Demokratian täydellistä halveksimistaSamoin lakien

Huligaanit.asialla

Apulaisvaltakunnansyyttäjä: Laissa on jo keinoja puuttua väkivaltaisten järjestöjen toimintaan.

https://www.youtube.com/watch?v=ycwnUkNhrhk

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016050221504374_uu.shtml
-paskovat ympäriinsä joukolla...liukumiinoitettu.
Onko tuo nyt sitä sivistysvaltiota, kun sallittu.
Muuttunut kansainväliseksi narkkarileiriksi.

Sääli isiä ja äitejä, joitten lapsia " leirillä" . Osa näytti olevan nuoriakin, heillä elämä jo valunut käsistä.

http://hyokyaalto.net/
-tämä jo sotkenut itsensä mm Luonto-liitto ym järjestöihin.

http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/poliisiauto-sytytettiin-tuleen-ja-poliiseja-kohti-heitettiin-kivia-35-otettu-kiinni-pyhajoella/726329/

13

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi käännät keskustelun muualle "Majuri"?

• Turhaa.alat.arvosteleen

Tämä on keskustan palsta, ei SDP:n. Turhaa sinä alat minua arvosteleen.
        Pysy omassa paidassasi.
        Oletko joku modulaattori, kun tuollaista esität, tai niin kuvitellen.
        Rikollisen asian esiin ottaminen . kun näitten järjestöjen lopettamisesta ollut puhetta.

• Miksi kannattaa lukea ?

• Ei.jää.tajuntaan.vai

Pysy omassa paidassasi.

Pitääkö se oikein rautalangasta vääntää.

• Ei.jää.tajuntaan.vai kirjoitti:

Pysy omassa paidassasi.

Pitääkö se oikein rautalangasta vääntää.

Olenko minä arvostellut sinua "Majuri". Esitin vain mielipiteeni keskustelun toisaalle kääntämisestä.
        En minä sinun juttujasi niin hätkähdä että täältä poistuisin.

• Santorino kirjoitti:

Miksi kannattaa lukea ?

Ei varmasti kannatakaan niiden jotka eivät yksiselitteisesti tuomitse SVL:ää. Kansan tolkullinen enemmistö kyllä ymmärtää. Tämä ihan yleisesti sanottuna.

• EiOllaKomukoittenPalstal
        OikeistoSosDem kirjoitti:

Olenko minä arvostellut sinua "Majuri". Esitin vain mielipiteeni keskustelun toisaalle kääntämisestä.
        En minä sinun juttujasi niin hätkähdä että täältä poistuisin.

Kuka sinun käskenyt poistua ? Itse itsellesi niin sanot.
        Tämä siitä huolimatta keskustan palsta, se ei muuta sitä tosi asiaa.
        Ja saa esittää haluamaansa.

https://www.youtube.com/watch?v=WkgmcUX4qlI

Eikö Punakaarti ollut kovin militaristinen, sehän on kyllä varsin huono esikuva. Sehän olisi ollut valtiollinen armeija, jos 1918 olisi käynyt toisin.
        -ihan noin yleisenä heittona, ymmärsi eli ei.

Tuntuu jo tuo vihreäkaarti tekevän tekosiaan, johon ei lainkoura yllä, kuin pitäisi. Alkanut radikalisoitumaan. Mitä puolustettavaa heissä ?

• EiOllaKomukoittenPalstal kirjoitti:

Kuka sinun käskenyt poistua ? Itse itsellesi niin sanot.
        Tämä siitä huolimatta keskustan palsta, se ei muuta sitä tosi asiaa.
        Ja saa esittää haluamaansa.

https://www.youtube.com/watch?v=WkgmcUX4qlI

Eikö Punakaarti ollut kovin militaristinen, sehän on kyllä varsin huono esikuva. Sehän olisi ollut valtiollinen armeija, jos 1918 olisi käynyt toisin.
        -ihan noin yleisenä heittona, ymmärsi eli ei.

Tuntuu jo tuo vihreäkaarti tekevän tekosiaan, johon ei lainkoura yllä, kuin pitäisi. Alkanut radikalisoitumaan. Mitä puolustettavaa heissä ?

Herra "Majuri" ottaa nyt vain asiat asioina eikä sotke vuotta 1918 tähän.

• OikeistoSosDem kirjoitti:

Ei varmasti kannatakaan niiden jotka eivät yksiselitteisesti tuomitse SVL:ää. Kansan tolkullinen enemmistö kyllä ymmärtää. Tämä ihan yleisesti sanottuna.

Keskustelupalstalla on kai aika turha roikkua, jos linkittelee ja viittailee muiden horinoihin, ja aikalailla sellaisten, kokopäiväisten tyhjäntoimittajien blokeihin.

• Santorino kirjoitti:

Keskustelupalstalla on kai aika turha roikkua, jos linkittelee ja viittailee muiden horinoihin, ja aikalailla sellaisten, kokopäiväisten tyhjäntoimittajien blokeihin.

Joo ja joillekin besserwissereille kaikki muut ovat tyhjäntoimittajia.

• Tuollaisia.toimittajia

Hanna Hantula @hhantula

@TRimpilainen Kiviä ei lentänyt mielenosoituksessa,vaan leirissä.Eilen tehtiin meillekin selväksi että niin käy jos kuvaa luvatta.@APSirvio
      16:46 - 26. huhtikuuta 2016

Hanna Hantula @hhantula

@TRimpilainen @APSirvio olin yötä leirissä ja tulin aktivistien mukana mielenosoituspaikalle. Meillä oli opas leiristä.

Liisa Levoton @VallatonTampere

@hhantula Onko fennovoiman alue siis kokonaan tyhjä mielenosoittajista? Ja onko mitään tietoa tuosta poltetusta destian autosta? #pyhaejoki

Seuraa
      Hanna Hantula @hhantula

@VallatonTampere en osaa vastata. Itse olin paikalla vain aidan edessä tapahtuneessa mielenosoituksessa. Siellä ei palavia autoja näkynyt.
      14:13 - 26. huhtikuuta 2016

• NaikkonenHantula

Ylen punatoimittaja siellä koitti juttua tehdä terroristien kainalossa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      149
      8841
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2609
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2397
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      43
      2381
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      196
      1823
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1817
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1693
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      41
      1219
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1126
    Aihe