Ennusketjun lupaajalle

huijaa

Eikö olis järjen käyttö sallittua ennen kuin alkaa lupailla tulkintoja täällä?JOS on muilla foorumeille niin sillo ollaan sit siellä ja kun on aikaa ja tarvetta niin sitte täällä,tyhjää lupaavat!Parempia näkijöitä ootellessa ja suoraselkäisempiä,ei tuo tarotnaine jaksa täällä mitään,eikä muutenkaa tarvitse lupailla jos ei kykene ja kerkiä,pysyköötkin anna palstallaan
,muut ovat oitis alkaneet tulkitsemaan kiitos heille mm tarotrouva,zonette,ym,oitis alkaneet katsoa,,,aika heikkoa tasoa täällä, Unijukallakin ihan satujuttuja kuten tolla naurrettavalla boltsilla,,ei vakuutella oikeen täällä ilmaispalstoilla,sama vaikka kysyn naapurin akalta

8

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinsemeneee

      Olen täysin samaa mieltä vaikka ilmaiseksi lupaakin katsoa. Mitä se kertoo ihmisestä? Tällaisella ihmisellä ei todellakaan ole kaikki hyvin. Mutta ei surra, he ovat sisältä rikki :(

    • Unijukkarules

      Unijukka mäki minulle hyvin. Täytyy ymmärtää ja lukea viestin ytimeen:)

    • Seuraajainen

      No ei minun mielestäni täällä ole kenelläkään mikään velvollisuus tulkita 24/7! Hänhän lupasi katsoa kun on aikaa.
      Ihmisillä on oletettavasti muutakin elämää ja muuta tekemistä. Tämä osa varmasti sellainen että sitä tekee silloin kun ehtii, olettaisin näin.
      On sitten kenestä tahansa näkijästä kyse.
      Järjen käyttö on varmasti myös ihan sallittu kysyjillä. Sitä omaa elämäänsä ja tulevia asioita kun myös voi ihan itsekseen miettiä eikä liiaksi tukeutua siihen mitä joku muu sanoo tai näkee. Ymmärrän kyllä että joskus sitä haluaa ulkopuolista / puolueetonta näkemystä asioihin, mutta kuitenkin.
      Löytyy kyllä meilitse tulkintoja tekeviä, pientä korvausta vastaan. Mutta kun "kaikki mulle tänne" pitäisi saada ja tietenkin ilmaiseksi.
      Minä vain haluan puolustella heitä, EN ole näkijä, sen enempää ilmainen kuin maksullinenkaan.

      • Lupausonlupaus

        Eikös lupaukset täydy pitää? Mikä sellainen ihminen on, joka lupauksiaan ei pidä? En minäkään lupauksista koskaan maksua pyydä, mutta pidän se mitä olen luvannu!! Eikö se kuulu perus käytöstapoihinkin!!


      • He-ennustavat

        Se ei ole lupaus. Ennuste on arvio joka ei aina toteudu. Edellinen hallitus teki verohelpotuksia yrittäjille, lupasivat kasvua ja töitä lisää. Miten kävikään ? Ei tullut kasvua ,valtionvelka sen kuin kasvoi.


    • lukekaapa
      • Voi-vittu

        Mitä paskaa. Taatusti en lue


    • pannakukkola

      Tarotnaine on täysi nolla!pysyköötkin pelleilemästä anna foorumillaan ihan keskenään,täysi vitsi koko sannaukkola.com

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4314
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1809
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1549
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe