olen aloitteleva tarot korttien lukija ja ajatelin ennustaa kaikille halukkaille taroteista...
voit kertoa iän ja sukupuolen...
voit kysyä ihan mitä tahansa , tässä yksi pohja josta voin lukea sinulle menyttä/tulevaa eli elämäsi alusta loppuun...
1. sukupuolisuus/minkälainen olet? ( miehisyys/naisellisuus)
2. persoonallisuus/ sama
3. menestys/onnistuminen
4. menetys/epäonnistuminen
5. jokin merkkittävä kokemus
6. sen vaikutus
7. oppiläksy
8. ihmissuhteet
9. kaiken vaikutus nykysee/tulevaa
eli jos haluat lopettaa tähän niin sano tämä kertoo menneisyytesi tähän hetkeen asti TAI tämän voi tehdä myös niin että katsotaan tästä hetkestä näillä samoilla kysymyksillä tulevaisuuteesi...
---------------
extrana
10. kaiken tämän vaikutus menneeseen/ eli miten ollaan tultu tähän tilanteeseen/ miten olet muuttunut ihmisenä/minkälainen olit ennen tai minkälaiseksi tulet...
-------------
trollit voi jättää väliin huutelun ja kysymisen!
tarot ennustus ketju!
10
96
Vastaukset
- aptulkitsija
täs pari lisä juttuu jota voi tulkita...
chakrojen tulkitseminen
1. Peruscakra: perustarpeet
2. Seksichakra: seksuaalisuus
3. Solar plexus: voima, kestävyys, puolensa pitäminen ja itsenäisyys
4. sydänchakra: rakkaus
5. Kurkkuchakra: kommunikointi, sisäinen minä ja itsensä ilmaiseminen
6. Kolmas silmä: intuitio, selvännäköisyys, mielikuvat, telepatia ja herääminen
7. Kruunuchakra: henkinen tietoisuus
-------------------------
sisäinen tasapainottaminen
1. Milaisen kuvan annan itsestäni ulkomaailmalle?
2. miten hyväksyn itseni?
3. Millaiset asiat auttavat minua kasvamaan?
4. Millaisena muut näkevät olemukseni?
5. Miten tulen toimeen toisten kanssa- miten käyttäydyn ja toimin?
6. Miten säilytän ihmisuhteeni tasapainoisina?
-----------
eli ilmoittakaa mistä haluatte tulkinnan voin myös tehdä kaikista näistä tulkinnan jos joku haluaa tai sitten voi valita osa alueen...
--------------------
laitetaan tähän vielä vähän lisäselvennystä niin on helpompi tulkita...
voit kertoa
iän
sukupuolen
parisuhdetilanteen (sinkku/varattu)
rahallisen tilanteen eli (köyhä/omillaan toimeen tuleva/rikas)
-------------------
vastailen aina kun olen tehnyt tulkinnan voi menn jonkun aikaa ja miten ehtiää mutta yritän aina mahdollisimman pikasesti...- aptulkitsija
onko lapsia?
onko ollut naimisissa/avoliitossa?
- Näkyyköonnea
Hei minulle saa katsoa. Olen 30 kahden lapsen äiti joka eronnut vastikää mutta uudessa suhteessa nyt. Tämä uuden suhteen kestävyys mietityttää..
- Näkyyköonnea
Jos jaksat niin mielellään otan vastauksen vaikka kaikkiin, mutta jos pitää valita niin tästä tulevaisuuteen..
- hyväävaan
Hei. Mullekin voi katsoa. Olen 35v nainen. Eniten mietityttää tulevaisuus mut saa menneisyyttäkin katsoa :)
- aptulkitsija
jos multa haluaa tukinnan niin kysyy tässä ketjussa...
http://keskustelu.anna.fi/threads/ap-tulkitsija.2089064/
päätin just että en anna täällä kenellekkään mitään tulkintoja kun olette niin ilkeitä ja malttamattomia mitä väliä sillä on annan kun sen tulkinnan viikon päästä? kun se on ilmasta teille mutta te vaan haluate kaiken heti ei ole teillä kärsivällisyyttä ja nytte maksatte siit äkovan hinnan tällä palstalla!
tässä esimerkkiä viesteistänne tämä on syy miksi en täällä tulkitse mitään olisin voinut jos ete olisi ollut niin hätäsii! osuu pilkka omaa nilkkaan!
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14490545/ennusketjun-lupaajalle
Ennusketjun lupaajalle
huijaa
23.9.2016 19:19
Eikö olis järjen käyttö sallittua ennen kuin alkaa lupailla tulkintoja täällä?JOS on muilla foorumeille niin sillo ollaan sit siellä ja kun on aikaa ja tarvetta niin sitte täällä,tyhjää lupaavat!Parempia näkijöitä ootellessa ja suoraselkäisempiä,ei tuo tarot jaksa täällä mitään,eikä muutenkaa tarvitse lupailla jos ei kykene ja kerkiä,pysyköötkin anna palstallaan
,muut ovat oitis alkaneet tulkitsemaan kiitos heille mm tarotrouva,zonette,ym,oitis alkaneet katsoa,,,aika heikkoa tasoa täällä, Unijukallakin ihan satujuttuja kuten tolla naurrettavalla boltsilla,,ei vakuutella oikeen täällä ilmaispalstoilla,sama vaikka kysyn naapurin akalta
------------
pannakukkola
24.9.2016 19:58
Tarot on täysi nolla!pysyköötkin pelleilemästä anna foorumillaan ihan keskenään,täysi vitsi koko sannaukkola.com
------------
Näinsemeneee
23.9.2016 20:16
Olen täysin samaa mieltä vaikka ilmaiseksi lupaakin katsoa. Mitä se kertoo ihmisestä? Tällaisella ihmisellä ei todellakaan ole kaikki hyvin. Mutta ei surra, he ovat sisältä rikki :( - myyrt
taas ap täällä-huijaamassa ja nauttii kiusastaan,ei kovin täysillä rullaa...
- Usvantakaa
Heippa.Olen 52v nainen.Eronnut.Kaksi aikuista lasta.
- Ulpu1972
Olen 43 v. nainen. Onko minulle enää rakkautta, vai asennoidunko jo siihen, että tulen viettämään loppuelämäni yksin? Menetänkö asuntoni? Miten töissä käy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1233982Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3142049Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481811- 1051727
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21710IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391661Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4431518Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441266MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531252Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4401218