onki hyviä kun mennään hintaluokkaan yli 150tonnia. Eli esim joku S500!niinku cheekillä. E-sarja on nolo taksi/pappa auto joka haluaisi olla luxus. Silti sisusta on kamalan halpa.
- huomaaja-
aloittaja pelleilee
- Merkkipaalu
Volvon uudet bw soittimet on benchmark koko autoteollisuudessa. Kuten myös uusi S90 ja V90. Parasta mitä rahalla saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849