Miten saan swing -ohjelman käynnistyessä ikkunan koko näytön kokoiseksi ottaen huomioon myös tuon windowsin Startti- taskbarin.
Seuraava tekee siitä IHAN KOKO näytön kokosen
java.awt.Dimension d = java.awt.Toolkit.getDefaultToolkit().getScreenSize();
myFrame.setSize(d);
Mutta miten huomion tuon windowsin alapalkin ??
ikkuna koko näytön kokoiseksi
setSize
3
3097
Vastaukset
- sinuhe
Moi
Tarvitsen itse joskus myohemmin vahan samanlaista juttua, eli haluaisin JFramen 'ilman kehyksia' peittamaan koko ruudun.
Ajattelin etta jos sijoittaisi JFRamen osittain ruudun ulkopuolelle ja sitten tekisi siita niin suuren etta ala osa menee vahan ruudusta ulos niin voisi toimia.
Vai onko mahdollisuus ottaa JFrame ilman reunoja ja otsikkopalkkia jollakin attribuutin asetuksella? - setFullScreenWindow
Ei hajuakaan ratkaiseeko pulmaanne, mutta
http://java.sun.com/docs/books/tutorial/extra/fullscreen/index.html - Anonyymi
Eihän vanha mummo tiedä kylmiltään mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375116- 823636
- 373050
- 613005
- 102936
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790- 181731
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391718